مرکز تعمیرات لوازم خانگی دنیا سرویس

مرکز تعمیرات لوازم خانگی دنیا سرویس

دنیا سرویس مرکز عیب یابی و تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی ( تعمیر یخچال ، تعمیر یخچال فریزر ، تعمیر ساید بای ساید ، تعمیر ماشین لباسشویی و ... ) در تهران

تعمیر کمپرسور یخچال ال جی

تعمیر کمپرسور یخچال ال جی

کمپرسور همان موتور یخچال می باشد. کمپرسور در یخچال ها ال جی ، انجام عمل سرمازایی را بر عهده دارند. مبرد یا همان گاز در یخچال ال جی توسط کمپرسور درون لوله ها پمپ می‌شود.

لوازم خانگی ال جی ( Lg ) ساخت کدام کشور است ؟

شرکت ال جی به عنوان شرکت صنعتی Lak Hui Chemical در سال 1947 فعالیت خود را در کشور کره آغاز کرد. در سال 1952 Lak Huiاولین شرکت کره جنوبی بود که وارد صنعت پلاستیک شد. همانطور که این شرکت تجارت پلاستیک خود را گسترش می داد ، در سال 1958 شرکت GoldStar Co. Ltd را تاسیس نمود. در سال 1983هر دو شرکت Lucky و GoldStar با هم ادغام شدند و شرکت Lucky-Goldstar را تشکیل دادند. با وجود این ادغام تا سال ها بسیاری از لوازم الکترونیکی مصرفی تولید این برند با نام تجاری GoldStar شناخته می شدند ، در حالی که برخی دیگر از محصولات خانگی ( که در خارج از کره جنوبی موجود نیستند ) با نام تجاری Lucky به فروش می رسیدند. در سال 1995 شرکت به ال جی تغییر نام پیدا کرد.

عیب یابی و تعمیر یخچال ال جی بصورت صد در صد تخصصی

برای تعمیر یخچال فریزر چه باید کرد؟ گاهی اوقات ایراد خاصی وجود ندارد با تراز کردن ساده یا چک کردن اتصالات و یا تغییر دما مشکل رفع می‌شود. اگر با مراکز تعمیرات دنیا سرویس تماس بگیرید، تیم تخصصی تعمیر لوازم خانگی دنیا سرویس به عنوان مشاوره به شما گزینه‌های متحمل را خواهند گرفت. اگر توصیه‌های انجام شده مشکل رفع نشد نیاز به عیب یابی حرفه‌ای و تعمیر خواهید داشت. در اسرع وقت تعمیرکاران خبره برای تعمیر یخچال در منزل شما خواهند بود و با کمترین هزینه مشکل دستگاه رفع خواهد شد.

مرکز تعمیرات لوازم خانگی دنیا سرویس
مرکز تعمیرات لوازم خانگی دنیا سرویس دنیا سرویس مرکز عیب یابی و تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی ( تعمیر یخچال ، تعمیر یخچال فریزر ، تعمیر ساید بای ساید ، تعمیر ماشین لباسشویی و ... ) در تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋