doorbinmalkedza20

doorbinmalkedza20

توسط ۱ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

ردیاب خودرو آهنربایی

بهترین ردیاب خودرو

 

ردیابردیاب خودروی مغناطیسی 3G همه در یک هدف ساخته شده به خوبی ساخته شده است و واقعاً خوب کار می کند. ردیابی بر روی گوشی هوشمند، تبلت یا رایانه شخصی متصل به اینترنت سازگار در پلتفرم های اندروید / اپل و ویندوز انجام می شود. ردیاب خودرو دانلود یک برنامه رایگان به نام GPS365 و ردیابی بلادرنگ، گوش دادن و نظارت بر صدا را می توان به دست آورد.

می‌توانید اعلان‌های هشدار، محیط‌های حصار جغرافیایی، تماس خودکار، سنسور لرزش و موارد دیگر را تنظیم کنید. توسط پیام متنی SMS یا از پلت فرم برنامه اجرا می شود. با استفاده از این برنامه می‌توانید با نقشه‌برداری دیجیتالی تمام صفحه در به‌روزرسانی‌های 10 ثانیه‌ای به‌دقت ردیابی کنید. این بسیار سریع و فوری با به روز رسانی های زمان واقعی است، بر خلاف دیگران که 10-15 دقیقه طول می کشد. خیلی چیزها در 15 دقیقه ممکن است اتفاق بیفتد و برای اهداف ردیابی بسیار آهسته است، شما نیاز به گزارش فوری به تلفن خود دارید، همانطور که با نقشه برداری دیجیتال دقیق اتفاق می افتد.

راه اندازی سریع و آسان بر روی دستگاه شما و شروع به کار ردیاب. با باتری 300 روزه در حالت آماده به کار در حالت خاموش/خواب. اگر هیچ اتفاقی نیفتد، ردیاب به مدت 300 روز در حالت آماده به کار باقی می ماند و همچنان به مدت 30 روز کار می کند. در مجموع 360 روز با یک بار شارژ تقریباً 1 سال تمام است! توجه داشته باشید: در صورت استفاده مداوم از ردیابی زنده در زمان واقعی 24 ساعت شبانه روز به مدت 2-4 هفته کار خواهد کرد. 60 روز با تنظیم ردیاب برای خاموش شدن و کار بر روی تایمر به مدت 8 ساعت در روز به دست می آید.

با استفاده از آهنربای قوی آن که به سطح فلزی خودرو متصل می شود نصب می شود. سمت چپ برای ردیابی و نظارت بر هر حرکت در 5، 50، 100، 250 و 500 متر محیط حصار زنگ هشدار. هر زمان که ردیاب حرکت کند، تنظیمات هشدار ژئو حصار به شما اطلاع می‌دهند. همچنین می‌توانید روی حالت لرزش تنظیم کنید تا حتی کوچک‌ترین لرزش شما را فعال کرده و به شما اطلاع دهد. هنگامی که ردیاب خودرو آهنربایی را تماشا نمی کنید، تمام فعالیت ها را به مدت 90 روز ذخیره می کند.

این ردیاب نقشه دیجیتالی دقیقی را همراه با زمان، تاریخ، مسافت و مدت سفر ارائه می دهد. با استفاده از GPS، GPRS و GSM برای مشخص کردن مکان آن و همیشه متصل بمانید. استفاده از نرم افزار ردیاب بدون هیچ گونه هزینه اشتراک رایگان است. تنها هزینه ای که وجود دارد اعتباری است که در سیم کارت هنگام انتقال / دریافت داده ها استفاده می شود. به سادگی برنامه رایگان GPS365 را در تلفن/تبلت خود دانلود کنید و حداقل 5 پوند اعتبار اضافه کنید. هزینه های شبکه سیم کارت ردیاب حداقل کمتر از 1 پوند در ماه است (بدون استفاده). سازگار با «Pay as you go» یا سیم‌کارت‌های قراردادی در اکثر شبکه‌ها.

doorbinmalkedza20
doorbinmalkedza20

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋