دنیا سامان

دنیا سامان

خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

افشاگری روحانی از واردات واکسن کرونا

حسن روحانی در دیدار با جمعی از وزیران و معاونان دولت‌های یازدهم و دوازدهم درباره حواشی واردات واکسن کرونا به کشور اظهاراتی را مطرح کرد.

جماران: حسن روحانی در دیدار با جمعی از وزیران و معاونان دولت‌های یازدهم و دوازدهم درباره حواشی واردات واکسن کرونا به کشور اظهاراتی را مطرح کرد.

حسن روحانی گفت: به دروغ می‌گویند در داخل واکسن تولید و تزریق کردیم بعد به ما واکسن دادند. واکسن داخلی اواخر خرداد ۱۴۰۰ مجوز تزریق گرفت. ما واکسن خارجی را در بهمن ۱۳۹۹ وارد و به کادر پزشکی تزریق کردیم.

 وی ادامی داد: قبل از دی‌ماه ۱۳۹۹ مذاکره کردیم، با اسپوتنیک قرارداد ۶۰ میلیون دوز واکسن بستیم. بیشتر از این تعداد با چین برای سینوفارم مذاکره کردیم و قرارداد بستیم. ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار دوز واکسن از کواکس خریداری کردیم. ما بیش از ۱۰۰ میلیون دوز واکسن خریداری کردیم. گفتیم آن ۵۰ میلیون داخلی هم اگر تولید کردند می‌خریم.  

 حسن روحانی اضافه کرد: عده‌ای می‌گفتند اصلاً واکسن نخرید، ما مرداد یا شهریور به شما ۵۰ میلیون دوز واکسن می‌دهیم. روبه‌روی دوربین دروغ گفتند. عده‌ای باید مؤاخذه شوند و جواب دهند که چرا دروغ گفتند و به ما توصیه کردند و اعلامیه دادند واکسن از خارج نخریم، ما که گوش نکردیم و واکسن وارد کردیم.

این ویدئو مربوط به دیدار جمعی از وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم با حسن روحانی در۳۰ خرداد ۱۴۰۳ است.

افشاگری روحانی از ماجرای واردات واکسن کرونا

 

دنیا سامان
دنیا سامان خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋