Ali Jafari

Ali Jafari

سکته مغزی در بیمارستان چگونه درمان می شود؟

 

پس از رسیدن به بیمارستان، شما را برای آزمایش می برند . اگر سکته کرده اید، بسته به شدت و نوع سکته مغزی ، ممکن است دارو یا جراحی به شما داده شود.

مدت زمانی که در بیمارستان می مانید به نوع و شدت سکته مغزی، درمان، سلامت عمومی و سرعت بهبودی شما بستگی دارد.

هنگامی که آماده ترک بیمارستان هستید، تیم سکته مغزی شما با شما و خانواده‌تان همکاری می‌کند تا حمایتی را که برای ادامه بهبودی در خانه نیاز دارید، ترتیب دهند. اگر می‌خواهید هر چیزی را تکرار کنند، به آنها اطلاع دهید - گاهی اوقات پذیرش همه چیز ممکن است سخت باشد.

  • انجمن سکته مغزی اطلاعات دقیقی در مورد درمان هایی که ممکن است برای سکته مغزی در بیمارستان به شما داده شود و برنامه ریزی برای بازگشت و بهبودی شما در خانه دارد .

این طبیعی است که پس از سکته، احساس اضطراب، عصبانیت و ناراحتی کنید. مهم است که در مورد احساسات خود با شریک زندگی، یک دوست، خویشاوند یا متخصص مراقبت های بهداشتی صحبت کنید

بهبودی من از سکته مغزی چگونه خواهد بود؟

سکته مغزی افراد را به طرق مختلف تحت تاثیر قرار می دهد. برخی از افراد ممکن است بیشترین بهبود را در چند هفته اول در حالی که هنوز در بیمارستان هستند مشاهده کنند. برای دیگران ممکن است ماه ها یا گاهی سال ها طول بکشد.

توانبخشی شما در بیمارستانی آغاز می شود که در آن متخصصان مانند پرستاران، فیزیوتراپیست ها و کاردرمانگران در مورد طرحی با شما بحث خواهند کرد. هدف از توانبخشی کمک به بازگشت شما به حالت قبل از سکته مغزی است. آنها می توانند به شما کمک کنند:

  • هر گونه تنظیماتی را که ممکن است در خانه خود نیاز داشته باشید ترتیب دهید
  • هر گونه درمان مستمری که ممکن است به آن نیاز داشته باشید مانند فیزیوتراپی سازماندهی کنید
  • ارائه حمایت از خانواده و مراقبین

اگر سکته مغزی کرده اید، ممکن است در معرض خطر ابتلا به زوال عقل عروقی باشید . این زمانی اتفاق می افتد که سکته مغزی به بخشی از مغز شما آسیب می رساند و منجر به علائمی مانند مشکلات تمرکز و تغییرات شخصیتی می شود. اگر نگرانی دارید، باید با پزشک عمومی خود صحبت کنید.

سکته مغزی ناگهانی است و می تواند زندگی را برای فردی که دچار سکته مغزی کرده و عزیزانش تغییر دهد، اما بسیاری از افراد به بهبود خود ادامه می دهند و کمک و پشتیبانی در دسترس است.  

Ali Jafari
Ali Jafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋