dozinkala97

dozinkala97

قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچ ال جی NANO90

محصولات ال جی از جمله محصولات با کیفیت موجود در بازار می باشد و در میان خریداران از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. از بهترین و مجرب ترین متخصصان برای طراحی تلویزیون های هوشمند خود استفاده می‌کند که تا حد بسیار زیادی بتواند موجب رضایتمندی مشتریان خود شود. از جمله مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط این برند تولید گردیده است می‌توان به تلویزیون ال جی 55NANO90 اشاره داشت که این مدل در اندازه ها و سایز های متفاوتی طراحی گردیده است.

در این مطلب قصد داریم اندازه 55 اینچ این تلویزیون را مورد بررسی قرار دهیم و ویژگیهای آن را برای شما عزیزان به صورت کامل تشریح کنیم. تلویزیون 55NANO90 برای ساخت صفحه نمایش خود از فناوری نانوسل استفاده کرده است و همچنین کیفیت تصویر خروجی آن 4K می باشد. این تلویزیون برای استفاده های معمولی و همچنین علاقه مندان به گیمینگ و کنسول‌های بازی گزینه بسیار مناسب می باشد.

چرا که این مدل دارای پورت HDMI2.1 می باشد و همچنین از فناوری ALLM جهت کاهش تاخیر ورودی و از VRR دقت و شفافیت اجرای بازی در تلویزیون استفاده می شود. این مدل همچنین دارای حالت Hotel Mode می باشد که می تواند در مراکز تجاری مورد استفاده قرار گیرد. در تلویزیون ال جی NANO90 برای پردازش هرچه بهتر تصاویر از یک پردازشگر بسیار قدرتمند استفاده شده است که با استفاده از الگوریتم های مختلفی می تواند به بهبود هرچه بیشتر کیفیت تصاویر کمک شایانی کند‌.

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

تلویزیون ال جی 55NANO90 ساخت 2021

تلویزیون ال جی 55NANO90 از کیفیت بسیار قدرتمندی برخوردار می‌باشد و صدا را با وضوح بسیار فوق العاده در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد که برای این منظور از توان صوتی 40 وات در خروجی استفاده شده است. برای رابط کاربری نیز از سیستم عامل محبوب WebOs استفاده شده است که این سیستم عامل می تواند مجموعه امکانات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

در رابطه با طراحی تلویزیون هوشمند ال جی 55NANO90 نیز می‌توان گفت که از ظرافت و زیبایی بسیار خاصی برخوردار می باشد و با هرگونه دکوراسیون منزلی قابلیت سازگاری دارد و همچنین به سادگی می‌توان آن را بر روی دیوار نصب کرد که در این صورت از تلویزیون به عنوان یک قاب هنری بسیار زیبا استفاده می‌شود. برای اتصال سایر دستگاه ها مانند فلش مموری یا هارد اکسترنال نیز می توان از درگاه USB استفاده کرد. 

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 55NANO90

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 55NANO90

کیفیت تصویر مهمترین فاکتور یک تلویزیون می باشد که هنگام خرید با وسواس بسیار زیادی توسط مشتری مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت رضایت از کیفیت تصویر مشتری به سراغ بررسی سایر مشخصات خواهد رفت. برای همین منظور طراحان و سازندگان تلویزیون‌های هوشمند تمام سعی و تلاش خود را دارند که از بروزترین و جدیدترین تکنولوژی ها جهت رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود استفاده کنند.

تلویزیون ال جی 55NANO90 برای اینکه به نسبت تلویزیون های ال ای دی معمولی از کیفیت تصویر بسیار بهتری برخوردار باشد در ساخت صفحه نمایش خود از فناوری نانوسل استفاده کرده است. در رابطه با این فناوری می توان گفت که نانوسل از ذرات نانو برای تولید رنگ استفاده می کند و در واقع با استفاده از این فناوری رنگ های بسیار طبیعی تری تولید می شود.

می تواند رنگ های بسیار خالصی را تولید کند و یک تلویزیون اگر توانایی نمایش رنگهای RGB را به صورت کامل و خالص داشته باشد می تواند تصاویر بسیار باکیفیت تری را در خروجی به نمایش بگذارد. کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون به صورت 4K می باشد و همچنین رزولوشن تصویر آن 2160*3840 پیکسل می باشد این تراکم پیکسلی می تواند جزئیات بسیار زیادی از تصویر را در اختیار مخاطب قرار دهد.

پنلی که برای تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی NANO90 استفاده شده است از نوع IPS می‌باشد و این تلویزیون همچنین زاویه دید گستره ای را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد به این مفهوم که کاربر در هر مکان و زاویه ای نسبت به تلویزیون قرار گرفته باشد بدون افت وضوح و کیفیت تصویر می تواند خروجی را در صفحه نمایش مشاهده کند.

این محصول برای اینکه بتواند طیف رنگی بسیار گسترده‌ای را در خروجی نمایش دهد از فناوری Nano Color  و Billion Rich Colors استفاده شده است که با استفاده از فناوری Billion Rich Colors تا حدود یک میلیارد رنگ متفاوت در تلویزیون قابل نمایش می باشد. برای بهبود کنتراست تصاویر ارائه شده در تلویزیون نیز از فناوری‌های Full Array Dimming و LG Local Contrast استفاده شده است. 

Filmmaker Mode در تلویزیون نانو 90

Filmmaker Mode در تلویزیون نانو 90

تلویزیون ال‌جی 55NANO90 دارای حالت Filmmaker است و با کمک فناوری‌های پیشرفته پردازش تصویر، فیلم‌ها و سریال‌ها را دقیقاً همان‌طور که کارگردان در نظر داشته نمایش می‌دهد. در تلویزیون‌های معمولی، ممکن است هنگام تماشای محتوای HDR، کمی کاهش کیفیت تصویر را تجربه کنید. اما به لطف فناوری به کار رفته در تلویزیون ال جی نانو 90 و در دسترس بودن حالت Filmmaker، تصاویر و صحنه ها را دقیقاً همانطور که فیلمسازان مد نظر داشتند، خواهید دید. در این حالت پردازشگر تصویر تمامی صحنه ها را آنالیز کرده و کیفیت هر فریم را بهبود می بخشد. برخی از ویژگی های تلویزیون را غیرفعال می کند تا بتوانید صحنه های متحرک را طبیعی تر تماشا کنید. به این ترتیب صحنه های سینمایی را به طور کامل خواهید دید و احساس حضور در سینما را تجربه خواهید کرد. در حالت Filmmaker همه چیز طبیعی تر و سینمایی تر است.

طراحی زیبا در تلویزیون 2021 ال جی 55NANO90

طراحی زیبا در تلویزیون 2021 ال جی 55NANO90

تلویزیون نانوسل ال جی 55NANO90 دارای طراحی زیبا و کاربردی است .که توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.این تلویزیون دارای ضخامت کم است که بسیار برای  نصب روی دیوار مناسب است و شما می توانید به راحتی با نصب تلوزیون روی دیوار طراحی و دکوراسیون زیبایی یکی را به منزل شما م دهد.یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون Art Gallery است که هنگام خاموش بودن تلویزیون شما را به یک قاب هنری زیبا تبدیل میکند.

حاشیه باریک  تلویزیون ال جی 55NANO90 ازحواس پرتی شما هنگام تماشای محتوای مورد نظرتان جلوگیری می کند.همچنین تلویزیون ال جی دارای پایه در دوطرف تلویزیون است که شما می توانید ان را روی میزقرار دهید و از تماشای ان لذت ببرید.

پردازشگر α7 Gen4 Processor 4K

پردازشگر تلویزیون 55 اینچ نانوسل ال جی NANO90

استفاده از پردازش گری این قابلیت را به تلویزیون می دهد که بتواند جنبه های مختلف خود از جمله کیفیت تصویر و صدا و همچنین کنتراست تصاویر ارائه شده و طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون را تا حد بسیار زیادی ارتقا دهد.

در تلویزیون NANO90 ال جی سایز 55 اینچ از پردازشگر قدرتمند α7 Gen4 Processor 4K استفاده شده است که این پردازشگر با استفاده از الگوریتم های مختلفی مانند یادگیری عمیق و همچنین هوش مصنوعی که درون آن قرار داده شده است می تواند فریم به فریم تصاویر را پردازش کرده و بعد از اینکه کیفیت را بهبود داد، تصاویر را  خروجی نمایش دهد.

از جمله تکنولوژی هایی که برای بهبود محتوای تصویر در این تلویزیون از آن استفاده شده است، 4K Upscaling نام دارد که با استفاده از این فناوری در صورتی که تصاویر دریافتی از مبدأ دارای کیفیت پایین و نامطلوبی باشد، کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود و نیازی نیست کاربر از بابت پایین بودن کیفیت تصاویر هیچ گونه نگرانی داشته باشد و خروجی همواره با بالاترین استاندارد ممکن در اختیار او قرار خواهد گرفت.

یکی دیگر از فناوری هایی که با استفاده از این پردازشگر در تلویزیون ال جی 55NANO90 پیاده سازی شده است، AI Brightness Control نام دارد که با استفاده از این قابلیت میزان نور موجود در محیط به صورت خودکار تشخیص داده میشود و نوری که از صفحه نمایش به کاربر منتقل می شود، متناسب با میزان نور محیط می باشد.

برای نمونه در صورتی که کاربر در حال مشاهده صحنه های تاریک باشد میزان نور صفحه نمایش تا حد مشخصی کاهش می یابد چرا که در این صورت مخاطب می تواند جزئیات بیشتری از تصویر را در خروجی مشاهده کند. همچنین با استفاده از تکنولوژی Image Inhancing به طور کلی تصاویر پخش شده از تلویزیون تا حد بسیار زیادی ارتقا پیدا می کنند. 

تلویزیون هوشمند ال جی 55NANO90 مناسب برای بازی

تلویزیون ال جی NANO90 مناسب برای بازی

 

"تلویزیون ال جی 55NANO90" از فناوری و ویژگی های بازی پشتیبانی می کند و یکی از تلویزیون های مخصوص بازی است. این تلویزیون دارای پورت HDMI 2.1 است و از خروجی تصویر  فورکی 120 هرتز پشتیبانی می کند. تلویزیون 2021 ال جی 55NANO90 از فناوری AMD FreeSync پشتیبانی می کند. البته لازم به ذکر است که کارت گرافیک شما باید توسط این تلویزیون پشتیبانی شود تا از امکانات FreeSync بهره مند شوید. تلویزیون LG 55NANO90 برای ارائه Input Lag پایین است. ال جی این تلویزیون را به فناوری VRR نیز مجهز کرده است.

تلویزیون نانوسل ال جی NANO90 دارای حالت HGIG است. این حالت اجازه می دهد تا رنگ ها، کنتراست و محتوای HDR دقیقاً همانطور که توسعه دهنده بازی در نظر داشت پخش شود. تلویزیون فورکی 55 اینچی NANO90 با استفاده از فناوری نانوسل رنگ های خالص و طبیعی تولید می کند و صحنه های شگفت انگیز و چشم نوازی را به نمایش می گذارد. نحوه بازتولید صدا، قدرت و کیفیت آن در طول بازی نیز تاثیر زیادی در هیجان بازی دارد.

پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos در این تلویزیون به شما این امکان را می دهد که صدای 5.1 کاناله مجازی داشته باشید و از یک بازی با صدایی فراگیر و جذاب لذت ببرید. تلویزیون 55 اینچی ال جی NANO90 با ویژگی های خود شما را در بازی غرق می کند و گزینه ای عالی برای اتصال به نسل نهم کنسول ها یعنی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس است.

کیفیت صدا در تلویزیون نانوسل ال جی NANO90 سایز 55 اینچ

کیفیت صدا در تلویزیون نانوسل ال جی NANO90 سایز 55 اینچ

تلویزیون ال جی 55NANO90 دارای صدایی با کیفیت و وضوح بالا است. این تلویزیون از سیستم صوتی ۲ کاناله و توان خروجی ۲۰ وات برخوردار است. یکی از فناوری های  موجود در تلویزیون ال جی Simultaneous Audio Output و LG Sound Sync  است  که می‌توانید تلویزیون را از طریق بلوتوث به ساندبار متصل کنید و صدایی هماهنگ و همزمان را ایجاد کنید. این تلویزیون از بلندگوهای بی سیم WK7 و WK9  پشتیبانی می کند که شما می توانید به وسیله آنها صدایی با قدرت بیشتر را تولید کنید.

همچنین تلویزیون ال جی با استفاده از فناوری های AI Acoustic Tuning و AI Sound صدارا به کمک هوش مصنوعی با توجه  شرایط محیطی که در آن وجود دارد تنظیم می کند.

تلویزیون 4K ال جی 55NANO90 دارای فناوری Bluetooth Surround Ready است  که توسط آن می‌توانید ۲ عدد بلندگوی جانبی را به وسیله بلوتوث به تلویزیون متصل کنید و صدای خروجی از تلویزیون را  افزایش دهید همینطور تلویزیون ال جی دارای قابلیت های Dolby Atmosو Dolby Digital است که به وسیله  آنها صدایی به صورت فراگیر مجازی در تلویزیون پخش می کند .

سیستم عامل WEBOS در تی وی 55NANO90

هوشمند بودن تلویزیون ال جی 55NANO90

ال ای دی ال جی 55NANO90 دارای قابلیت های اسمارت بسیاری است.این تلویزیون از سیستم عامل Webos برخوردار است که برنامه های مختلف و کاربردی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.یکی از فناوری های تعبیه شده در این تلویزیون Sports Alert است که توسط  ان می توانید از زمان شروع و پایان و اتفاقات مهم رویدادهای ورزشی مطلع شوید.این تلویزیون دارای 4 عدد پورت HDMI و3 عدد پورت USB است.

همچنین شما می توانید با استفاده از وای فای و بلوتوث دستگاه های خارجی خود را مانند لپتاپ،تبلت و گوشی هوشمند را به تلویزیون متصل کنید و محتوای مورد نظر خود را در صفحه نمایش بزرگ تر تماشا کنید.یکی دیگر از فناوری های تلویزیون ال جی 55NANO90 دستیار های صوتی Google Assistant، Amazon Alexa  است که به وسیله ان ها می توانید توسط صدای هوشمند خود اعمال مورد نظر خود را به تلویزیون منتقل کنید و به برخی از تنظیمات ان دسترسی پیدا کنید.

ریموت کنترل جادویی و محبوب ال جی

ریموت کنترل جادویی در تلویزیون NANO90

ریموت کنترل جادویی و محبوب ال جی در سال 2021 با طراحی جدید و متفاوت به بازار رقابت بازگشته است. به طور کلی، کنترل از راه دور جادویی به دلیل استفاده از نشانگر ماوس بسیار محبوب است. زیرا استفاده از دایرکتوری ها راحتی کاملی را برای کاربران ایجاد می کند. طراحی ریموت نسبت به مدل قبلی یکنواخت تر است و به نظر می رسد بهتر در دست جا بیفتد. در بررسی تخصصی تلویزیون NANO90 شاهد اضافه شدن چند دکمه دسترسی سریع بر روی بدنه ریموت کنترل جدید بودیم.

این دکمه های مفید شامل دکمه میانبر Netflix، Amazon Prime Video، Disney + و دکمه دسترسی به فروشگاه محتوای ال جی است. دسترسی سریع و آسان به برنامه های مشخص شده توسط این دکمه های میانبر ایجاد می شود. همچنین می توانید از میکروفون داخلی در کنترل از راه دور جادویی برای اتصال به دستیارهای صوتی استفاده کنید. این امکانات عالی در ریموت کنترل جادویی منجر به کسب امتیازی بالا برای تلویزیون اسمارت ال جی 55NANO90 شده است.

 شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون ال جی 55NANO90 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با ارزانترین قیمت، گارانتی (حتی بدون گارانتی)، تضمین سلامت و اصالت کالا به صورت مستقیم از بانه اقدام نمایید. در صورتی که به دنبال تلویزیون بهتری برای تماشای فیلم و سریال هستید، پیشنهاد می کنیم تا به سراغ تلویزیون ال جی 55NANO95 بروید که کیفیت تصویر 8K دارد. اگر می خواهید هزینه کمتری صرف کنید و به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تری برای تماشا فیلم و بازی کردن هستید، تلویزیون ال جی 55NANO86 گزینه مناسبی برای شما می باشد.

مزایا و معایب تلویزیون LG 55NANO90

مزایا

* روشنایی مناسب حتی هنگام تابش شدید نور

* حرکتی روان در تصاویر به لطف زمان پاسخگویی عالی

* نرخ نوسازی 120 هرتز و پشتیبانی گسترده از ویژگی VRR

معایب

* نسبت کنتراست متوسط

* عملکرد ضعیف در Local dimming

* در زاویه‌های اطراف تصاویر کمی تیره‌تر به نظر می‌رسند

نظر شما در مورد تلویزیون ال جی 55NANO90 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون ال جی 55NANO90 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : LG

dozinkala97
dozinkala97

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋