dozinkala97

dozinkala97

قیمت و خرید تلویزیون 32 اینچ سامسونگ T5300

سامسونگ در عرصه ی تولید لوازم خانگی همیشه جزء بهترین برند ها بوده و توانسته با تولید لوازم با کیفیت و عالی رضایت و اعتماد کامل استفاده کننده ها را جلب کند و همیشه کالا های تولید ی سامسونگ جزء پرفروش ترین محصولات بوده اند . این شرکت در سال 2020 میلادی تلویزیون سامسونگ 32T5300 را تولید و روانه ی بازار کرده است .

این تلویزیون 32 اینچ با دارا بودن ویژگی های بسیار عالی و فناوری های پیشرفته توجه های زیادی را به خود جلب کرده و با استقبال خوبی همراه شده است . تلویزیون 32 اینچ سامسونگ T5300 با دارا بودن کیفیت صفحه نمایش عالی و ویژگی های اسمارت و هوشمند یکی از بهترین 32 اینچ های سال 2020 میلادی می باشد . این تلویزیون دارای کیفیت صفحه نمایش FULL HD بوده که تصاویری با کیفیت عالی و وضوح بالا را به نمایش می گذارد. داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویرفورکی، اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشند. 

کیفیت فول اچ دی به معنای دارا بودن 1920*1080 پیکسل در صفحه نمایش تلویزیون 32اینچ سامسونگ بوده که کیفیت و شفافیت عالی را برای تصاویر به ارمغان می آورد . تلویزیون سامسونگ T5300 دارای موتور پردازشگر تصویر Hyper Real می باشد که همراه با پنل VA تصاویری کاملا واضح و طبیعی را بدون هیچ گونه نویزی به نمایش می گذارند .

سامسونگ برای این تلویزیون خود سیستم صوتی 2 کاناله تعبیه کرده است که دارای دو بلندگو می باشد و مجموع توان خروجی صدا به 10 وات می رسد ، توان خروجی صدای 10 وات شاید کم بنظر برسد اما برای تلویزیونی با اندازه 32 اینچ بسیار مناسب و عالی بوده و می تواند به بهترین صورت عمل کند ، همچنین با بهره مندی سیستم صوتی تلویزیون 32T5300 از فناوری Dolby Digital Plus صدایی با وضوح و کیفیت بسیار عالی پخش می کند و صدای فراگیر و همه جانبه را در اتاق طنین انداز می کند .

تلویزیون سامسونگ 32T5300 ساخت 2021

از ویژگی های مهم و خاص تلویزیون سامسونگ 32T5300 قابلیت اسمارت و هوشمند بودن تلویزیون بوده که با توجه به شرایط امروزی که اکثر لوازم خانگی ها هوشمند هستن این ویژگی برای تلویزیون 2020 سامسونگ 32T5300 بسیار عالی و کاربردی می باشد . شرکت سامسونگ برای این تلویزیون خود از سیستم عامل تایزن بهره برده است ، سیستم عامل تایزن یکی از غنی ترین و بهترین سیستم عامل ها بوده و با اتصال به اینترنت دسترسی عالی و نامحدودی را در اختیار کاربر قرار می دهد .

این تلویزیون دارای درگاه های ورودی و خروجی متنوعی از جمله 2 پورت HDMI و 1 پورت USB ، ورودی کامپوننت و کامپوزیت ، ورودی RF و اپتیکال ، پورت LAN و شبکه بی سیم وای فای و ... بوده که دسترسی عالی و گسترده ای را در اختیار شما قرار می دهد . این شرکت برای ال ای دی سامسونگ 32T5300 طراحی شیک و بسیار عالی را در نظر گرفته و بسیار زیبا با دکوراسیون شما ترکیب می شود . 

کیفیت تصویر HD در تلویزیون سامسونگ 32T5300

کیفیت تصویر HD در تلویزیون سامسونگ 32T5300

شرکت سامسونگ برای مدل های تلویزیون خود از پنل VA استفاده می کند ، پنل VA دارای کنتراست و کیفیت فوق العاده بوده و در تلویزیون سامسونگ 32T5300 بسیار عالی می باشد . این تلویزیون هوشمند دارای کیفیت صفحه نمایش FULL HD بوده که با توجه به سایز 32 اینچ محصول کیفیت بسیار عالی بوده و تصاویری با کیفیت و وضوح عالی به نمایش می گذارد .

صفحه نمایش 32 اینچ تلویزیون HD سامسونگ 32T5300 دارای 1366×768 پیکسل بوده و تصاویری با جزئیات دقیق و وضوح بالا به نمایش می گذارد . سامسونگ در این تلویزیون 32 اینچ خود از موتور پردازشگر Hyper Real استفاده کرده است ، موتور Hyper Real با پردازش تک تک پیکسل ها تصاویر و صحنه ها را با رنگ های غنی و شاداب به صورت بسیار واضح و بدون هیچ گونه تاری در تصویر به نمایش می گذارد.

همچنین در کنار موتور پردازشگر تصویر Hyper Real با بهره مندی تلویزیون از سرعت رفرش 60 هرتزی تصاویر و صحنه های سریع را با بیشترین جزئیات و بدون هیچ گونه تار و نویزی پخش می کنند و شما صحنه هایی با سرعت بالا را بدون افت کیفیت و به صورت کاملا واضح می توانید ببینید . یکی دیگر از فناوری های عالی به کاربرده شده در تی وی سامسونگ 32T5300 فناوری PurColor می باشد .

فناوری PurColor رنگ های ایجاد شده را تا حد زیادی افزایش می دهد و طیف گسترده ای از رنگ ها را ایجاد می کند که باعث پخش تصاویری با کیفیت بالا و رنگ های طبیعی می شود . فناوری HDR در این تلویزیون افزایش کنتراست و عمق تصاویر را برعهده دارد و همچنین باعث می شود که تصاویر با روشنایی بالا با بهترین وضوح و رنگ های روشن پخش شوند و عمق بسیار عالی به تصاویر ببخشد .

فناوری ها و قابلیت های عالی به کار رفته شده در تلویزیون T5300 سامسونگ سایز 32 اینچ عبارتنداز Natural Mode Support - حالت فیلم - فناوری PurColor - تکنولوژی Micro Dimming Pro - کاهش نویز تصویر Digital Clean View - تقویت کننده کنتراست ( Contrast Enhancer ) - فناوری Mega Contrast و ... که همگی در کنار یکدیگر خلق تصاویر با کیفیت بسیار بالا را بر عهده دارند .

وجود حالت های متنوع تصویر همچون Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports به کاربر امکان این را می دهد که حالت تصویر را مطابق با محتوای در حال پخش تنظیم کند و کیفیت بهتری را به صحنه های در حال پخش ببخشد . در کل تلویزیون سامسونگ 32T5300 در کنار کیفیت HD و فناوری های عالی صفحه نمایش که دارد می تواند بسیار مناسب و عالی برای استفاده ی شما باشد . 

 

تکنولوژی PurColor

تکنولوژی PurColor در تلویزیون سامسونگ 32T5300

وجود رنگ های واقعی در تلویزیون باعث واقعی تر شدن تصاویر می شود. با تلویزیون ال ای دی سامسونگ T5300 با فناوری PurColor محتوای مورد علاقه خود را با رنگ های واقعی تماشا کنید. کیفیت رنگ ها و وجود طیف وسیع تری از رنگ ها در تلویزیون تاثیر زیادی در کیفیت تصویر دارد. به همین دلیل سامسونگ از فناوری PurColor در تلویزیون خود استفاده می کند. با این فناوری رنگ های واقعی و طبیعی را در تصاویر خواهید دید و در صحنه ها غرق خواهید شد. ویدیوها و برنامه های خود را با کیفیت عالی و رنگ های واقعی مشاهده کنید. این تلویزیون از فناوری PurColor برای ایجاد تصاویر واقعی تری نسبت به تلویزیون های معمولی استفاده می کند. تفاوت کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 32T5300 با تلویزیون های معمولی را در تصویر مشاهده می کنید.

صدای 10 وات در تلویزیون 32 اینچ سامسونگ T5300

صدای 10 وات در تلویزیون 32 اینچ سامسونگ T5300

تلویزیون سامسونگ 32T5300 در کنار کیفیت تصویر HD خود از سیستم صوتی عالی و با کیفیتی بهره مند است که برای تلویزیون 32 اینچ بسیار مناسب و عالی می باشد . سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 32T5300 دو کاناله می باشد که دارای دو بلندگو بوده و در مجموع توان خروجی صدا را به 10 وات می رسانند ، این توان خروجی برای یک تلویزیون 32 اینچ بسیار مناسب بوده و می تواند جوابگوی نیاز شما باشد.

با وجود ورودی اپتیکال در این تلویزیون شما می توانید صدای ایجاد شده ی تلویزیون را به سیستم صوتی های جانبی انتقال دهید و توان صدا را افزایش دهید . این تلویزیون با بهره مندی از فناوری Dolby Digital Plus و پشتیبانی از فرمت های دالبی صدایی با وضح بسیار بالا و عالی را پخش می کند ، در واقع با این فناوری صدا به صورت یکنواخت ، همه جانبه و فراگیر پخش می شود و شما در هر قسمت از اتاق باشید می توانید صدا را با یک کیفیت و با وضوح بالا بشنوید .

همچنن قابلیت توزیع صدا در هر نقطه توسط Multiroom Link صدای یکسان و یکنواخت را در تمام قسمت های اتاق پخش می کند . تلویزیون اچ دی سامسونگ T5300 دارای 6 حالت مختلف صدا (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game) بوده که می توانید حالت صدا را با محتویات در حال پخش تنظیم کنید و صدا را کامل هم سطح با صحنه ها و محتوا پخش کنید و لذت تماشای تلویزیون را چند برابر کنید . سیستم صوتی این تلویزیون با توجه به سایز 32 اینچ که دارد بسیار عالی بوده و همواره صدای بسیار واضح و با کیفیت را در سطح اتاق پخش می کند . 

سیستم عامل تایزن در تلویزیون هوشمند سامسونگ 32T5300

سیستم عامل تایزن در تلویزیون هوشمند سامسونگ 32T5300

امروزه یکی از کلیدی ترین ویژگی ها برای لوازم خانگی امکانات هوشمند و اسمارت آن بوده و می تواند تاثیر مستقیمی بر انتخاب آنها داشته باشد . سامسونگ تلویزیون T5300 را به صورت کاملا هوشمند طراحی و تولید کرده است که با داشتن قابلیت اتصال به اینترنت دسترسی نامحدودی را در اختیار کاربر قرار می دهد . این تلویزیون دارای سیستم عامل تایزن بوده که یکی از بهترین و غنی ترین سیستم عامل های موجود می باشد و دسترسی بسیار زیادی را به دنیای اینترنت در اختیار شما قرار می دهد .

ال ای دی سامسونگ مدل 32T5300 با سیستم عامل تایزن امکاناتی چون دستیار صوتی ، وب گردی ، اتصال به موبایل هوشمند و لوازم خانگی هوشمند ، برنامه های هوشمند SmartThings و ... را در اختیار کاربر قرار می دهد . شما می توانید با قابلیت های Mirroring و DLNA موبایل هوشمند خود را به تلویزیون وصل کنید و محتویات داخل آن را برروی صفحه نمایش تلویزیون به اجرا در آورید ، این قابلیت باتوجه به استفاده همیشگی از موبایل می تواند بسیار کاربردی و عالی باشد .

با اتصال به اینترنت از طریق پورت LAN و شبکه بی سیم وای فای می توانید ساعت ها وب گردی را در مرورگر تلویزیون خود انجام دهید و هرآنچه را که می خواهید جستجو کنید ، همچنین با استفاده از برنامه هایی چون نتفلیکس و یوتیوب به دنیایی از فیلم ها وارد شوید و آنها را با کیفیت فول اچ دی تماشا کنید . یکی از جذاب ترین امکانات و ویژگی های تی وی 32T5300 وجود دستیار صوتی می باشد که کار با تلویزیون را بسیار راحت تر و سرگرم کننده تر کرده است .

با دستیار صوتی Google Assistant - Alexa کنترل تلویزیون ، جستجوی کانال ها و ... را تنها با فرمان صوتی انجام دهید و این کارها را به راحت ترین شکل و در سریع ترین زمان انجا دهید . شرکت سامسونگ برای تلویزیون سامسونگ 32T5300 از ورودی ها و خروجی های مختلفی استفاده کره است که امکان اتصال لوازم جانبی متنوعی را به کاربر می دهد .

از جمله این درگاه ها می توان به 2 پورت HDMI برای اتصال به گیرنده های خارجی ، کنسول های بازی ، دی وی دی ها و ... ، 1 پورت USB برای اتصال به حافظه های جانبی ، ورودی کامپوننت و کامپوزیت ، ورودی RF ، وردی اپتیکال برای اتصال به سیستم صوتی های جانبی ، پورت LAN و شبکه بی سیم وای فای برای اتصال به اینترنت و ... اشاره کرد که بسیار کابردی و مفید می باشند . تلویزیون هوشمند سامسونگ 32T5300 در کنار ویژگی های عالی و هوشمندی که دارد دارای طراحی زیبا و شیک نیز می باشد که به اتاق شما جلوه ای خاص و مدرن می بخشد . 

قابلیت Remote Access

قابلیت Remote Access در تلویزیون 32T5300

"تلویزیون سامسونگ 32T5300" قابلیت دسترسی از راه دور را دارد. این قابلیت در تلویزیون های گران قیمت سامسونگ وجود داشت اما سامسونگ تصمیم گرفت تلویزیون های سال 2020 خود را به این ویژگی مجهز کند. با این قابلیت می توانید از طریق تلویزیون به دستگاه هایی که از پروتکل پشتیبانی می کنند متصل شوید و کار خود را از طریق تلویزیون انجام دهید و آنها را کنترل کنید. برای مثال می توانید از طریق تلویزیون به کامپیوتر متصل شوید و صفحه نمایش کامپیوتر خود را در تلویزیون تماشا کنید و با اتصال موس و کیبورد به تلویزیون می توانید کارهای خود را روی تلویزیون انجام دهید.

* عملکرد دسترسی از راه دور ممکن است در برخی مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد.

* تلویزیون و کامپیوتر باید به یک شبکه داخلی متصل باشند.

* قابلیت اشتراک گذاری صفحه نمایش (آینه) فقط از ویندوز 10 پشتیبانی می کند.

* برای استفاده از قابلیت دسترسی از راه دور، باید حداقل نسخه Windows 7 Professional یا بالاتر را داشته باشید.

برای استفاده از Mac Remote Access، باید حداقل Mac OS X 10.5 یا بالاتر داشته باشید.

* برای اتصال تلویزیون به کامپیوتر از طریق دسترسی از راه دور، باید یک سری تنظیمات را در کامپیوتر انجام دهید.

پشتیبانی از AirPlay 2 شرکت اپل

پشتیبانی از AirPlay 2 شرکت اپل

AirPlay 2 یکی از سرویس های شرکت اپل می باشد. تلویزیون سامسونگ 32T5300 از این سرویس پشتیبانی می کند و شما می توانید محتوای دستگاه های Apple خود را روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون SAMSUNG 32T5300 به اشتراک بگذارید و پخش کنید. شما می توانید فیلم ها، عکس ها و آهنگ های خود را از روی دستگاه هایی مانند iPad، iPhone و Mac روی تلویزیون سامسونگ خود پخش نمایید.

* این قابلیت ممکن است در زمان عرضه تلویزیون در دسترس نباید و در آینده توسط یک آپدیت به تلویزیون اضافه شود.

* قابلیت AirPlay 2 ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد.

* تصویر فقط برای درک بهتر موضوع می باشد و شبیه سازی شده است.

* رابط کاربری و امکانات سرویس AirPlay 2 با توجه به منطقه جغرافیایی ممکن است متفاوت باشد.

برخی ویژگی ها و عملیات هایی که توسط دستگاه های متصل به تلویزیون ارائه می شوند، ممکن است پشتیبانی نشوند یا به صورت محدود پشتیبانی شوند.

نظر شما در مورد تلویزیون سامسونگ 32T5300 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ 32T5300 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : SAMSUNG

dozinkala97
dozinkala97

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋