دنیا سامان

دنیا سامان

خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

فاجعه امباپه نزدیک بود سر لاپورته بیفتد

آیمریک لاپورت در دقایق پایانی بازی مقابل فرانسه دچار مصدومیت شد.

ورزش سه: آیمریک لاپورت در دقایق پایانی بازی مقابل فرانسه دچار مصدومیت شد.

بلای امباپه نزدیک بود بر سر لاپورت بیاید

تیم ملی فرانسه در دقایق پایانی بازی مقابل اسپانیا فشار روی دروازه حریف را افزایش داده بود که همین منجر به یک مصدومیت شد.

فرانسه در این بازی با گل دقیقه 9 راندال کولو موآنی پیش افتاد، اما در دقایق 21 و 25 به ترتیب لامین یامال و دنی اولمو برای اسپانیا گلزنی کردند تا حساب کار به سود لاروخا دنبال شود.

اسپانیا پس از برد در نیمه اول بازی را در نیمه دوم رها نکرد و سعی داشت در لاک دفاعی فرود نرود تا با فشار شدید حریف مواجه نشود اما به هر ترتیب شاگردان دیدیه دشان برای گل تساوی حملات متعددی را ترتیب می‌دادند.

در دقایق پایانی بازی به همین دلیل یک حمله منجر به مصدومیت آیمریک لاپورت شد. پس از ارسال بلند مایک مانیان به سمت زمین اسپانیا، لاپورت سعی داشت به سمت دروازه خودی برگردد که متوجه حضور ژیرو نبود.

لاپورت به محض چرخاندن صورتش به شانه چپ مهاجم فرانسه برخورد کرد که روی زمین افتاد. کادر پزشکی اسپانیا به سرعت وارد زمین شدند و مشخص شد که لاپورت از ناحیه بینی دچار خونریزی شدید شده است.

پس از این برخورد در دقیقه 83 لاپورت مورد مداوا قرار گرفت و از تورم بینی او مشخص بود که مصدومیتش جدی است اما با تصمیم کادرفنی اسپانیا به زمین بازگشت و به بازی ادامه داد.

مدافع اسپانیا خوش شانس بود که مانند کیلیان امباپه مصدوم نشد. امباپه در اولین بازی دور گروهی فرانسه مقابل اتریش به دلیل مصدومیت بینی راهی بیمارستان شد و با ماسک ادامه مسابقات یورو را دنبال می‌کرد که باید پس از پایان مسابقات تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

 

دنیا سامان
دنیا سامان خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋