دنیا سامان

دنیا سامان

خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

رونمایی از پرده جدید فساد در فوتبال ایران؛ "رولکس گیت"!

فوتبال ایران انگار منتظر یک روزنه بود تا کم کم همه نقاط سیاه خودش را نشان بدهد.

فوتبالی: بعد از افشای فساد گسترده در باشگاه مس رفسنجان که البته مربوط به سال ۱۴۰۰ است پرده‌ها کم کم کنار می‌‌رود و ابعاد دیگری از فساد در فوتبال ایران روشن می‌شود.

در ماجرای مس رفسنجان صحبت از رشوه از طریق سکه، دلار، یورو و حتی رمزارز هم شده است اما در جدیدترین اخبار پای تعدادی ساعت «رولکس» گران‌قیمت هم وسط آمده است که به افرادی خاص داده شده است تا خدماتی به باشگاه رفسنجانی ارائه شود.

در حال حاضر ارزان‌‌ترین مدل رولکس حدود ۸ هزار دلار قیمت دارد اما مدلی که در این ماجرا رد و بدل شده است جزو مدل‌های گرانقیمت این برند است.

رونمایی از پرده جدید فساد در فوتبال ایران؛ «رولکس گیت»!

البته موضوع استفاده از ساعت‌های برند رولکس در فوتبال ایران فقط مربوط به روزهای اخیر نیست. اتفاقا ساعت‌های رولکس جزو قدیمی‌ترین مواردی هستند که در دهه‌های گذشته به عنوان «حق و حساب»، «شیرینی» و «حق‌الزحمه» مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

در یک مورد سال‌ها پیش یکی از بازیکنان که اتفاقا ملی‌پوش هم بوده برای این که در ترکیب اصلی تیم باشگاهی‌‌اش قرار بگیرد، به فرزند سرمربی خارجی تیم یک ساعت رولکس هدیه می‌دهد تا فرزند سرمربی که جزو کادر فنی و آنالیزور تیم هم بوده است او را از نظر فنی و بدنی برای حضور در ترکیب اصلی تایید کند.

البته پسر سرمربی کمی بعد متوجه شد که آقای بازیکن سر او کلاه گذاشته است و یک رولکس قلابی با قیمت حدود یک میلیون تومان هدیه داده است! این در حالیست که گران‌ترین مدل‌های رولکس در آن دوره نزدیک به 100 میلیون تومان قیمت داشت است.

حالا اما ساعت‌هایی که در فساد اخیر رد و بدل شده است بالای یک میلیارد تومان قیمت دارد و این یعنی چیزی که بر سر آن توافق شده است اهمیت زیادی داشته است. به نظر می‌رسد در روزهای آینده هم خبرهای بیشتری در این باره منتشر شود. فوتبالی درباره اینکه این ساعتها را چه کسانی ممکن است گرفته باشند، هم به اطلاعاتی دست یافته اما به دلیل اینکه هنوز چیزی قطعی نشده و رسمی اعلام نشده است، از انتشار گمانه‌زنی‌ها در این باره خودداری می‌کند.

دنیا سامان
دنیا سامان خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋