دنیا سامان

دنیا سامان

خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

با کت شلوار مشکی + ست کفش و پیراهن چه بپوشیم

اگر شما نیز می‌خواهید استایلی عالی و بی‌نظیر داشته باشید، خالی از لطف نیست که درباره بهترین رنگ پیراهن، بهترین کفش و کراوات ست و حتی قیمت کفش، پیراهن و ... بیشتر بدانید.

کت شلوار مشکی همیشه یکی از زیباترین و خاص‌ترین استایل‌ها برای آقایان محسوب می‌شود؛ به‌همین‌دلیل نه‌تنها آقایان، بلکه خانم‌ها طرفداران پروپاقرص این نوع از کت و شلوارها هستند! البته برای داشتن استایلی جذاب با استفاده از رنگ مشکی کت و شلوار، باید پیراهن، کفش و کروات ست انتخاب کنید؛ به‌همین‌دلیل، یکی از چالش‌های خرید کت و شلوار، انتخاب بهترین آیتم‌ها برای ست کردن آن‌ها با رنگ مشکی کت و شلوار مردانه است. اگر شما نیز می‌خواهید استایلی عالی و بی‌نظیر داشته باشید، خالی از لطف نیست که درباره بهترین رنگ پیراهن، بهترین کفش و کراوات ست و حتی قیمت کفش، پیراهن و ... بیشتر بدانید.

با کت شلوار مشکی چی بپوشیم + ست کفش و پیراهن

با کت و شلوار مشکی چه پیراهنی بپوشیم؟

پیراهنی که زیر کت و شلوار مشکی رنگ به تن می‌کنید، نقش بسیار زیادی در بهبود استایل شما دارد. پس باید رنگ آن را به درستی انتخاب کنید. رنگ‌های متضاد رنگ مشکی، به خوبی جلب توجه خواهند کرد. بهترین پیراهن‌هایی که با کت‌ها و شلوارهای مشکی ست می‌شوند، عبارتند از:

پیراهن سفید رنگ

افراد باتجربه عموما از رنگ‌های سفید در زیر کت شلوار خود استفاده می‌کنند. این رنگ ضمن این‌که شما را فردی پخته و دانا نشان می‌دهد، این مفهوم را به دیگران می‌رساند که طرفدار صلح هستید و همه‌ کارهایتان را با فکر انجام می‌دهید.

پیراهن آبی

پیراهن‌های آبی رنگ روشن و تیره، آرامش‌بخش و زیبا هستند. این پیراهن‌های نشاط‌‌بخش با اکسسوری‌هایی همچون کروات طوسی و دستمال جیب سبز رنگ به خوبی جلوه‌گر خواهند شد.

پیراهن مشکی

رنگ مشکی رنگی مرموز و جذاب است؛ برای آن دسته از افرادی که استایل سر تا پا مشکی را می‌پسندند. البته استایل سر تا پا مشکی برای همه مناسبت‌ها خوب نیست و برای مراسم‌های خاص مناسب است.

پیراهن صورتی

رنگ صورتی رنگی جوان پسند و ملیح است که به راحتی با کت شلوار مشکی رنگ ست می‌شود. نتیجه ست کردن این نوع از کت و شلوار با پیراهن صورتی بسیار جذاب و روح‌بخش خواهد بود. کراوات‌هایی به رنگ مشکی، آبی و زرشکی با این نوع از کت و شلوار ست می‌شوند.

پیراهن طوسی

رنگ طوسی رنگی خنثی برای افراد محافظه‌کار و محتاط است. با استفاده از پیراهن‌های طوسی می‌توانید تمامی رنگ‌ها را به‌عنوان کراوات و دستمال جیب استفاده کنید.

پیراهن بنفش

پیراهن‌های بنفش برای افراد پر انرژی، جسور و افراد ریسک‌پذیر انتخابی ایده‌آل هستند. با استفاده از رنگ بنفش به همراه کت و شلوار مشکی می‌توانید اکسسوری‌هایی به رنگ ارغوانی و شرابی را انتخاب کنید. لازم به ذکر است برای مراسم‌های رسمی، رنگ پیراهن بنفش مناسب نیست و اغلب برای مناسبت‌های شادی این رنگ از پیراهن انتخاب می‌شود. فارغ از این‌که قیمت پیراهن چقدر است، به فکر جذابیت باشید و بهترین رنگ‌ها را باتوجه‌به شخصیت، رنگ پوست و نوع مناسبت برای خود انتخاب کنید.

4 استایل با کت و شلوار مشکی

همه افراد شیک‌پوش می‌دانند که کت و شلوار مشکی برای انواع استایل‌ها انتخاب مناسبی است. استایل کژوال، کلاسیک، مجلسی و استایل ساده با این نوع از کت و شلوار خیره‌کننده خواهند بود.

استایل کژوال

برای داشتن استایل کژوال با کت و شلوار مردانه  کافیست کمی خلاقیت به خرج دهید و پلیور یا پیراهن‌های زیبا را به‌کار بگیرید. بهتر است دکمه‌های بالایی پیراهن را باز بگذارید تا استایل شما زیباتر باشد.

استایل کلاسیک

استایل کلاسیک در عین حال که ساده است، بسیار شیک و به‌روز است. هر شخصی با هر سن و سالی می‌تواند در این استایل به خوبی بدرخشد. با استایل کلاسیک باید از اکسسوری‌های جذاب استفاده کنید و به جزئیات توجه کنید تا استایل شما متفاوت باشد.

استایل مجلسی

برای مهمانی‌های خاص خود اگر به‌دنبال استایلی رسمی و پرابهت هستید، استایل مجلسی را انتخاب کنید. این استایل شکیل با پارچه‌هایی گران قیمت و ایده‌آل عجین شده است و شما را همچون الماسی در مجالس می‌درخشاند.

ساده و متوازن

کت شلوار مشکی حتی برای افرادی که تمایل به ساده‌پوشی دارند هم لباسی ارزشمند و زیباست. افراد مشهور برای خلق استایلی ساده، آرامش‌بخش و مینیمال از این نوع کت و شلوارها استفاده می‌کنند. در کنار آن نیز اکسسوری‌های خاص و فوق‌العاده جلوه‌گر هستند که هر یک اندام شما را خاص‌تر جلوه می‌دهند.

با کت شلوار مشکی چی بپوشیم + ست کفش و پیراهن

ست کت و شلوار مشکی با کراوات

یکی از بهترین اکسسوری‌هایی که زیبایی کت و شلوار را دوچندان می‌کند، کراوات است. شما با استفاده از رنگ‌های خاص کراوات می‌توانید بهترین نسخه خودتان باشید و‌ جذاب‌ترین استایل را ایجاد کنید. در موارد زیر بهترین رنگ کراوات ست کت شلوار مشکی را می‌بینید:

کت و شلوار مشکی با کراوات قرمز

این رنگ از کراوات با کت و شلوار مشکی یکی از مشهورترین ترکیب‌هاست و طرفداران زیادی دارد. این رنگ کراوات تضادی قوی با رنگ‌های تیره می‌سازد و برای عروسی، محیط کار و میهمانی‌های رسمی مناسب هستند.

کت شلوار مشکی با کراوات مشکی

افرادی که استایل کلاسیک، زیبا و شیک را می‌پسندند، باید از کراوات‌های مشکی برای روح بخشیدن به استایل خود استفاده کنند. یک‌ جفت کفش چرم مشکی رنگ نیز می‌تواند تکمیل‌کننده این استایل خاص باشد.

کت و شلوار مشکی با کراوات آبی

استایل افراد خوش سلیقه و خوش ذوق همیشه برخوردار از رنگ‌های خاصی همچون رنگ آبی است. کراوات آبی به همراه پیراهن سفید و کفش قهوه‌ای و مشکی می‌تواند زیبایی شما را چند برابر کند. این ست، هم برای مهمانی و هم برای جلسات رسمی و ... مناسب است.

البته شما می‌توانید مطابق با سلیقه خود و رنگ پیراهنی که انتخاب کرده‌اید، انواع رنگ‌های کراوات و انواع طرح‌های آن را انتخاب کنید و پس از استعلام قیمت کت شلوار و کراوات، آن‌ها را بخرید؛ این کاملا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

چه کفشی مناسب کت و شلوار مشکی است؟

یک قاعده کلی وجود دارد که می‌گوید هر چه رنگ کت و شلوار تیره‌تر شود، گزینه‌های کفش کمتری برای ست کردن در پیش رویتان قرار دارد. از آنجایی که رنگی تیره‌تر از رنگ مشکی وجود ندارد، باید این رنگ را با کت و شلوار مشکی خود ست کنید. کفش‌های تمیز، براق و واکس خورده همیشه تیپی خارق‌العاده و همه پسند را برایتان به ارمغان می‌آورد.

با کت شلوار مشکی چی بپوشیم + ست کفش و پیراهن

سخن پایانی

داشتن استایلی جذاب و عالی، کاری ساده نیست و نیاز به اطلاعات خوبی در زمینه استایل کردن و رنگ‌شناسی دارد. اطلاعاتی در مورد نوع پیراهن ست با کت شلوار، نوع کفش و نوع کراوات ست با کت و شلوار مشکی مردانه به شما در داشتن استایل خاص کمک می‌کنند. پیراهن‌های سفید، آبی، صورتی، طوسی و بنفش اگر به همراه کراوات‌های آبی، مشکی ، قرمز، سفید و ... و کفش مشکی به‌خوبی ست شوند، شما را جذاب‌تر به‌نظر می‌رسانند.

 

دنیا سامان
دنیا سامان خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋