dozinkala97

dozinkala97

تلویزیون 65 اینچ سامسونگ BU8500

تلویزیون سامسونگ 65BU8500 یکی از سری های تلویزیون های 2022 است که شاید بهترین انتخاب برای شما باشد، زیرا سامسونگ بهترین طراحی را با یک اپلیکیشن ترکیب کرده و این دستگاه گزینه ای عالی برای برآورده کردن انتظارات شما از یک تلویزیون هوشمند و مدرن است. به طور کلی تلویزیون های سامسونگ در سال 2022 از جمله محصولاتی بودند که خریداران تلویزیون را شگفت زده کردند، این تلویزیون ها با جدیدترین و برترین تکنولوژی ها، بهترین کیفیت را دارند و در واقع نسل جدید و ارتقا یافته از تلویزیون‌های قدیمی برند سامسونگ به شمار می‌روند.

تلویزیون 65BU8500 با صفحه نمایش 65 اینچی خود از نوع LED می باشد، یعنی می توانید با این تلویزیون با کیفیت ترین محتوا و جزئیات صوتی و تصویری را داشته باشید. Crystal Processor 4K تضمین می کند که تصاویر با وضوح 4K پردازش می شوند و این پردازنده شما را در تصاویر واقعی غرق می کند. صدا با تصویر همگام خواهد شد و با قدرت 20 وات خود به شما کمک می کند صدایی بلند و جامع در کنار تصاویر با کیفیت بالا بشنوید و از تماشای مطالب خود لذت ببرید.

تلویزیون سامسونگ 65BU8500 ساخت 2022 میلادی

تلویزیون سامسونگ BU8500 از سیستم عامل تایزن برای آسان و سریع جستجوی محتوا استفاده می کند و با این سیستم عامل می توانید جدیدترین و متنوع ترین مطالب روز را دریافت کنید. تلویزیون هوشمند سامسونگ دارای دستیار صوتی بیکسبی است که به شما امکان کنترل و تنظیم دستگاه را از راه دور می دهد. طراحی ظریف و مینیمال این تلویزیون یکی از مواردی است که نظر خریداران را به خود جلب خواهد کرد.

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و سدسته تلویزیون های 2022 مراجعه نمایید.

طراحی خاص، زیبا و چشم نواز در تلویزیون 2022 سامسونگ 65BU8500

هر ساله شاهد معرفی تلویزیون های جدید سامسونگ هستیم که تغییرات زیادی نسبت به سال های گذشته ایجاد کرده اند. یکی از بهترین ویژگی های این برند خوش نام، شایستگی بالای آن در ارائه بهترین طرح های مرتبط با تلویزیون است. در هنگام خرید تلویزیون همیشه به زیبایی ظاهری آن توجه می کند و سامسونگ با طراحی منحصر به فردی که ارائه می دهد قادر است توجه مصرف کنندگان را به تلویزیون های خود جلب کند. تلویزیون سامسونگ 65BU8500 طراحی بسیار شیکی دارد که زیبایی را به خانه شما می بخشد.

این تلویزیون با توجه به اینچ های تولید شده دارای پایه های متفاوتی است که بهتر است قبل از خرید به این موضوع توجه کنید. تلویزیون 65 اینچی از پایه باریکی بهره می برد که با وجود ظاهر باریک از دوام بسیار خوبی برخوردار است تا نمایشگر را به بهترین شکل ممکن نگه دارد. در واقع این پایه یکی از پایه های تخت است که از دو طرف به پشت پنل تلویزیون متصل می شود. جالب است بدانید که جداسازی پایه از پشت قاب ظاهری بسیار صاف و یکدست در پنل ایجاد می کند که قرار دادن تلویزیون کریستال سامسونگ 65BU8500 بر روی دیوار را به حرکتی عالی برای زیبایی بیرونی تبدیل می کند.

ضخامت بدنه تلویزیون سامسونگ بسیار کم است و این ضخامت کم نه تنها ظاهری شیک به تلویزیون می دهد، بلکه آن را بسیار سبک نیز می کند. این ضخامت کم عنوان AirSlim را در تلویزیون BU8500 به دست آورد که به نهایت ظرافت و باریکی اشاره دارد.

ترکیب رزولوشن 4K با فناوری کریستال

ترکیب رزولوشن 4K با فناوری کریستال

لذت بردن از کیفیت تصویر 4K یکی از بهترین بخش هاست که کیفیت تصویر عالی را برای نمایش انواع محتوا فراهم می کند. تلویزیون سامسونگ 65BU8500 با رزولوشن 4K قادر است جزئیات کامل تری از تصویر را به نمایش بگذارد. در واقع این رزولوشن همان تراکم بالایی است که در پیکسل های تشکیل دهنده صفحه نمایش وجود دارد و این تراکم قادر خواهد بود رزولوشن منحصر به فردی ایجاد کند. به طور کلی تلویزیون با افزایش پیکسل های کامپوزیت می تواند جزئیات بیشتری را در تصاویر نمایش دهد و در نهایت وضوح بهتری را برای بیننده ارائه دهد.

سامسونگ با گنجاندن 65BU8500 در خط تولید کریستال، توانسته وضوحی فراتر از مدل های معمولی 4K به این تلویزیون بدهد. تلویزیون‌های کریستال سامسونگ دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند Dynamic Crystal Color هستند که می‌توانند بیش از ۱ میلیارد رنگ را روی صفحه نمایش دهند. این فناوری رنگ های واقعی خیره کننده را بازتولید می کند تا بتوانید جزئیات تصاویر را با وضوح کامل ببینید.

ترکیب رزولوشن 4K با فناوری رنگ‌های دینامیک کریستال سطح جدیدی از نمایش با محتوا را ایجاد می‌کند تا تصاویر را در ایده‌آل‌ترین حالت با طیف وسیعی از رنگ‌ها نمایش دهد. در واقع این فناوری با افزایش وسعت رنگ تلویزیون 2022 سامسونگ 65BU8500 باعث افزایش وسعت رنگ شده و حالت نمایش واقعی را برای نمایش تصاویر نزدیک به بیننده ارائه می دهد.

پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K

پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K

پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K اوج جزئیات را به شما می دهد که می تواند در تصاویر نمایش داده شود. این پردازنده با توانایی بالای خود در تشخیص رنگ ها و سایه ها می تواند تمامی قسمت های مختلف تصویر را به صورت جداگانه تقویت کرده و سطح نمایش منحصر به فردی را در تلویزیون 4K سامسونگ 65BU8500 ارائه دهد. پردازنده Crystal Processor 4K قادر است محتوای 4K را به ایده آل ترین حالت نمایش دهد و طیف وسیعی از جزئیات و رنگ ها را بر روی صفحه نمایش ثبت کند.

این پردازنده همچنین توانایی بهبود رنگ و کنتراست را برای محتوای با وضوح کمتر دارد، بنابراین می توانید محتوای با کیفیت پایین را با وضوح تقریباً 4K تماشا کنید. پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K بدون در نظر گرفتن نوع محتوا، قابلیت بهبود وضوح را دارد تا تمامی محتوای قابل نمایش در تلویزیون سامسونگ 65BU8500 را با بالاترین سطح کیفیت برای بیننده نمایش دهد.

سایر ویژگی های تصویر تلویزیون 65BU8500

سایر ویژگی های تصویر تلویزیون 65BU8500

  • * تلویزیون 65 اینچ سامسونگ BU8500 از فناوری HDR استفاده می کند. این فناوری روشنایی صفحه را بهبود می بخشد و طیف گسترده ای از رنگ ها و جزئیات واضح را حتی در فریم های تاریک ارائه می دهد. به عبارت دیگر، فناوری HDR قادر است رنگ و روشنایی هر فریم تصویر را برای افزایش وضوح تنظیم کند. تلویزیون 65BU8500 از فرمت HLG استفاده می کند و فرمت HDR10 + نیز پشتیبانی می شود تا محتوایی با این فرمت به بیننده به بهترین شکل ممکن بر روی صفحه تلویزیون نمایش داده شود.

 

  • * فناوری Contrast Enhancer یکی از بهترین ویژگی های تلویزیون سامسونگ است که تجربه بصری متفاوت و زیبایی را در اختیار بیننده قرار می دهد. این فناوری می تواند به طور خودکار عمق تصویر واقعی را با وضوح عالی با تنظیم خودکار کنتراست تصویر ارائه دهد. Mega Contrast نیز یکی از ویژگی هایی است که در 65BU8500 برای بهبود کنتراست استفاده شده است.

 

  • * صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ 65BU8500 دارای فناوری UHD Dimming است. این فناوری در زمینه نوردهی پس زمینه فعال است و دارای نقاط عریض برای اطمینان از نوردهی کامل صفحه است. در واقع، UHD Dimming یک فناوری نور پس‌زمینه است که روشنایی بی‌نظیر تصویر را ارائه می‌کند.

 

  • * تشخیص روشنایی یکی از ویژگی های منحصر به فرد بخش نوردهی است که تشخیص روشنایی را برای اطمینان از بهترین روشنایی روی صفحه نمایش فراهم می کند.

تکنولوژی Motion Xcelerator

به دلیل سرعت بالای حرکت کادر در برخی از صحنه های فیلم های اکشن، بازی های ورزشی و بازی های آنلاین، پدیده ای به نام «شبح» رخ می دهد. این پدیده به معنای محو شدن پشت صحنه تصاویر پرسرعت است که منجر به حذف برخی فریم های تصاویر می شود که منجر به از بین رفتن جزئیات محتوای بازی و سایر محتواها می شود. سامسونگ برای جلوگیری از این امر از فناوری Motion Xcelerator در تلویزیون هوشمند سامسونگ 65BU8500 استفاده می کند. در واقع فناوری Motion Xcelerator در قسمت هایی از تصویر که امکان تار شدن صفحه وجود دارد، برخی فریم های خودکار ایجاد می کند و در نتیجه تصاویر بدون محو شدن در حرکت صاف می شود. Motion Xcelerator تجربه شگفت انگیزی را با محتوای سریع به شما می دهد.

تجربه بازی هیجان انگیز با تلویزیون 65BU8500

تجربه بازی هیجان انگیز با تلویزیون 65BU8500

قبلا قیمت تلویزیون ها در مدل های گیمینگ بسیار بیشتر از مدل های معمولی بود و فقط تلویزیون های رده بالا دارای ویژگی های بازی بودند. "تلویزیون سامسونگ 65BU8500" تاخیر ورودی بسیار کمی دارد که انتقال محتوای بازی از کنسول های بازی به صفحه نمایش را بسیار آسان می کند. در واقع تلویزیون با بهره گیری از تاخیر اندک ورودی، قادر است محتوای بازی را با سرعت بسیار بالایی نمایش دهد تا قطع شدن حرکت تصاویر منجر به از بین رفتن جزئیات بازی نشود.

علاوه بر این، سامسونگ از قابلیت Auto Low Latency mode (ALLM) بهره می برد که به طور خودکار اتصال کنسول های بازی به تلویزیون را تشخیص می دهد. این قابلیت قادر است با تشخیص اتصال روی کنسول، حالت بازی را فعال کند تا از کوچکترین تاخیر در تایپ استفاده کند. با این ویژگی می توانید از حداکثر سرعت تلویزیون BU8500 سامسونگ سایز 65 ابنچ در حالت بازی لذت ببرید.

صدای رسا و فراگیر، هماهنگ با تصویر

صدای رسا و فراگیر، هماهنگ با تصویر

چندین معیار مهم در هنگام خرید تلویزیون وجود دارد که بر اساس آن، بسته به سلیقه مصرف کنندگان، این اقلام نسبت به یکدیگر اولویت متفاوتی دارند. برای بسیاری از خریداران یکی از این معیارها لذت بردن از صدای بلند است. سامسونگ در تلویزیون فورکی 65BU8500 از سیستم صوتی متشکل از 2 بلندگوی قدرتمند که هر کدام 10 وات قدرت صوتی دارند استفاده می کند. مجموع توان خروجی تلویزیون 65 اینچ سامسونگ 20 وات است که دارای ولوم متعادلی است.

علاوه بر صدای مناسب، بهترین قابلیت های صوتی برای حذف نویز صدا و وضوح پخش خوب را دارا می باشد. Dolby Digital Plus یکی از بهترین ویژگی های بخش صوتی تلویزیون سامسونگ 65BU8500 است و با ارائه صدایی بلند می تواند تجربه تماشای فیلم متفاوتی را برای شما به ارمغان بیاورد.

OTS Lite قادر به ارائه صدای مناسب با قابلیت تشخیص اجسام در تصویر است تا اثر واقعی بازتولید صدا داشته باشد. اگر می خواهید تلویزیون را به ساندبار متصل کنید، عملکرد Q-Symphony یکی از بهترین ویژگی های تلویزیون سامسونگ است. با استفاده از این قابلیت، صدای موسیقی متن به صورت کاملا هوشمند با صدای تلویزیون همگام شده و هیچ تاخیری در پخش صدا وجود نخواهد داشت. در واقع Q-Symphony نه تنها می تواند صدای تلویزیون را تقویت کند، بلکه می تواند صدای فراگیر را با ساندبار ال ای دی سامسونگ 65BU8500 ایجاد کند. با این تلویزیون زیبا از صدای بهینه و سه بعدی لذت ببرید.

رابط Smart Hub و دنیای ویژگی ها

رابط Smart Hub و دنیای ویژگی ها

در تلویزیون های 2022 سامسونگ شاهد استفاده از سیستم عامل هوشمند تایزن بودیم که بیش از هر زمان دیگری پیشرفته شده است. این سیستم عامل دارای رابط کاربری Smart Hub است که منوی کاربری بسیار روان و سریعی را ارائه می دهد. رابط Smart Hub با منوی ساده‌اش دسترسی به قسمت‌های مختلف تلویزیون سامسونگ را بسیار آسان‌تر می‌کند و سرعت پاسخگویی بی‌نظیری را برای اجرای دستورات شما فراهم می‌کند. سیستم عامل تایزن با رابط Smart Hub کاوش محتوای موجود با تلویزیون سامسونگ 65BU8500 سامسونگ را بسیار آسان‌تر می‌کند و یک بسته کاملاً سازمان‌یافته را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این سیستم عامل همچنین به شما امکان می دهد فروشگاه محتوای سامسونگ خود را سفارشی کنید تا بتوانید موارد دلخواه خود را اضافه کنید. تلویزیون سامسونگ به شما دسترسی گسترده ای برای دانلود برنامه های مختلف می دهد و همچنین می توانید از مرورگر وب آن به محتوای وب دسترسی داشته باشید. Samsung TV Plus در تی وی 65BU8500 یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون است که طیف کاملی از سرگرمی ها را در اختیار شما قرار می دهد تا علاوه بر داشتن یک تلویزیون با کیفیت برای تماشای فیلم، به طیف وسیعی از برنامه ها نیز دسترسی داشته باشید.

SmartThings در تلویزیون 65BU8500

سامسونگ با یک حرکت هوشمندانه تمایل مصرف کنندگان به خرید محصولات هوشمند این برند را افزایش داده است. بسیاری از محصولات جدید و بهبود یافته سامسونگ از برنامه SmartThings پشتیبانی می کنند. این برنامه امکان اتصال قدرتمند بین دستگاه های سامسونگ را فراهم می کند. 65BU8500 یکی از تلویزیون هایی است که نه تنها از این قابلیت پشتیبانی می کند، بلکه قابلیت دانلود آن را نیز دارد تا بتوانید تمامی دستگاه های هوشمند سامسونگ در منزل خود را با تلویزیون کنترل کنید. البته این اتصال نیازمند پشتیبانی از اپلیکیشن SmartThings در سایر دستگاه های هوشمند سامسونگ است. با اتصال به دستگاه های دیگر قادر خواهید بود بسیاری از ویژگی های مرتبط تلویزیون سامسونگ خود را کنترل کرده و یک اتصال هوشمند و کاربردی داشته باشید.

ریموت کنترل جدید و منحصر به فرد سامسونگ 65BU8500

ریموت کنترل جدید و منحصر به فرد سامسونگ 65BU8500

سامسونگ نیز در سال 2022 با تلویزیون های جدید خود تغییراتی در ریموت کنترل های خود ایجاد کرده است و این نوع از ریموت کنترل ها که برای تلویزیون طراحی شده اند برای افراد دوستدار محیط زیست بسیار مناسب هستند. ریموت کنترل تلویزیون SAMSUNG 65NU8500 از نوع SolarCell بوده و برای کارکردن نیازی به باتری ندارد و پشت آن پنل خورشیدی قرار دارد که با نور خورشید شارژ می شود و نیازی به خرید مداوم باتری نخواهید داشت. ریموت کنترل دارای یک میکروفون داخلی است که می توان از آن برای استفاده از دستیار صوتی استفاده کرد.

تنها با چند دکمه یا صدای خود، می توانید به راحتی تلویزیون خود را از راه دور کنترل کنید و یک تلویزیون محبوب داشته باشید که با وجود طراحی کنترل از راه دور SolarCell، در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کند.

سایر ویژگی های موثر تلویزیون سامسونگ 65BU8500

سایر ویژگی های موثر تلویزیون سامسونگ 65BU8500

با تلویزیون سامسونگ 65BU8500 خود، می‌توانید از تماس‌های ویدیویی دلپذیر و باکیفیت با دوستان خود لذت ببرید و از تماشای راحت از راه دور با صفحه نمایش بزرگ 65 اینچی تلویزیون لذت ببرید. از برنامه Google Duo برای برقراری تماس ویدیویی استفاده کنید و عزیزان خود را با وضوح کامل ببینید. برای تماس های ویدیویی، دوربین الزامی است، می توانید از دوربین گوشی استفاده کنید یا با خرید دوربین Slim Fit مجزای سامسونگ، تماس های ویدیویی بی نقصی برقرار کنید.

کنترل تلویزیون ها با دستیار صوتی و صوتی یکی از مواردی است که هوشمندی دستگاه را نشان می دهد و با کمک دستیار صوتی بیکسبی تعبیه شده در تلویزیون اسمارت سامسونگ 65BU8500 می توان تلویزیون خود را از راه دور و به صورت صوتی و به صورت های مختلف کنترل کرد. موارد به تنظیمات آن دسترسی داشته باشید. تلویزیون 65BU8500 سامسونگ همه چیز مورد نیاز شما را دارد، بنابراین بهترین انتخاب برای خرید و اتمام خانه است.

قیمت تلویزیون سامسونگ 65BU8500 در این صفحه قابل مشاهده است و شما می توانید درباره ضمانت اصالت کالا، قیمت ارزان آن و داشتن گارانتی (یا بدون گارانتی بودن محصول) مطالعه کرده و آن را از فروشگاه ما خریداری کنید. اگر به تلویزیون بهتری احتیاج دارید، می توانید به سراغ تلویزیون سامسونگ 65BU9000 بروید. اما اگر به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تری برای تماشای فیلم و سریال و استفاده معمولی هستید، می توانید نسبت به خرید تلویزیون سامسونگ 65AU7002 اقدام کنید.

نظر شما در مورد تلویزیون سامسونگ 65BU8500 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ 65BU8500 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : SAMSUNG

dozinkala97
dozinkala97

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋