دنیا سامان

دنیا سامان

خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

بهترین رنگ سرامیکی برای آشپزخانه 8 رنگ خاص و جذاب + ایده ترکیب رنگ

به نظر شما، بهترین رنگ سرامیک برای آشپزخانه چه رنگی است؟ بهترین رنگ برای سرامیک بدنه آشپزخانه چیست؟ از آنجایی که آشپزخانه همیشه به عنوان قلب خانه شناخته می‌شود، بنابراین انتخاب یک رنگ جذاب و کاربردی برای سرامیک کف و بدنه آشپزخانه تاثیر زیادی در دکوراسیون کلی منزل دارد.

به نظر شما، بهترین رنگ سرامیک برای آشپزخانه چه رنگی است؟ بهترین رنگ برای سرامیک بدنه آشپزخانه چیست؟ از آنجایی که آشپزخانه همیشه به عنوان قلب خانه شناخته می‌شود، بنابراین انتخاب یک رنگ جذاب و کاربردی برای سرامیک کف و بدنه آشپزخانه تاثیر زیادی در دکوراسیون کلی منزل دارد. اگر به دنبال یک آشپزخانه زیبا و دلباز هستید، بهترین رنگ سرامیک برای آشپزخانه عبارت است از:

  • رنگ سفید
  • رنگ‌های خنثی
  • رنگ تِراکوتا
  • طرح مرمر
  • رنگ آبی
  • رنگ مشکی
  • طرح چوب
  • رنگ سبز

بهترین رنگ سرامیک برای آشپزخانه، 8 رنگ خاص و جذاب + ایده ترکیب رنگ

بهترین رنگ سرامیک برای آشپزخانه کدام رنگ است؟

سرامیک کف نقش مهمی در دکوراسیون کلی آشپزخانه و در کل دکوراسیون کلی منزل ایفا می‌کند. برای خرید عمده پرفروش‌ترین سرامیک کف، انواع موزاییک و کاشی با ارزانترین قیمت در بازار  چه کنیم؟ اگر بهترین رنگ را برای سرامیک آشپزخانه خود انتخاب نکنید، مجبورید آن را سال‌ها تحمل کنید! 

۱. رنگ سفید، بهترین رنگ برای آشپزخانه کوچک

رنگ سفید یکی از بهترین و محبوب‌ترین رنگ‌ها برای سرامیک آشپزخانه است. این رنگ کلاسیک و زیبا باعث بزرگتر و دلبازتر دیده‌شدن فضای آشپزخانه شما می‌شود. سرامیک‌های سفید در آشپزخانه به شما یک پس‌زمینه خنثی و زیبا برای کابینت‌ها و آیتم‌های دکوری با رنگ‌های خاص و برجسته می‌دهد. علاوه بر این، سرامیک‌های سفید در آشپزخانه به بازتاب نور و روشن‌تر شدن فضا کمک می‌کنند. رنگ سفید با انواع دکوراسیون‌های سنتی، مدرن و مینیمال هماهنگی دارد و یک رنگ پرطرفدار و جذاب برای سرامیک آشپزخانه است.

۲. رنگ‌های خنثی برای سرامیک آشپزخانه مدرن

رنگ‌های خنثی مانند خاکستری، بژ و قهوه‌ای کمرنگ در میان خاص‌ترین و بهترین رنگ‌ها برای سرامیک کف آشپزخانه جدید به حساب می‌آیند. این رنگ‌ها گرمی و جذابیت متفاوتی را به فضای آشپزخانه شما اضافه می‌کنند. رنگ‌های خنثی به خوبی با سایر عناصر رنگی در آشپزخانه ترکیب می‌شوند و فضایی آرام و دلنشین را به شما هدیه می‌دهند.

رنگ‌های خنثی در کنار عناصری مانند فلز، چوب و گرانیت ترکیبی بسیار زیبا و منحصربه‌فرد خلق می‌کنند.

۳. رنگ تِراکوتا (Terracotta)، سرامیک کف آشپزخانه جدید

رنگ تراکوتا به عنوان یک رنگ زیبا و خیره‌کننده به حساب می‌آید که اخیراً طرفداران زیادی پیدا کرده است. این رنگ که ترکیبی جذاب و خیره‌کننده از رنگ قهوه‌ای و قرمز است، حال و هوایی روستایی و صمیمی را به فضای آشپزخانه شما هدیه می‌دهد. شاید با دیدن این کاشی‌ها احساس کنید که این سبک از طراحی و دکوراسیون از مُد افتاده و دیگر طرفداری ندارد، اما این رنگ در طرح‌های جدید و مدرن آشپزخانه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

۴. سرامیک طرح مرمر، بهترین سرامیک کف آشپزخانه و پذیرایی

سرامیک با طرح مرمر یکی از بهترین و پرطرفدارترین طرح‌ها برای سرامیک کف آشپزخانه به حساب می‌آید که ظاهری شیک و لوکس را به فضای منزل شما می‌بخشد. رنگ سفید همراه با رگه‌های خاکستری در این سرامیک زیبایی و جذابیت خانه را دو برابر می‌کند و با اجرای همزمان سرامیک طرح مرمر در سالن پذیرایی و آشپزخانه به راحتی فضایی زیبا و یکپارچه را خلق می‌کنید.

بهترین رنگ سرامیک برای آشپزخانه، 8 رنگ خاص و جذاب + ایده ترکیب رنگ

5. سرامیک کف آشپزخانه جدید، آبی

رنگ آبی همیشه یادآور رنگ اقیانوس و نماد قدرت، آرامش و صلح است. خوشبختانه رنگ آبی در سرامیک‌ها تنوع بالایی دارد و شما به راحتی می‌توانید طرح و رنگ مورد علاقه خود را با توجه به سبک دکوراسیون کلی منزل و آشپزخانه انتخاب کنید. فرقی ندارد که به دنبال اجرای طرح دکوراسیون سنتی یا مدرن در آشپزخانه خود هستید، در هر صورت رنگ آبی یک انتخاب زیبا و متفاوت به حساب می‌آید.

6. سرامیک کف آشپزخانه مشکی

رنگ مشکی یکی از رنگ‌‌های خاص، جذاب و متفاوت برای سرامیک کف آشپزخانه است که محیطی شیک و منحصربه‌فرد را به فضای آشپزخانه شما هدیه می‌دهد. از آنجایی که رنگ مشکی در اصل یک رنگ کلاسیک خنثی است، بنابراین با سبک‌های مختلف دکوراسیون داخلی و آیتم‌های رنگی دیگر در آشپزخانه به خوبی هماهنگ می‌شود.

بهترین رنگ سرامیک برای آشپزخانه، 8 رنگ خاص و جذاب + ایده ترکیب رنگ

7. سرامیک طرح چوب 

اگر شما هم عاشق چوب و دکوراسیون چوبی هستید اما استفاده از چوب در دکور آشپزخانه برایتان امکان‌پذیر نیست یا زمان کافی برای مراقبت و نگهداری از کفپوش‌های چوبی را ندارید، سرامیک‌های کف آشپزخانه با طرح چوب برای شما بهترین گزینه هستند. سرامیک‌های طرح چوبی به فضای شما حال و هوای آشپزخانه‌هایی به سبک روستیک را می‌دهند و شما دیگر دلتنگ دکوراسیون‌های چوبی نخواهید شد. 

8. سرامیک کف آشپزخانه سبز

رنگ سبز به عنوان رنگی متفاوت، خاص و شیک به حساب می‌آید. سرامیک‌های رنگ سبز کمتر جایی دیده می‌شوند و هر فضایی با سرامیک‌ سبز برای همیشه در ذهن انسان‌ها ماندگار می‌شود. سرامیک‌های رنگ سبز دارای تونالیته رنگی متنوعی هستند و شما با توجه به سبک دکوراسیون و اولویت‌های شخصی می‌توانید رنگ موردعلاقه خود را انتخاب کنید. جالب است بدانید که رنگ سبز کمرنگ یا پررنگ هرکدام تاثیر متفاوتی در دکوراسیون کلی ایجاد می‌کنند و این موضوع به عنوان یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید.

سرامیک کف سبز روشن: اجرای دکوراسیون به سبک آرت دکو

سرامیک کف سبز تیره: اجرای دکوراسیون مدرن 

 

ردیف

بهترین رنگ‌ سرامیک برای آشپزخانه

در چه شرایطی این رنگ را انتخاب کنیم؟

1

سرامیک رنگ سفید

آشپزخانه‌های کوچک با متراژ کم/ اجرای انواع سبک‌های سنتی و مدرن/ برای ترکیب با رنگ‌های متفاوت و جسورانه

2

سرامیک رنگ‌های خنثی (بژ، قهوه‌ای کمرنگ، خاکستری)

برای ایجاد هماهنگی با عناصر رنگی مختلف و متنوع/ برای بزرگتر دیده‌شدن فضا/ برای تاکید روی دیگر عناصر موجود در آشپزخانه/ دکوراسیون لوکس و شیک

3

سرامیک رنگ تِراکوتا

بهترین رنگ برای ترکیب با کابینت‌های سفید/ ترکیب با عناصر و آیتم‌های رنگی قرمز و زرد/ ایجاد حس سبک دکوراسیون روستایی و گرم

4

سرامیک طرح سنگ مرمر

اجرای دکوراسیوان خانه به سبک مدرن و سنتی/ برای ایجاد فضایی یکپارچه و زیبا

5

سرامیک رنگ آبی

برای ایجاد حس آرامش و عظمت دریا در آشپزخانه/ سبک دکوراسیون روستایی و قدیمی

6

سرامیک رنگ مشکی

اجرای دکوراسیون مدرن مینیمال/ دکور آشپزخانه به سبک معاصر

7

سرامیک طرح چوب

اجرای دکوراسیون مدرن در آشپزخانه/ ایجاد حس صمیمیت و گرمی در فضای آشپزخانه

8

سرامک کف آشپزخانه سبز

ایجاد حس ثروت و سرزندگی/ اجرای دکوراسیون با حس صمیمی و دوستانه/ ترکیب با کابینت‌های چوبی و عناصر طلایی رنگ

 

نکات طلایی در انتخاب بهترین رنگ سرامیک برای آشپزخانه

قطعاً انتخاب بهترین رنگ سرامیک برای آشپزخانه امری حساس و در عین حال لذت‌بخش است. شاید شما بعد از مدتی از دکور آشپزخانه و رنگ سرامیک‌ها خسته شوید، در آن حالت به راحتی می‌توانید دکور آشپزخانه خود را بازسازی کنید. 

  • در هنگام خرید به طرح و مدل سرامیک توجه کنید. اگر سرامیک کف آشپزخانه را به صورت طرح‌دار انتخاب کرده‌اید، در این حالت باید سرامیک‌های دیوار آشپزخانه را ساده و یکرنگ انتخاب کنید.
  • اگر به دنبال یک دکوراسیون ساده و بدون ریسک هستید، از رنگ‌های خنثی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه و سرامیک کف استفاده کنید.
  •  در هنگام انتخاب سرامیک بدنه و کف آشپزخانه حتماً به نحوه چیدمان وسایل در آشپزخانه و محل قرارگیری آن‌ها دقت کنید. برای مثال اگر از کاشی‌های بین‌کابینتی پررنگ و طرحدار استفاده می‌کنید، دیگر نباید تمامی وسایل برقی آشپزخانه را روی کانتر و کابینت ردیف کنید!

بهترین رنگ سرامیک برای آشپزخانه، 8 رنگ خاص و جذاب + ایده ترکیب رنگ

بهترین رنگ سرامیک بدنه آشپزخانه چیست؟

رنگ سرامیک بدنه آشپزخانه نیز به اندازه رنگ سرامیک کف تاثیر مستقیمی در دکوراسیون کلی فضا دارد و باید به آن حسابی دقت کنید. قطعاً رنگ سرامیک کف آشپزخانه در انتخاب رنگ مکمل برای بدنه بسیار تاثیرگذار است. بهترین رنگ سرامیک بدنه آشپزخانه:

  • رنگ سفید
  • رنگ کرمی
  • رنگ ِبژ
  • رنگ خاکستری
دنیا سامان
دنیا سامان خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋