مرکز تعمیرات لوازم خانگی دنیا سرویس

مرکز تعمیرات لوازم خانگی دنیا سرویس

دنیا سرویس مرکز عیب یابی و تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی ( تعمیر یخچال ، تعمیر یخچال فریزر ، تعمیر ساید بای ساید ، تعمیر ماشین لباسشویی و ... ) در تهران

تعمیر کندانسور یخچال دوو

تعمیر کندانسور یخچال دوو

از کندانسور یخچال دوو به عنوان رادیاتور خنک کننده یخچال یاد می شود. در حقیقت گاز مبرد در یخچال جریان می‌یابد تا گرما را به خود جذب کند و دمای داخل یخچال را پایین نگه دارد. این گاز پس از خروج از کابین یخچال گرم است و باید مجددا خنک شود تا چرخه تبرید در یخچال دوو ادامه یابد؛ کندانسور گاز مبرد با فشار بالا را از کمپرسور دریافت می کند و با کاهش دما، گاز مبرد دریافتی را به مایع تبدیل می کند.

لوازم خانگی دوو ( Daewoo ) ساخت کدام کشور است ؟

شرکت دوو یک شرکت خوشه ای کره ای است که توسط کیم وو چونگ در سال ۱۹۶۷ در کشور کره جنوبی تاسیس شده است .این شرکت پس از بحران مالی سال ۱۹۹۹ آسیا ورشکست شد و مالکیت آن در اختیار گروهی از طلبکاران قرار گرفت. همچنین در ژانویه سال ۲۰۱۳ میلادی و در مقابل دریافت ۲۷۰ میلیون دلار، به گروه دانگبو که یک شرکت بزرگ گنلومرای مستقر در کره جنوبی است، فروخته شد و نام آن، به دانگبو دوو الکترونیکس تغییر یافت .این کمپانی در حال حاضر دارای 64 کارخانه و مراکز تحقیق و توسعه و خدمات پس از فروش در بیش از 40 کشور دنیا به صورت مجاز می‌باشد.

عیب یابی و تعمیر یخچال دوو بصورت صد در صد تخصصی

تعمیر یخچال فریزر دوو می تواند کاری پیچیده باشد زیرا یخچال ها معمولا ساختاری احساسی دارند و می توانند بسیار حساس باشند. بنابراین باید قبل از انجام هر نوع اقدامی برای آن ها به سرعت مسائل مربوط به این یخچال ها را بررسی کرد. در این صورت شما می توانید به سبکی بسیار عالی در این مسیر قدم بردارید. تعمیر ساید بای ساید خدمت بزرگی به شما می کند تا بهتر بتوانید از وجود پر مهر این یخچال ها لذت ببرید. در صورتی که مرکز تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی دنیا سرویس قدمی برای رفع این نوع مشکلات بردارد، تمامی مشکلات آینده شما در این مسیر برطرف خواهد شد. رسالت ما رفع مشکلات شما است و در این مسیر از هیچ یاری رسانی دریغ نخواهیم کرد.

مرکز تعمیرات لوازم خانگی دنیا سرویس
مرکز تعمیرات لوازم خانگی دنیا سرویس دنیا سرویس مرکز عیب یابی و تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی ( تعمیر یخچال ، تعمیر یخچال فریزر ، تعمیر ساید بای ساید ، تعمیر ماشین لباسشویی و ... ) در تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋