dozinkala97

dozinkala97

خرید تلویزیون سونی X90K سایز 65 اینچ

تلویزیون سونی 65X90K یکی از تلویزیون های منحصر به فرد سونی برای سال 2022 به عنوان جایگزینی برای تلویزیون قبلی 65X90J است. سونی جزو اولین برندهایی بود که تلویزیون های جدید خود را در نمایشگاه CES 2022 معرفی کرد. این برند همچنان خط تولید تلویزیون های LED خود را برای سال جدید داشت. X90K با طراحی مینیمالیستی، قاب باریک و پایه های منحصر به فرد سونی در وهله اول توجه خریداران را به خود جلب می کند. فناوری نمایشگر این تلویزیون Full Array LED می باشد. در واقع با چراغ های LED در سراسر پنل نمایشگر، کنترل نور بسیار خوب خواهد بود و می توانید تصاویر بهتری را از نظر کنتراست تماشا کنید.

تصاویر صفحه تلویزیون سونی X90K دارای وضوح 4K خواهند بود. سونی در این تلویزیون همانند تلویزیون های حرفه ای خود از پردازنده Cognitive XR برای پردازش تصویر قدرتمند استفاده می کند. این پردازنده از هوش شناختی پیشرفته برای بازتولید رنگ و جزئیات در تصاویر استفاده می کند. فناوری منحصر به فرد XR Triluminos Pro با ارائه طیف رنگی گسترده تصاویری زیبا و طبیعی ایجاد می کند.

تلویزیون سونی 65X90K ساخت 2022 میلادی

به لطف فناوری Acoustic Multi-Audio در این تلویزیون 65 اینچی سونی، صدا کاملاً با صحنه های پخش شده روی صفحه هماهنگ می شود تا بهترین تجربه شنیداری ممکن را به شما ارائه دهد. تلویزیون 65X90K بر اساس آخرین نسخه سیستم عامل Google TV، ویژگی های هوشمند بسیار خوبی را ارائه می دهد. جستجوی صوتی یکی از جذاب ترین قابلیت های این تلویزیون هوشمند است. سونی ریموت هوشمند جدید خود را همراه با این تلویزیون عرضه می کند.

فیلم نقد و برسی کامل تلویزیون سونی 65X90K

 

Cognitive Processor XR و محتوای واقع گرایانه

سونی تلویزیون های حرفه ای خود را به پردازنده XR مبتنی بر هوش شناختی (Cognitive Processor XR) مجهز می کند. این پردازنده حرفه ای سونی با تجزیه و تحلیل داده های صوتی و تصویری سطح جدیدی از کیفیت تصویر و صدا را ارائه می دهد. این فناوری درست مانند مغز انسان عمل می کند و با تمرکز بر روی جسم اصلی در تصویر بهترین کیفیت را ارائه می کند.

در حالی که هوش مصنوعی فقط می تواند سطح جزئیات، رنگ و کنتراست تصویر را تنظیم کند، هوش شناختی با تجزیه و تحلیل تمام ابعاد تصویر آن را بهبود می بخشد. با افزایش جزئیات در صحنه های تاریک و روشن تصویر، می توانید تصاویر بسیار طبیعی تری را تماشا کنید. تلویزیون سونی 65X90K نیز به لطف این پردازنده صدا را بهبود می بخشد. با پردازش هوشمند صدا، می‌توانید صدایی را بشنوید که برای هر نوع محتوایی کاملاً مناسب است. تصاویر روی نمایشگر تلویزیون سونی X90K دارای وضوح 4K هستند. تصاویر با جزئیات 4 برابر بیشتر از Full HD زیبا و فوق العاده واقعی به نظر می رسند.

نوردهی Full Array

تلویزیون سونی 65X90K دارای LED FULL ARRAY است و نوردهی کاملی به صفحه نمایش شما می دهد. وجود نواحی پراکنده نور در صفحه نمایش از هوش شناختی XR برای کنترل نور پس زمینه تصاویر استفاده می کند و با تضاد رنگ های روشن و تیره وضوح تصویر را به بالاترین حد ممکن می رساند و محتوا را همانطور که چشم انسان می بیند ارائه می دهد. این پردازنده هوشمند به شما کمک می کند تصاویر را با رنگ ها و جزئیات بیشتر و بهتر به صورت واقعی تر ببینید.

فناوری XR Triluminos Pro و طیف رنگ گسترده

ایجاد هماهنگی بین صدا و تصویر

وجود فناوری Acoustic Multi-Audio در تلویزیون سونی 65X90K و انتشار صدای همه جانبه از صفحه نمایش شما باعث می شود هر چیزی که می بینید به هر چیزی که می شنوید متصل شود و شما را در محتوای در حال پخش غرق کند. وجود فناوری موقعیت یابی در سری جدید تلویزیون سونی، صدا را با توجه به ویژگی های محیط منتشر می کند و به کمک این قابلیت، تصاویر و محتوای بسیار طبیعی و زنده ای را بر روی صفحه نمایش خود خواهید دید.

از تماشای تصاویر فوق العاده واقعی لذت ببرید

این بار پردازنده هوشمند XR به شما کمک می کند تا تصاویر را با رنگ هایی که چشم به دیدن آنها عادت کرده است ببینید. تلویزیون 2022 سونی 65X90K با پشتیبانی از پردازنده XR و نوردهی LED Full Array و همچنین استفاده از فناوری XR Triluminos Pro به این تلویزیون امکان دسترسی به بیش از یک میلیارد رنگ و تنظیم رنگ، رنگ، روشنایی و ... را می دهد. جزئیات همانطور که در دنیای واقعی هستند دیده می شوند و انعکاس تصاویر با بهترین جزئیات دنیای واقعی روی صفحه نمایش دیده می شود.

اگر می خواهید تصاویری دقیق در اوج روشنایی و تاریکی داشته باشید، تلویزیون های سونی بهترین انتخاب هستند. زیرا با استفاده از هوش شناختی XR و تقویت کننده کنتراست در تلویزیون سونی X90K ، نور خروجی از پس زمینه را متعادل می کند، در برخی نقاط نور را کاهش می دهد و در برخی نقاط نور را افزایش می دهد تا تصاویر را به بهترین شکل مشاهده کنید. با کنترل دقیق نور، جزئیات تصویر را در روشنایی شدید یا تاریکی مطلق به شما نشان می دهد و می توانید محتوای مورد علاقه خود را حتی در قسمت های تاریک تصویر ببینید.

تلویزیون 65X90K سونی

تصاویر واضح و صاف

تلویزیون 4K سونی 65X90K شما را تشویق می کند که بیشتر ببینید و تبدیل به تلویزیون مورد علاقه شما می شود و شما را در رنگ ها و جزئیات تصویر غرق می کند. با استفاده از فناوری XR 4K Upscaling، قسمت های از دست رفته تصویر با استفاده از داده های قبلی بازیابی می شوند و وضوح تصویر به کیفیت 4K ارتقا یافته و به بالاترین حد ممکن خواهد رسید. جزئیات تصویر از دست رفته با این فناوری بازیابی و بهبود می یابد، به طوری که بدون توجه به نوع محتوا، تصاویر با بیشترین جزئیات نمایش داده می شوند. این هوش کامل به شما لذت تماشای فوق العاده ای می دهد.

سونی برندی است که نیاز همه خریداران خود را در نظر می گیرد و این بار با پردازش هوشمند حرکتی به علاقه مندان ویژه به تماشای برنامه های ورزشی و تصاویر زنده کمک می کند. این تابع به کمک هوش شناختی حرکات چند شکل را پشت سر هم تجزیه و تحلیل می کند تا جزئیات تصویر به آرامی و واضح به دست شما برسد. صحنه های تار و سریع در محتوای مورد نظر شما واضح و کاملا روان می شوند و لذت غرق شدن در تصاویر سریع با جزئیات کامل را خواهید داشت. به برنامه تمرینی خود نگاه دقیقی بیندازید و آن را با دوستان خود تجزیه و تحلیل کنید.

صدای قدرتمند تلویزیون سونی مدل 65X90K

لذت تماشایی زمانی است که تصاویر و صداها را هماهنگ می بینید و می شنوید و صدای تلویزیون شما به حدی است که این حس را به شما القا می کند که در میانه برنامه مورد نظر خود هستید. سونی این بار با تعبیه بلندگوها در تمامی قسمت های صفحه نمایش، قدرت و وضوح صدای خود را به نمایش گذاشت. Acoustic Multi-Audio یک فناوری است که دارای موقعیت‌یابی توییتر است و این ویژگی به شما کمک می‌کند تا صداهای با فرکانس بالا از مکان مناسب از صفحه خارج شود و دقیقاً با آنچه روی صفحه نمایش داده می‌شود مطابقت داشته باشد پس به گوش‌های شما اوج لذت در شنیدن را هدیه می‌کند.

در اینجا باید به صدای فراگیر تلویزیون BRAVIA XR اشاره کرد زیرا به کمک این فناوری صدای بلندی را خواهید شنید که تماشای محتوا و فیلم در سینما را به شما یادآوری می کند. صدای فراگیر و صدای سه بعدی در این تلویزیون به شما این امکان را می دهد که صدا را از همه نقاط با صدای بلند و واضح و همچنین در راستای تصویر بشنوید. قدرت صدای تلویزیون سونی X90K به حدی است که دیگر نیازی به استفاده و خرید ساندبار برای بازتولید صدای بلند و سینمایی نخواهید داشت.

صدای قدرتمند تلویزیون سونی مدل 65X90K

بهبود صدا با ویژگی های منحصر به فرد در تلویزیون سونی مدل 65X90K

شنیدن دیالوگ در محتوای برنامه مورد نظر شما لذت بخش خواهد بود و با کمک فناوری Voice Zoom 2 گفتگوی بین افراد بدون افزایش صدای تلویزیون تقویت می شود بدون توجه به صداهای دیگر می‌توانید حتی کوچک‌ترین جزییات را بشنوید و تجزیه و تحلیل کنید. اگر شنیدن گفتار سخت هم باشد، این نوع تلویزیون سونی وضوح و شفافیت صدا را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. با کمک سایر محصولات سونی، کیفیت صدا و تصویر این مجموعه تلویزیونی از این هم فراتر خواهد رفت.

استفاده از ساندبار یا سیستم صوتی سونی در کنار مدل تلویزیون سونی 65X90K به شنیدن صدای بلند و بهتر کمک می کند و با تقویت صداها همزمان با حرکت تصویر، تجربه تماشای سینمایی را برای شما به ارمغان می آورد. پشتیبانی این محصول از Dolby Atmos فضایی را ایجاد می کند که وضوح و شفافیت صدا هماهنگی خاصی با حرکات محتوا داشته باشد که تجربه تماشای فیلم و سریال را وارد خانه شما خواهد کرد. تقویت صداها مطابق تصویر وظیفه اصلی بلندگوهای اطراف صفحه نمایش محصول است و به ایجاد یک عملکرد عالی کمک زیادی می کند.

فناوری BRAVIA CAM برای صدا و تصویر مناسب با فضای اتاق شما

اتصال تلویزیون هوشمند سونی 65X90K به BRAVIA CAM یکی از جدیدترین فناوری های اعمال شده در تلویزیون های سونی می باشد که باعث افزایش بیشتر عملکرد این محصول خواهد شد. با خرید جداگانه دوربین براویا و اتصال آن به تلویزیون می توانید تصویر و صدایی مناسب و سازگار با محیط خود داشته باشید. با BRAVIA CAM، تلویزیون سونی X90K نور محیط و محل نشستن شما را تشخیص می‌دهد تا صدا و تصویر را تنظیم کند و تجربه تماشای همه‌جانبه‌ای را به شما ارائه دهد. با کمک این فناوری، هر کجای اتاق خود باشید بهترین مکان برای تماشای برنامه مورد علاقه شما خواهد بود.

با BRAVIA CAM تنظیم صدا و تصویر به بهترین شکل انجام می شود و هر چیزی که می بینید و می شنوید با توجه به محیطی که در آن هستید بهینه می شود. تجربه جدیدترین و هوشمندترین فناوری در این تلویزیون زمانی است که می توانید با ترکیب BRAVIA CAM و هوش شناختی XR تماس تصویری برقرار کنید و از دریافت و توسعه صدا و تصویر با کیفیت بالا لذت ببرید. این ویژگی ها تلویزیون 65 اینچ سونی X90K را به گزینه ای عالی برای سرگرمی های روزمره شما تبدیل می کند.

تکنولوژی BRAVIA CAM در تلویزیون سونی 65X90K

ویژگی های هوشمند تلویزیون سونی مدل 65X90K

  1. بدون دخالت دست با "تلویزیون سونی 65X90K" خود صحبت کنید و آن را فقط با صدای خود کنترل کنید. این ویژگی به شما کمک می‌کند با اتصال به Google TV به هزاران برنامه مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید و از Google بخواهید محتوای مورد نیاز خود را فقط با صدای شما پخش کند. از هر نقطه ای از خانه می توانید تلویزیون هوشمند خود را بدون دخالت دست کنترل کنید و برنامه یا موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید.
  2.  تلویزیون سونی X90K برای تمامی اعضای خانواده مناسب است و با داشتن فیلم و برنامه های جدید در محتوای خود دسترسی را تسهیل می کند; این تلویزیون دارای نمایه ای مناسب برای کودکان است که آنها را به تماشای محتوای مناسب سنشان راهنمایی می کند و از تماشای محتوای نامناسب کودکان جلوگیری می کند، پس با خیال راحت کودک خود را سرگرم کنید. حتی می توانید ساعت خواب کودک را طوری تنظیم کنید که تلویزیون در آن زمان خاموش شود و محدودیت زمانی خود را به آن تحمیل کنید.
  3. با خرید تلویزیون X90K و سایر محصولات سونی خانه ای هوشمند داشته باشید و محصولات خانه هوشمند خود را فقط با صدای خود کنترل کنید.
  4. گوشی هوشمند خود را به تلویزیون سونی X90K سایز 65 اینچ متصل کنید و با تماشای بازی، عکس و فیلم مورد نظر خود بر روی صفحه نمایش سونی نهایت لذت را تجربه کنید. این تلویزیون از سیستم عامل های اندروید و iOS پشتیبانی می کند و با استفاده از Google Cast و Apple AirPlay محتوا را از گوشی هوشمند شما به تلویزیون شما پخش می کند.

ریموت کنترل جذاب تلویزیون سونی مدل 65X90K

ریموت کنترل جذاب تلویزیون سونی مدل 65X90K

با کنترل از راه دور جدید سونی، با مدل های کنترل قدیمی و غیر پیچیده خداحافظی کنید. ریموت تلویزیون سونی دارای طراحی زیبا و مناسب منزل شما می باشد که استفاده از آن بسیار راحت و آسان است. با استفاده از این ریموت کنترل، علاوه بر تلویزیون، تمامی محصولات هوشمند خانه خود را نیز کنترل کرده و از ظاهر جذاب و عملکرد راحت آن لذت ببرید. با کنترل از راه دور تلویزیون سونی X90K می توانید به راحتی در چند ثانیه برنامه و محتوای مورد نظر را پخش کنید.

این ریموت کنترل به راحتی تمیز می شود و با روکش پلی یورتان، سطح صاف، فاصله مناسب بین دکمه ها تمیز کردن آن آسان تر خواهد بود. کنترل کثیفی یکی از عوامل مهم در انتقال آلودگی به ماست است، بنابراین باید همیشه تمیز نگه داشته شود. سطح کنترل خود را با دستمال یا پد تمیز کنید و همیشه آن را تمیز نگه دارید.

ریموت کنترل جذاب تلویزیون سونی مدل 65X90K

طراحی منحصر به فرد و مناسب برای منزل شما

وجود یک تلویزیون زیبا در خانه هر فردی بر جذابیت دکوراسیون منزل می افزاید. تلویزیون سونی 65X90K با صفحه نمایش بزرگ و بدنه ظریف بیشترین تاکید را بر روی تصاویر و جزئیات آنها دارد و با توجه به اندازه تلویزیون این مقیاس دید تغییر می کند. این تلویزیون 65 اینچی است و با تمرکز سونی بر طراحی ساده و مینیمالیستی آن، حاشیه‌ها نازک‌تر و صفحه نمایش عریض‌تر شده است، بنابراین برای تماشای آن جذاب خواهد بود. تماشای جامع و گسترده یکی از دستاوردهای ظاهر جذاب و مناسب این تلویزیون است و می توانید بدون حواس پرتی در برنامه مورد علاقه خود گم شوید.

پایه قابل تنظیم دو طرفه با ظاهری زیبا به این محصول پایداری خوبی می بخشد و می توانید با تنظیم این پایه ها تلویزیون را در محل مناسبی قرار دهید. تنظیم استاندارد پایه های ال ای دی سونی 65X90K به شما این امکان را می دهد که فاصله و زاویه مناسب را از میز پیدا کنید تا سیستم صوتی به خوبی زیر آن قرار گیرد. قاب زیبا و مجلل تلویزیون SONY 65X90K به شما کمک می کند تا فقط بر روی تصویر تمرکز کنید و محتوا را بدون حواس پرتی مشاهده کنید. قاب و پایه های ظریف به گونه ای طراحی شده اند که می توانند با هر اتاق و دکوری مطابقت داشته باشند و جلوه زیبایی به محیط شما ببخشند.

طراحی منحصر به فرد و مناسب برای منزل شما در تلویزیون سونی 65X90K

از تماشای سرگرمی در نتفلیکس لذت ببرید

تلویزیون سونی 65X90K از حالت کالیبره تطبیقی ​​Netflix پشتیبانی می کند. این حالت مخصوصا برای تماشای محتوای نتفلیکس بهینه شده است. در واقع، این حالت با استفاده از عملکرد بهینه‌سازی نور محیط پیاده‌سازی می‌شود، به گونه‌ای که میزان نور نمایشگر در شرایط اتاق روشن برای ارائه جزئیات به حداکثر می‌رسد و بالعکس برای تجربه بهتری از دید در شرایط اتاق تاریک. با استفاده از این حالت، لذت تماشای فیلم از سرویس نتفلیکس به حداکثر می رسد.

لذت تماشای سرگرمی در Netflix

تلویزیون های سونی دوستدار محیط زیست هستند!

سونی در چند سال گذشته از پلاستیک کمتری در طراحی و بسته بندی تلویزیون های خود استفاده کرده است تا از محیط زیست محافظت کند. پلاستیک استفاده شده در این محصولات بسیار بازیافتی آسیب جدی به محیط زیست وارد نمی کند. این شرکت همچنین با فناوری های منحصر به فرد خود سعی در به حداقل رساندن مصرف برق تلویزیون ها دارد. فناوری کنترل نور پس زمینه پویا و سنسورهای تعبیه شده در این تلویزیون ها نه تنها کیفیت تصویر بهتری را ارائه می دهند، بلکه مصرف انرژی را نیز کاهش می دهند. تلویزیون های جدید این برند از BRAVIA CAM نیز برای مصرف بهینه انرژی پشتیبانی می کنند.

شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون سونی 65X90K را مشاهده نمایید. همچنین می توانید آن را با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه ما خریداری نمایید. در صورتی که به تلویزیون ارزان قیمت تری برای بازی کردن و تماشای فیلم و سریال احتیاج دارید، تلویزیون سونی 65X85K گزینه مناسبی برای شما است. اما اگر به دنبال تلویزیون بهتری برای بازی کردن و تماشای فیلم به صورت حرفه ای هستید، تلویزیون سونی 65X95K گزینه بهتری است.

نظر شما در مورد تلویزیون سونی 65X90K چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سونی 65X90K  را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند. 

سایت منبع : SONY

dozinkala97
dozinkala97

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋