دنیا سامان

دنیا سامان

خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

دستگیری سارقان خودرو در خیابان ابوذر تهران

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقان لوازم و محتویات خودرو در محدوده خیابان ابوذر خبر داد.

مهر: سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقان لوازم و محتویات خودرو در محدوده خیابان ابوذر خبر داد.

سرهنگ کیانوش نظری سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو گشت زنی‌های هدفمند در محدوده خیابان عیوض خانی به منظور ایجاد امنیت و جلوگیری از وقوع جرم در محدوده حوزه استحفاظی، عوامل گشت کلانتری ۱۶۱ ابوذر به خودرو پراید دارای دو سرنشین که مشغول پرسه زنی و زاغ زنی خودروهای پارک شده مشاهده کرده و به وی مشکوک شدند.

دستگیری سارقان خودرو در خیابان ابوذر تهران

وی افزود: پس از زیر نظر گرفتن افراد به صورت نامحسوس، احدی از آنها اقدام به باز کردن درب خودرو پراید پارک شده به قصد سرقت کرد و بلافاصله با رؤیت مأموران پلیس سوار خودرو خود شده و اقدام به متواری شدند.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به آمادگی و هوشیاری مأموران ادامه داد: پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز با اجرای طرح مهار خودرو متهمان متوقف و دستگیر شدند که در بررسی‌های اولیه از خودرو متهمان یک عدد ضبط سرقتی، یک قبضه سلاح سرد و تعدادی ابزار آلات دست ساز مخصوص سرقت از اتومبیل آنها کشف و ضبط شد.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهمان و پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات و لوازم خودرو در سطح معابر تهران اعتراف کردند و پس از بررسی سابقه آنها مشخص شد که دارای سوابق متعدد سرقت است.

وی افزود: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرایم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ کیانوش نظری در پایان بیان داشت: شهروندان با رعایت هشدارهای پلیسی و ایمن نمودن خودروهای خود و عدم پارک خودرو در محل‌های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت‌ها جلوگیری کنند.

دنیا سامان
دنیا سامان خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋