دنیا سامان

دنیا سامان

خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

استقلال مدافع پرسپولیس فاش شد

مدافع راست سابق پرسپولیس سالهاست به استقلال تعلق خاطر دارد.

فوتبال: دانیال اسماعیلی‌فر با انتشار پستی در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام از باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم خداحافظی کرد. به این ترتیب دانیال پس از دو فصل حضور در پرسپولیس از این تیم جدا شد و گفته می‌شود به زودی به تیم تراکتور خواهد پیوست.

استقلالی بودن مدافع پرسپولیسی‌ها فاش شد

اسماعیلی‌فر در خرداد 1401 و پس از پایان قراردادش با باشگاه سپاهان به پرسپولیس پیوست. او که قبل از پیوستن به پرسپولیس، دو قهرمانی جام حذفی و یک قهرمانی سوپرجام با ذوب آهن را در کارنامه داشت با پرسپولیس دو قهرمانی لیگ، یک قهرمانی جام حذفی و یک قهرمانی جام حذفی دیگر را به لیست افتخاراتش اضافه کرد.

اما در هفته‌های پایانی لیگ بیست و سوم خبر رسید که او با مدیران تراکتور برای پیوستن به این تیم مذاکره کرده است. البته این خبر هرگز نه از سوی دانیال و نه از سوی باشگاه تراکتور تایید نشد. قرارداد او با پرسپولیس تمام شد و مدیران این باشگاه قرار بود با او برای تمدید قرارداد مذاکره کنند. اما دانیال تسویه حساب مطالبات قبلی را پیش‌شرط مذاکرات جدید اعلام کرد.

باشگاه پرسپولیس چند روز پیش با همه بازیکنانش تسویه حساب کرد اما مذاکره با دانیال هرگز پیش نرفت. تا این که دیروز او با انتشار یک پست اینستاگرامی خبر داد از پرسپولیس جدا شده است. امروز هم رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس درباره او گفت: «اسماعیلی فر علاقه داشت در پرسپولیس بماند اما قرارداد بسته بود. وقتی چند برابر پیشنهاد ما به بازیکن پول بدهند من هم راضی نمی‌شوم بازیکن ضرر کند.»

به هر حال باید دوران حضور دانیال در پرسپولیس را تمام‌شده بدانیم. او به احتمال بسیار زیاد به تراکتور خواهد رفت. اسماعیلی‌فر فوتبالش را در باشگاه پیام صنعت آمل آغاز کرد و بعد از به ذوب آهن رفت. در سال 1397 او برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتور رفت و بعد از پایان سربازی به تیم سپاهان رفت و سپس پیراهن پرسپولیس را پوشید.

او در دو تیم اصفهانی، یک تیم تبریزی و یک تیم تهرانی بازی کرده است اما جالب است بدانید او علاقمند و عاشق تیمی است که تا امروز پیراهن آن تیم را نپوشیده است! دانیال طرفدار استقلال است و حتی زمانی که آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال بود از این تیم پیشنهاد هم دریافت کرد اما قراردادی که با ذوب آهن داشت مانع انتقالش به استقلال شد. علی خطیر که در آن زمان معاون باشگاه استقلال بود و از تمایلات استقلالی بودن اسماعیلی فر، به جهت هم استانی بودن اطلاع داشت و با این بازیکن با کیفیت مذاکره کرد اما اسماعیلی فر هم قرارداد داشت و هم اینکه رضایت نامه سنگینی باشگاه ذوب آهن برای او تعیین کرد و همین عامل باعث شد که او در حالیکه خودش تمایل داشت استقلالی شود، از استقلال دور شد. 

در سال 1401 با پیشنهاد باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی علاقه قلبی‌اش را کنار گذاشت و به پرسپولیس پیوست. او در ذوب آهن زیر نظر گل‌محمدی کار کرده بود و به دلیل اعتمادی که یحیی به او داشت تصمیم گرفت به پرسپولیس برود. هواداران پرسپولیس از این انتقال بسیار خوشحال شده بودند اما دانیال نتوانست انتظارات آنها را برآورده کند و همیشه روی سکوها وضعیت متزلزلی داشت. او چند گل زد و چند پاس گل مهم هم داد اما چند اشتباه بزرگ و چند گل به خودی هم داشت. ضمن این که همیشه با رامین رضاییان مقایسه می‌شد.

دانیال شاید منتظر پیشنهاد استقلال هم بود اما به شکل عجیبی از استقلال پیشنهاد دریافت نکرد. این در حالی است که استقلال در سمت راست خط دفاعی مشکل دارد و بعد از مصدومیت کوین یامگا نیاز به جذب یک مدافع راست تخصصی داشت اما ظاهرا جواد نکونام اعتقادی به این بازیکن ندارد.

در دو سالی که دانیال بازیکن پرسپولیس بود بارها و بارها درباره دربی و تیم استقلال و هودارانش صحبت کرد اما هرگز از دایره ادب خارج نشد و همیشه با ادبیاتی محترمانه سخن گفت. فعلا که به نظر می‌رسد تیم بعدی او تراکتور است اما احتمالا او منتظر فرصتی که بتواند پیراهن استقلال را هم بپوشد خواهد بود.

 

دنیا سامان
دنیا سامان خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋