دنیا سامان

دنیا سامان

خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

VAR چه ربطی به پرسپولیس دارد؟

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تعدادی از بازیکنان حال حاضر این تیم اشباع شده‌اند و دیگر آنطور که باید و شاید خودشان را فدای پرسپولیس نمی‌کنند.

خبرآنلاین: جمشید شاه محمدی در گفت‌وگویی درباره مشکلات مربوط به کمک داور ویدیویی و نبود این تجهیزات در ایران و انتقاد شدید استقلالی‌ها گفت: ما هم بارها خواستار اضافه شدن VAR به مسابقات فوتبال بوده‌ایم. اگر این سیستم وجود ندارد گناه برای بچه‌های پرسپولیس چیست که باید اینگونه زحمات و تلاششان زیر سوال برود.

VAR چه ربطی به پرسپولیس دارد؟

وی همچنین درباره بحث یارگیری و موضوع تغییرات کلی در ساختار نفرات این تیم افزود: متاسفانه بعضی بازیکنان پرسپولیس اشباع شده‌اند و دیگر آنطور که باید و شاید برای این تیم زحمت نمی‌کشند. مهدی ترابی بعد از دقیقه ۱۰ باید تعویض می‌شد. او اصلاً در این دوره برگشت مسابقات در حد پرسپولیس فوتبال بازی نمی‌کند. هر کاشته‌ای پشت ۱۸ قدم می‌شود ترابی پشت توپ می‌ایستد و نه پاس می‌دهد نه ضربه درستی می‌زند. فقط یک بار جلوی استقلال خوزستان کمک کرد تا تیم به گل برسد در غیر این یک مورد بقیه فرصت‌ها را یکی بعد از دیگری از دست می‌دهد و به طور کلی ترابی و تعداد دیگر از بازیکنان پرسپولیس اشباع شده‌اند و باید از این تیم بروند تا ما در فصل بعد با قدرت به لیگ برگردیم.

دنیا سامان
دنیا سامان خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋