دنیا سامان

دنیا سامان

خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

پشت صحنه جنگ عجیب استقلال و فولاد بر سر رنگ پیراهن

باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد این تیم با پیراهن‌های مشکی رنگ مقابل استقلال به میدان خواهد رفت.

برترین‌ها: در خبری که باشگاه فولاد منتشر کرده آمده که در جلسه هماهنگی مسابقه فولاد و استقلال مقرر شده نماینده خوزستان با پیراهن‌های مشکی رنگ مقابل آبی پوشان استقلال به میدان خواهد رفت.

این اتفاق در حالی رقم خورد که تقریبا همه فوتبالی‌ها می‌دانند جواد نکونام همواره در کنار زمین با پیراهن و لباس مشکی ظاهر می‌شود و در گفت‌وگوی اخیر خود نیز به خوش یمن بودن این رنگ لباس اذعان کرده بود. اما حالا شایعاتی در فضای مجازی شکل گرفته است که طبق آن عوامل باشگاه فولاد برای خنثی کردن اثر پیراهن شانس مشکی جواد نکونام در یک بازی خانگی دست به اقدامی عجیب زده‌اند و از پیراهن اول قرمز رنگشان استفاده نخواهند کرد!

پشت‌پرده جنگ عجیب استقلال و فولاد بر سر رنگ پیراهن

در حالی که سیدحسین حسینی همیشه با پیراهن سبز رنگ در زمین حاضر می‌شود، باشگاه استقلال اصرار داشت که چون دروازه‌بان این تیم پیراهن مشکی قرار است بپوشد، باشگاه فولاد باید از رنگ دیگری استفاده کند، که این اصرار استقلالی‌ها برای استفاده نکردن فولاد از رنگ مشکی با واکنش هواداران پرسپولیس در فضای مجازی روبرو شده است.

پشت‌پرده جنگ عجیب استقلال و فولاد بر سر رنگ پیراهن

کاربر محسن با انتشار این ویدئو از نکونام نوشت: آقای خرافاتی ادعای لالیگایی بودن هم داره.

کاربر فرزاد با انتشار توئیتی درباره نکونام نوشت: برای اثبات جادوگری جواد نکونام، کافیه به بازی جام حذفی این تیم مقابل مس رفسنجان برگشت و دید که این مربی با لباسی غیر از مشکی کنار زمین حاضر شده بود و تیم استقلال در اون بازی شکست خورد!

پشت‌پرده جنگ عجیب استقلال و فولاد بر سر رنگ پیراهن

کاربر یاسر هم اینگونه واکنش نشان داد: تمام تلاش جوادنکونام ...

هیچ کس غیر از خودش مشکی نپوشد

هیچ کس

هیچ کس

هیچ کس.

کاربر بیک هم خواهان برخورد با نکونام شد: فولاد مشکی نپوشه که نکونام مشکی بپوشه. یک نهاد امنیتی نباید ورود کنه ببینه داستان این آدم چیه؟ قبلا هم پورموسوی گفته بود جواد جادو جمبل بازه .

کاربر فید لیتو هم در این باره نوشت: کاش عادل فردوسی پور و برنامه نود وجود داشت به جریان پیراهن مشکی نکونام کامل می‌پرداخت. به میثاقی نمی‌بینم که رو این موضوع زوم کنه.

کاربر سیستانی هم اینگونه واکنش نشان داد: باشگاه فولاد اومده برای اینکه طلسم لباس مشکی جواد نکونام رو بشکنه لباس تیمشو مشکی انتخاب کرده و جالب تر اینکه نکونام اعتراض کرده که چرا شما مشکی میپوشید که من نتونم لباس شانسم رو بپوشم؟

کاربر جمشید راهکار جالبی به نکونام پیشنهاد داد: حالا جدی چرا جادوگر نکونام روی شلوار مشکی طلسم نمیزاره، دردسر هم نداره همیشه میتونه بپوشه

دنیا سامان
دنیا سامان خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋