دنیا سامان

دنیا سامان

خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

6 چهره اصلی جایگزین رئیسی در پاستور

روزنامه دنیای اقتصاد در گفتگو با منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا از گزینه‌های اصلی جانشینی رئیسی در پاستور رونمایی کرده است.

روزنامه دنیای اقتصاد در گفتگو با منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا از گزینه‌های اصلی جانشینی رئیسی در پاستور رونمایی کرده است.

6 چهره اصلی برای جانشینیِ رئیسی در پاستور

منصور حقیقت‌پور:

قالیباف یکی از چهره‌های شاخص اصولگرا است. او در کارهای اجرایی حضور داشته و این کار را بلد است. حد و اندازه قالیباف به اندازه‌ای است که با ریاست‌جمهوری همخوانی دارد.

یکی دیگر از چهره‌های شاخص این جریان، جلیلی است. او خط فکری مشخصی دارد و دولت را به لحاظ نظری اداره می‌کند. بنابراین مبانی فکری و مسیر حرکت دولت در اختیار او است.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی سومین چهره شاخص اصولگرایی است. او برای ریاست‌جمهوری خیز برداشته و زمینه‌هایی را فراهم و برای آمدن در عرصه اعلام آمادگی کرده است.

 از جریان اصلاح‌طلبان، پزشکیان و عارف مطرح و شاخص هستند. پزشکیان، وزیر بود و فرد مطرحی است و در حد خودش مقبولیت دارد. عارف، معاون اول کشور بود و در مجلس دهم نیز حضور فعالی داشت، همچنین سابقه وزارت را هم در کارنامه‌اش دارد.

علی لاریجانی شاخص‌ترین چهره میانه‌رویی است که تجربه لازم در تراز ملی را دارد و هم در جریانات سیاسی و هم در جریان حاکمیت توجه ویژه‌ای به او می‌شود. لاریجانی به عنوان شانس اول جریان اعتدالیون است و در عرصه انتخابات می‌تواند میدان‌داری کند. چهره شاخص دیگر جریان میانه‌رو نوبخت است که معاون رئیس‌جمهور بود.

دنیا سامان
دنیا سامان خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋