مرکز تعمیرات لوازم خانگی دنیا سرویس

مرکز تعمیرات لوازم خانگی دنیا سرویس

دنیا سرویس مرکز عیب یابی و تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی ( تعمیر یخچال ، تعمیر یخچال فریزر ، تعمیر ساید بای ساید ، تعمیر ماشین لباسشویی و ... ) در تهران

تعمیر هیتر المنت یخچال ویرپول

 

تعمیر هیتر المنت یخچال ویرپول

هیتر به معنای گرمکن بوده و المنت در واقع یک سیم بلنده که قابلیت تحمل گرمای زیادی رو دارد. یخچال های قدیمی به طور دائم دچار برفک در قسمت فریزر و یخچال ویرپول می شدند و برای برفک زدایی آنها باید یخچال ویرپول را از برق می کشیدیم و شروع به تمیز کردن برفک ها می کردیم. اما در یخچال های امروزی به محض اینکه برفک ایجاد شده به میزان خاصی برسه کمپرسور خاموش و جاش رو با المنت عوض می‌کنه. حرارت هیتر المنت برفک ها رو آب می‌کنه و وقتی دما به اندازه کافی بالا رفت، یخچال ویرپول شما تشخیص میده که المنت باید از مدار خارج بشه و موتور دوباره شروع به کار کند.

لوازم خانگی ویرپول ( Whirlpool ) ساخت کدام کشور است ؟

شرکت ویرلپول در سال ۱۹۱۱ توسط لوئیز آپتون در سنت. جوسف، میشیگان تأسیس شد و در حال حاضر دارای بیش از۷۰ کارخانه تولیدی و مرکز تحقیق و توسعه در جهان بوده که ۹ مرکز آن در کشور زادگاه قرار دارد. این شرکت همچنین مالک بیش از ۸۰ برند معتبر در زمینه تولید لوازم خانگی در جهان می باشد. ویرپول در سال ۱۹۹۱ فعالیت در بازار اروپا را به صورت ویژه ای در دست اقدام قرار داد و در سال‌های میانه دهه ۱۹۹۰ تلاش‌های برای افزایش نفوذ در بازار آسیا در آن قوت گرفت ، به نحوی که شرکت ‌های متعددی را در هند و چین راه اندازی نمود. ویرپول در سال‌های ابتدایی دهه ۲۰۰۰ به توسعه فعالیت ‌های بین المللی خود ادامه داد و هم اکنون در سراسر جهان حضور فعال دارد.

عیب یابی و تعمیر یخچال ویرپول بصورت صد در صد تخصصی

شاید سوال اساسی درون ذهن شما این باشد که چگونه می توان مشکلات به وجود آمده را به دست این مرکز سپرد و از حل شدن آن ها اطمینان داشت؟ پاسخ این است که تعمیر یخچال فریزر ویرپول برای ما که سال های زیادی است بر روی لوازم خانگی مختلف کار تعمیرات انجام می دهیم، بسیار امری ساده است. این کار زمان زیادی از ما نخواهد برد و کمک زیادی به شما برای رفع مشکلاتتان خواهد کرد. کارشناسان مربوطه در زمانی بسیار معقول و در شرایطی بسیار منصفانه برای تعمیر یخچال فریزر ویرپول شما اقدام خواهند کرد.

باید این مسیر را به طور کامل با شرایط جدید طی کنید تا بتوانید مسیری صحیح را پیش ببرید و راهی پایدار برای رهایی از این نوع مشکلات بیابید. تنها راه واقعی برای تعمیر یخچال فریزر ویرپول، این است که آن را به دستان پر توان کارشناسان ما بسپارید تا همانند معجزه گری توانا مشکلات پیش آمده را برای شما رفع کنند. سند صداقت ما، رضایت تعداد زیادی از مشتریان است که الطاف خود را تا به حال از ما دریغ نکرده اند.

 

مرکز تعمیرات لوازم خانگی دنیا سرویس
مرکز تعمیرات لوازم خانگی دنیا سرویس دنیا سرویس مرکز عیب یابی و تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی ( تعمیر یخچال ، تعمیر یخچال فریزر ، تعمیر ساید بای ساید ، تعمیر ماشین لباسشویی و ... ) در تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋