مرکز تعمیرات لوازم خانگی دنیا سرویس

مرکز تعمیرات لوازم خانگی دنیا سرویس

دنیا سرویس مرکز عیب یابی و تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی ( تعمیر یخچال ، تعمیر یخچال فریزر ، تعمیر ساید بای ساید ، تعمیر ماشین لباسشویی و ... ) در تهران

تعمیر میکروسوئیچ یخچال وستینگهاوس

 

 

تعمیر میکروسوئیچ یخچال وستینگهاوس

میکروسوئیچ یخچال فریزر وستینگهاوس یک کلید قطع و وصل ساده می باشد و برای قطع و وصل نمودن جریان برق در مدارهای الکترونیکی یخچال و فریزر وستینگهاوس به کار می رود. وظیفه این کلید، روشن و خاموش کردن لامپ‌ها و تشخیص باز بودن درب‌ها است.

لوازم خانگی وستینگهاوس ( Westinghouse ) ساخت کدام کشور است ؟

شرکت وستینگهاوس در سال 1886 در پنسیلوانیای آمریکا توسط آقای جورج وستینگ‌هاوس تاسیس شد و در زمینه‌ی تولید زیرساخت لوازم الکترونیک فعالیت خود را آغاز نمود.  شرکتی که جورج وستینگهاوس در دهه‌های پایانی قرن ۱۹ بنا کرد، پس از یک قرن فعالیت مجبور به تجزیه شد و امروز بخش‌ های گوناگون آن، تحت مالکیت برندهای گوناگون قرار دارند. امروزه برند وستینگهاوس تحت مالکیت شرکتی به ‌نام Westinghouse Licensing Corporation قرار دارد که آن هم زیرمجموعه‌ای از ViacomCBS است. در حال حاضر لوازم الکترونیکی با نام White-Westinghouse هنوز توسط Electrolux تحت مجوز ViacomCBS از طریق شرکت تابعه مدیریت برند وستینگهاوس ساخته می­‌شوند. امروزه این شرکت در زمینه محصولات هوشمند خانگی و محصولات تامین کننده انرژی فعالیت دارد.

عیب یابی و تعمیر یخچال وستینگهاوس بصورت صد در صد تخصصی

تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس طی سال های اخیر توسط نمایندگی های معتبر در سراسر کشور انجام می شود و شما پس از خرید این یخچال می توانید در صورت بروز هر نوع مشکل با نمایندگی مجاز شهر خود تماس گرفته و برای رفع مشکل اقدام کنید. اما در صورت اتمام گارانتی باید تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس را در چه مراکزی انجام داد؟ این سوال در ذهن خیلی از افراد شکل گرفته است که ما پاسخگوی آن هستیم.

اولین قدمی که شما برای تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس باید طی کنید انتخاب یک مرکز معتبر برای تعمیرات است. یکی از معتبر ترین مراکز برای تعمیر ساید بای ساید شما، مرکز تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی دنیا سرویس است که نمایندگی طیف عظیمی از برندهای لباسشویی و یخچال ها و لوازم خانگی را بر عهده دارد. شما می توانید از طریق خود سایت وستینگهاوس و نمایندگی های مجاز آن از سایر نمایندگی های تعمیرات یخچال وستینگهاوس در سراسر کشور مطلع شوید.

مرکز تعمیرات لوازم خانگی دنیا سرویس
مرکز تعمیرات لوازم خانگی دنیا سرویس دنیا سرویس مرکز عیب یابی و تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی ( تعمیر یخچال ، تعمیر یخچال فریزر ، تعمیر ساید بای ساید ، تعمیر ماشین لباسشویی و ... ) در تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋