dozinkala97

dozinkala97

قیمت و خرید تلویزیون ال جی 55up7750

افراد مختلف ممکن است بنا به دلایل متفاوتی قادر نباشند که هزینه زیادی را برای خرید تلویزیون متقبل شوند ولی تمایل دارند تا تلویزیون هوشمند که خریداری می‌کنند از امکانات خوبی برخوردار باشد که بتواند آنها را تا حد بسیار زیاد راضی نگه دارد. برند ال جی سال های بسیار زیادی می باشد که در زمینه تولید تلویزیون‌های هوشمند فعالیت دارد و برای سلیقه همه افراد در بازه قیمتی متفاوت اقدام به تولید و طراحی تلویزیون کرده است. یکی از این مدل ها تلویزیون ال جی 55UP7750 میباشد.

از جمله تلویزیون های ارزان قیمتی که توسط این شرکت در سال ۲۰۲۱ روانه بازار گردیده است می توان به مدل UP7550 اشاره داشت که این تلویزیون در سایزهای متفاوتی طراحی شده است. در این بخش قصد داریم اندازه ۵۵ اینچ این تلویزیون را که به اختصار 55UP7550 نامیده می‌شود برای شما عزیزان تشریح کنیم و ویژگیهای آن را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهیم.

تلویزیون 55UP7550 از صفحه نمایش ال ای دی استفاده می کند و همچنین کیفیت تصویر آن 4K می باشد که این کیفیت تصویر قادر است تصاویر را به صورت فوق‌العاده به مخاطب نمایش دهد. در رابطه با کیفیت صدای این تلویزیون باید گفت که صدا را با وضوح بسیار مناسبی به گوش مخاطب می رساند و برای این منظور از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی استفاده کرده است.

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

تلویزیون ال جی 55UP7750 ساخت 2021

برای رابط کاربری این تلویزیون از سیستم عامل محبوب WebOs بهره گرفته شده است که این سیستم عامل می تواند مجموعه امکانات متفاوت و متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. تلویزیون ال جی 55UP7750 مجهز به یک مرورگر وب می باشد که استفاده از این مرورگر کاربر می تواند به وبگردی بپردازید و محتویات مورد نظر خود در اینترنت را جستجو کند.

ویژگی های ظاهری تلویزیون ال جی UP7750 به گونه ای است که می‌تواند جلوه بسیار خاصی به چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل بدهد و همچنین قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد که در این صورت می توان از تلویزیون به عنوان یک قاب هنری بسیار زیبا استفاده کرد. برای اتصال سایر دستگاههای خارجی به تلویزیون نیز از درگاه های متفاوتی استفاده شده است که برای نمونه می‌توان به درگاه HDMI و USB اشاره داشت. 

طراحی زیبا در تلویزیون ال جی 55UP7750

طراحی زیبا در تلویزیون ال جی 55UP7750

تلویزیون ال جی 55UP7750 دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی است.این تلویزیون  با ضخامت کم بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و دکوراسیون خاصی را به منزل شما می دهد..این تلویزیون دارای 2 پایه در کناره تلویزیون است که مقاومت تلویزیون را بالا میبرد و شما می توانید بدون هیچ گونه لرزش اضافه ان را روی میز قرار دهید و از تماشای ان لذت ببرید.همینطورتلویزیون ال جی با حاشیه کم باعت می شود که تمرکز شما روی محتوای در حال پخش از تلویزیون اسان تر شود و از دیدن محتوای مورد نظر خود لذت بیشتری ببرید.

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون ال جی 55UP7750

 

کیفیت تصویر در تلویزیون 2021 ال جی 55UP7750

کیفیت تصویر در تلویزیون 2021 ال جی 55UP7750

اگر بخواهیم میزان اهمیت فاکتورهای مختلف یک تلویزیون را دسته بندی کنیم بدون شک کیفیت تصویر و تکنولوژی های به کار رفته در آن در صدر این لیست قرار خواهند داشت و از بالاترین میزان درجه اهمیت برخوردار می‌باشند. برای همین منظور طراحان و سازندگان تلویزیون های مختلف تمام سعی و تلاش خود را می‌کنند که از به روزترین تکنولوژی ها برای رضایت هرچه بیشتر کاربران خود استفاده کنند.

تلویزیون ال جی 55UP7750 از صفحه نمایش ال ای دی برای خروجی‌ تصویر خود استفاده می کند و همچنین کیفیت تصویر آن به صورت 4K تعریف شده است کین کیفیت به نسبت تلویزیونهای با کیفیت Full HD می‌تواند تا چند برابر تصویر با کیفیت را در خروجی ارائه دهد. این تلویزیون همچنین دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 پیکسل می باشد که این تراکم پیکسلی جزئیات بسیار زیادی از تصویر را به مخاطب نمایش میدهد.

تلویزیون 2021 ال جی 50UP7750 برای علاقه مندان به فیلم و سریال نیز پیشنهاد بسیار مناسب می باشد چراکه دارای حالت FilmMaker است و این حالت سبب می‌شود تا کیفیت تصاویر و هر آنچه که به کاربر نمایش داده می شود دقیقا مشابه ان چیزی باشد که مدنظر فیلمساز و کارگردان بوده است. برای نور پس زمینه این تلویزیون از فناوری Direct LED استفاده می شود و این مدل از پنل IPS برای پنل مورد نظر خود استفاده کرده است.

برای بهبود و کنترل کنتراست تصاویر ارائه شده در خروجی این تلویزیون مجهز به تکنولوژی پیشرفته Local Dimming نمی باشد ولی برای اینکه بتواند این مشکل را رفع کند از فناوری LG Local Contrast استفاده کرده است که کنتراست تصاویر را تا حد بسیار زیادی بهبود می دهد. همچنین برای بهبود محتوای تصویر در این تلویزیون از تکنولوژی HDR بهره گرفته شده است که این تکنولوژی از فرمتهای HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند.در واقع می توان چنین گفت پشتیبانی از فرمت HLG سبب می شود تا رنگ های به کار رفته در تلویزیون تقویت شود و تصاویر به صورت زنده تر‌و جذاب تر به مخاطب ارائه گردد. 

حالت Filmmaker

حالت Filmmaker در تلویزیون ال جی 55UP7750

 

صحنه های تلویزیون های معمولی با کارهایی که کارگردان ها انجام می دادند متفاوت است و در کل کیفیت محتوای برنامه با پخش از تلویزیون پایین می آید و نمی توان دقیقاً همان چیزی را که کارگردان یا کارگردان می خواست نشان دهد را تجربه کرد. از سوی دیگر، برخی از تلویزیون ها برای بهبود حالت های تصویر، تغییراتی را ایجاد می کنند و صحنه های فیلم را از چیزی که سازنده قصد نمایش آن را داشته است، دور می کنند و اینجاست که حالت سازنده فیلم می درخشد و چنین مشکلاتی حل می شود.

تلویزیون 4K ال جی 55UP7750 از حالت فیلمساز پشتیبانی می کند. این حالت مورد تایید کارگردانان مشهور است. حالت فیلم به گونه ای کار می کند که تلویزیون دقیقاً آنچه را که سازنده محتوا می خواهد نشان می دهد. این حالت بر روی تلویزیون ال جی 55UP7750 است که باعث می شود رنگ ها و جزئیات تصویر بسیار دقیق را مشاهده کنید. در این حالت تلویزیون افکت ها و فرآیندهایی را که منجر به تغییر در نحوه نمایش محتوا می شود خاموش می کند و محتوا را کاملا طبیعی پخش می کند. با حالت Filmmaker، تجربه تماشای فیلم برای شما بسیار لذت بخش تر از قبل خواهد بود.

پردازشگر تلویزیون 55 اینچ ال جی UP7750

پردازشگر تلویزیون 55 اینچ ال جی UP7750

پردازشگر از جمله مواردی می باشد که می تواند بر روی مشخصات و جنبه های مختلف یک تلویزیون از جمله کیفیت تصویر و صدا و همچنین کنتراست تصاویر و طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون تاثیرات مثبت و به سزایی داشته باشد تلویزیونهای که پردازشگر مجزا برای این کار استفاده می‌کنند به نسبت سایر تلویزیون ها از کیفیت صدا و تصویر بسیار بهتری برخوردار می باشند.

تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی UP7750 از پردازشگر فوق العاده a5 AI Processor 4K استفاده کرده است که این پردازشگر قادر است تصاویر را به صورت فریم به فریم و لحظه قبل از اینکه در خروجی نمایش داده شود پردازش کند، هنگامی که تصویر را از لحاظ کیفیت بهبود داده سپس در خروجی نمایش دهد.

از جمله تکنولوژی هایی که برای بهبود محتوای تصویر در این تلویزیون از آن استفاده شده است می‌توان به قابلیت 4K Upscaling نامبرده با استفاده از این قابلیت در صورتی که تصاویر دریافتی از مبدأ دارای کیفیت پایین و نامطلوب باشد کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بو داده می شود و کاربر از بابت پایین بودن کیفیت تصاویری چون گرانی داشته باشد و تصاویر همواره با بالاترین استاندارد ممکن در خروجی نمایش داده خواهد شد.

یکی دیگر از قابلیت های بسیار جالبی که در تلویزیون ال جی 55UP7750 تعبیه شده است Image Inhancing نام دارد که با استفاده از این تکنولوژی به صورت کلی تصاویر پخش شده در تلویزیون ارتقا داده میشوند. و در آخر می توان به فناوری AI Brightness Control اشاره داشت که با استفاده از این قابلیت میزان نور موجود در محیط به صورت خودکار و اتوماتیک تشخیص داده می‌شود و سپس نوری که از صفحه نمایش خارج می‌شود متناسب با نور محیط تنظیم می گردد. 

تجهیزات ویژه برای بازی

تلویزیون ال جی 55UP7750 از قابلیت تصویر HGIG پشتیبانی می کند. عملکردی مشابه HDR دارد، اما برای اتصال به کنسول های بازی است و در صورت اتصال به کنسول های بازی، تصاویر را با کنتراست بهتر، وضوح و جزئیات بالاتر و روشنایی بهتر نمایش می دهد. به لطف فناوری HGIG شما یک بازی با نور و تصویر عالی را تجربه خواهید کرد. تلویزیون UP7750 همچنین از فناوری ALLM‌ پشتیبانی می‌کند تا کنسول‌های بازی بلافاصله و بدون وقفه به تلویزیون متصل شوند و محتوای بازی دیرتر روی صفحه تلویزیون نمایش داده نشود. سرعت ارتقاء این تلویزیون 50 هرتز است و زمان پاسخگویی بی نظیری برای بازی های ویدیویی وجود خواهد داشت.

قابلیت Game Optimizer

قابلیت Game Optimizer

 

تلویزیون هوشمند ال جی 55UP7750 یکی از مدل های رده بالای ال جی نیست. با این حال، ویژگی های بازی ویدیویی فوق العاده ای دارد. این تلویزیون دارای قابلیت جدیدی از ال جی به نام Game Optimizer است. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا بسیاری از گزینه های تصویر را در طول بازی تنظیم کنید. یعنی می توانید تنظیمات تب تصویر را مطابق با بازی تغییر دهید. به عنوان مثال، ویژگی HDR را در بهینه ساز بازی تنظیم کنید تا با بازی مطابقت داشته باشد تا جزئیات بیشتری در مورد محتوای بازی به دست آورید. در این قسمت می توانید ورودی های مربوط به تلویزیون و بازی را نیز مدیریت کنید. علاوه بر این در Game Optimizer به جلوه صوتی بازی نیز دسترسی خواهید داشت.

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی UP7750 سایز 55 اینچ

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی UP7750 سایز 55 اینچ

"تلویزیون ال جی 55UP7750" دارای سیستم صوتی دو کاناله و توان خروجی 20 وات است که صدایی با کیفیت بالا را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.یکی از قابلیت های تلویزیون ال جی  Bluetooth Surround Ready  است که توسط ان می توانید انواع بلندگوهای خارجی را به وسیله بلوتوث به تلویزیون وصل کنید و قدرت صدای تلویزیون را افزایش دهید.

تلویزیون UP7750 ال جی سایز 55 اینچ دارای قابلیت AI Sound است که صدا را با توجه به محتوای در حال پخش  توسط هوش مصنوعی تنظیم می کند.این تلویزیون دارای قابلیت AI Sound است که صدا را با توجه به محتوای در حال پخش  پشتیبانی می کند.همچنین تلویزیون ال جی دارای سیستم کاهنده نویز صاد استا که نویز های موجود در صدای پخش شده از تلویزیون را کاهش می دهد و وضوح ان را افزایش می دهد.

قابلیت اسمارت تلویزیون ال جی 55UP7750

قابلیت اسمارت تلویزیون ال جی 55UP7750

تلویزیون ال جی 55UP7750 دارای قابلیت های اسمارت زیادی را در اختیار شما قرار میدهد .این تلویزیون از سیستم عامل Webos است که دسترسی به منوی ان اسان است و شما می توانید به راحتی ازبرنامه ها و امکانات ان استفاده کنید.یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون Sport Alert  است که توسط ان می توانید زمان شروع و پایان و اتفاقات مهم رویداد های ورزشی را تماشا کنید حتی اگر شما در حال تماشای محتوای دیگر باشید اتفاقات مهم بازی را به شما نمایش می دهد.

ال ای دی ال جی 55UP7750 دارای 2 عدد پورت HDMI و 1 عدد پورت USB است.همچنین در این تلویزیون  می توانید به وسیله  وای فای و بلوتوث دستگاه های هوشمند خود مانند لپتاپ،تبلت و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود در صفحه نمایش بزرگ ترلذت ببرید.

کنترل از راه دور جادویی برای تلویزیون UP7750

کنترل از راه دور جادویی برای تلویزیون UP7750

ریموت کنترل جادویی یکی از بهترین قطعات تلویزیون LG 55UP7750 است. این ریموت که دارای نشانگر ماوس است محبوبیت فوق العاده ای در بین کاربران دارد. کار با این ریموت فوق العاده راحت است و فلش آن بسیار کاربردی است. در سال 2021 ال جی تغییراتی در این کنترل از راه دور ایجاد کرد. طراحی ریموت کنترل برای سهولت در نگهداری آن تغییرات زیادی کرده است. این ریموت کنترل جدید از طراحی ارگونومیک بهره می برد تا دست کاربران نگران نگه داشتن طولانی مدت آن از راه دور نباشد.

البته در قسمت کنترل از راه دور تغییراتی وجود دارد. یک کنترل از راه دور جادویی جدید به میانبرهای سرویس های آنلاین تماشای فیلم مانند نتفلیکس اضافه شده است. این دکمه ها به عنوان میانبر برای دسترسی به این سرویس ها تعبیه شده اند، بنابراین می توانید به راحتی با لمس یک دکمه به محتوای آنها بروید. این ریموت کنترل جادویی همچنین دارای فناوری NFC است که به شما امکان می دهد از طریق ریموت به دستگاه های هوشمند مختلف مانند گوشی متصل شوید. به لطف کنترل از راه دور جادویی ال جی، برای اتصال به گوشی نیازی به تنظیمات خاصی در تلویزیون نخواهید داشت.

شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون ال جی 55UP7750 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن به صورت مستقیم، با قیمت ارزان، گارانتی (یا بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه ما اقدام نمایید. در صورتی که به دنبال تلویزیون بهتری برای تماشای فیلم و مصارف خانگی و معمولی هستید می توانید به سراغ تلویزیون ال جی 55UP8150 بروید، اما اگر به تلویزیون ارزان تری برای مصارف روزمره و تماشای فیلم نیاز دارید پیشنهاد ما تلویزیون ال جی UP7600 می باشد.

مزایا و معایب تلویزیون LG 55UP7750

مزایا

* بلوتوث 5.0

* طراحی چشم نواز

* کیفیت تصویر خوب

* سیستم عامل WebOS 6.0

* سازگار با دستیار الکسا و گوگل

* پشتیبانی از HDR10 Pro و HLG

معایب

* می توانست پورت های بیشتری را ارائه دهد.

نظر شما در مورد تلویزیون ال جی 55UP7750 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون ال جی 55UP7750 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : LG

dozinkala97
dozinkala97

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋