دنیا سامان

دنیا سامان

خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

پاسوز بیرانوند دروازه بان استقلال مصدوم شد

درخواست پورحمیدی برای جدایی از تراکتور تاکنون با موافقت این باشگاه روبه‌رو نشده است.

فرهیختگان: در حالی که تیم تراکتور یک دروازه‌بان خوب به نام حسین پورحمیدی را در اختیار داشت با علیرضا بیرانوند وارد مذاکره شد و به توافق رسید. پورحمیدی فصل گذشته در شرایط مشابه با سید‌حسین حسینی با بیشترین کلین‌شیت صاحب دستکش طلا شد و بیرانوند در مکان دوم قرار گرفت. با این حال برخی اشتباهات فاحش این دروازه‌بان جوان باعث شد تا مدیریت باشگاه تراکتور به فکر جایگزینی بهتر باشد. حضور بیرانوند در باشگاه تراکتور موجب ناراحتی پورحمیدی شد.

دروازه‌بان استقلالی، پاسوز بیرانوند شد

این دروازه‌بان که تصور می‌کرد با توجه به عملکرد فصل گذشته جایگاه خود را در این باشگاه تثبیت کرده است با وجود انتقال رقیب قدرتمند به فکر جدایی افتاد.

درخواست پورحمیدی برای جدایی از تراکتور تاکنون با موافقت این باشگاه روبه‌رو نشده است. در حالی که باشگاه‌های زیادی برای جذب دروازه‌بان درجه یک پا پیش گذاشتند اما باشگاه تراکتور به هیچ یک از این درخواست‌ها پاسخ نداد.

تراکتوری‌ها از یک طرف می‌دانند در صورت رضایت به جدایی پورحمیدی ممکن است او یکی از گزینه‌های باشگاه پرسپولیس باشد و نمی‌خواهند با این انتقال به رقیب کمک کنند و از طرفی نگران وضعیت و آینده بیرانوند هستند و می‌خواهند در صورت محرومیت احتمالی این دروازه‌بان در پرونده مربوط به باشگاه پرسپولیس جانشین مناسب و قدرتمندی برای او داشته باشند. اینطور به نظر می‌رسد که اگر تراکتوری‌ها نسبت به جایگاه بیرانوند مطمئن بودند و از حکم مربوط به کمیته تعیین‌وضعیت اطلاع داشتند شاید خیلی زودتر از اینها با جدایی پورحمیدی برای انتقال به یک تیم دیگر موافقت می‌کردند اما در شرایط فعلی چنین تصمیمی ندارند.

این شرایط در حالی رقم می‌خورد که پورحمیدی تحت هیچ شرایطی حاضر به ادامه همکاری با باشگاه تراکتور نیست و این موضوع را به باشگاه تراکتور هم اعلام کرده است اما تراکتوری‌ها تا این لحظه با جدایی او موافقت نکرده‌اند. گویا آنها تنها در صورتی با پورحمیدی همکاری می‌کنند که او قرارداد خود را با باشگاه تراکتور تمدید کرده و به عنوان یار قرضی از این جمع جدا شود؛ که البته حتی این شرط نیز بستگی به نظر نهایی کمیته تعیین وضعیت در خصوص علیرضا بیرانوند دارد. باید دید پورحمیدی چه تصمیمی در خصوص آینده خود می‌گیرد؛ چرا‌که بدون شک در صورت حضور در باشگاه تراکتور به نیمکت‌نشین بیرانوند تبدیل خواهد شد.

دنیا سامان
دنیا سامان خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋