دنیا سامان

دنیا سامان

خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

استقلال دوباره قبل از دربی بدشانسی آورد!

استقلال باز هم پیش از دربی باید خارج از تهران به میدان برود.

فرهیختگان: دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در قالب دربی شماره ۱۰۴ در حالی چهارشنبه چهارم مهرماه برگزار می‌شود که با وجود آن که تنها یک هفته به برگزاری این دیدار باقی مانده اما هنوز خبری از اعلام ورزشگاه این مسابقه نیست.

استقلال پیش از دربی باز هم بدشانسی آورد!

این در حالی است که درباره این مسابقه خبر می‌رسد از آنجایی که استقلالی‌ها میزبان این دیدار هستند باید ورزشگاه را معرفی کنند، هرچند از مشهد، تبریز یا اراک به‌عنوان گزینه‌های برگزاری این دیدار نام برده می‌شود.

این در حالی است که تداوم یک اتفاق عجیب برای استقلالی‌ها قبل از دربی‌های اخیر در نوع خود جالب توجه بوده که نشان از بدشانسی این تیم دارد. استقلالی‌ها در فصل گذشته دربی‌های 102 و 103 را در حالی برگزار کردند که پیش از این دو دربی و در هر دو بار، دو دیدار ماقبل دربی خود را در خارج از خانه برگزار کرده و این بار هم دو دیدار داخلی قبل از دربی 104 نیز برای استقلالی‌ها با توجه به معوق شدن دیدارهای هفته چهارم خارج از تهران برگزار خواهد شد. استقلالی‌ها قبل از دربی 102 دو دیدار از رقابت‌های لیگ و پیش از دربی 103 نیز یک دیدار از لیگ و یک دیدار از سری رقابت‌های جام حذفی را خارج از تهران برگزار کرده و این بار هم پیش از دربی 104 در دو بازی پیاپی در اهواز و قائمشهر به میدان خواهد رفت.

دنیا سامان
دنیا سامان خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋