دنیا سامان

دنیا سامان

خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

5 ترفند آسان که پوست را سالم و جوان نگه می دارد

برای کمک به شما برای داشتن پوستی سالم و درخشان، ۵ نکته و ترفند را گردآوری کرده ایم که می تواند شما را در مسیر درستی برای داشتن پوستی عالی قرار دهد.

سلامت‌نیوز: برای کمک به شما برای داشتن پوستی سالم و درخشان، ۵ نکته و ترفند را گردآوری کرده ایم که می تواند شما را در مسیر درستی برای داشتن پوستی عالی قرار دهد. 

۵ ترفند آسان که پوست را سالم و جوان نگه می‌دارد

با پیدایش مداوم محصولات و روندهای مراقبت از پوست، به نظر می رسد تلاش برای داشتن پوستی زیباتر هرگز پایانی ندارد. در حالی که برخی از آکنه ها، جوش ها و حتی آفتاب سوختگی ممکن است طبیعی به نظر برسند، ما همیشه به دنبال راه هایی برای برگرداندن پوست خود به بهترین حالتش هستیم.

برای کمک به شما برای داشتن پوستی سالم و درخشان، ۵ نکته و ترفند را گردآوری کرده ایم که می تواند شما را در مسیر درستی برای داشتن پوستی عالی قرار دهد.

۱. به اندازه کافی بخوابید

استرس یکی از عواملی است که ممکن است روی پوست تاثیر بگذارد. هنگامی که استراحت نمی کنید، نتایج می تواند فاجعه بار باشد. بنابراین مطمئن شوید که به اندازه کافی بخوابید. (حداقل ۸ ساعت در هر شب) در طول چرخه خواب، بدن خود را از استرس روزانه بازیابی می کند و زمانی که شما این ساعات خواب را کوتاه کنید، پوست ممکن است زودرس پیر شود. از سوی دیگر، مطمئنم متوجه شده اید که چگونه پس از یک خواب خوب شبانه با پوستی شاداب از خواب بیدار می شوید. بنابراین مطمئن شوید که حداقل ۸ ساعت در شب استراحت می کنید.

۲. پوست خود را از داخل به بیرون آبرسانی کنید

نوشیدن حداقل هشت تا ده لیوان آب در روز واقعاً می تواند تفاوت شگفت انگیزی ایجاد کند. یا اگر چیز شیرین تری را ترجیح می دهید، حدود پنج وعده میوه یا سبزیجات تازه را توصیه می کنم.

۳. ضد آفتاب را فراموش نکنید

به طور گسترده ای شناخته شده و پذیرفته شده است که قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید می تواند پوست را خراب کند. بنابراین اگر واقعاً باید زیر نور خورشید باشید، توصیه می کنیم یک ضد آفتاب خوب روی پوست خود بزنید. سعی کنید ضد افتابی با SPF ۳۰ و بالاتر پیدا کنید تا مجبور نباشید آن را به دفعات در طول روز دوباره استفاده کنید.

۴. گوشی خود را تمیز نگه دارید

تلفن شما محل مناسبی برای رشد تعداد زیادی باکتری است. در تماس با صورت، این باکتری ها می توانند باعث ایجاد جوش های دردناک شوند. بنابراین سعی کنید همیشه یک بطری کوچک ضدعفونی کننده در دست داشته باشید. تمیز نگه داشتن گوشی نیز می تواند وضعیت پوست شما را بهبود بخشد.

۵. به دمای حمام توجه کنید

خیلی وسوسه انگیز است که هر بار ده دقیقه و بیشتر زیر دوش بمانید. هیچ چیز به اندازه جریان آب داغ روی صورت شما آرامش بخش و با طراوت نیست. در واقع، تنها چیزی که نیاز دارید ۵ تا ۱۰ دقیقه دوش آب ولرم است. سعی کنید از استفاده از آب بسیار داغ روی پوست خودداری کنید زیرا ممکن است منجر به خشکی بیش از حد و حتی راش شود.

 

دنیا سامان
دنیا سامان خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋