دنیا سامان

دنیا سامان

خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

فیلمنامه اسماعیل کوثری برای پاسخ اسرائیل

اسماعیل کوثری نماینده مجلس با اشاره به پاسخ ایران به خاک اسرائیل در واکنش به حمله موشکی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، گفت: این اقدام دقیقا در جهت آن بخشی از انتقام عملیات رژیم اشغالگر قدس که با خباثت و پررویی کنسولگری ایران در سوریه را مورد موشک قرار داد و عزیزان ما از جمله سردار زاهدی را به شهادت رساندند و مشخص شد این کار متقابلا با ضربه بسیار سنگین‌تری پاسخ داده شود.

اصلاحات‌نیوز: اسماعیل کوثری نماینده مجلس با اشاره به پاسخ ایران به خاک اسرائیل در واکنش به حمله موشکی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، گفت: این اقدام دقیقا در جهت آن بخشی از انتقام عملیات رژیم اشغالگر قدس که با خباثت و پررویی کنسولگری ایران در سوریه را مورد موشک قرار داد و عزیزان ما از جمله سردار زاهدی را به شهادت رساندند و مشخص شد این کار متقابلا با ضربه بسیار سنگین‌تری پاسخ داده شود.

خط و نشان اسماعیل کوثری برای پاسخ اسرائیل

وی ادامه داد: در این مدت باید بگوییم که همه خیال می‌کردند ایران اقدامی انجام نمی‌دهد، اما هرکار بزرگی زمان می‌برد و نیازمند شناسایی، طراحی و محاسبات دقیق برای انجام است تا با موفقیت انجام شود.

سردار کوثری با بیان اینکه پاسخ ایران بسیار دقیق و حساب‌شده بود، گفت: تدابیری که اندیشیده شد و چون حجم کار بالا بود، نیازمند دقت بالا بود. باید بگوییم که نتیجه این شد ما به حرفی که می‌ز‌نیم حتما عمل می‌کنیم و اینگونه نیست که بلوف بزنیم و پاسخ‌شان را ندهیم. از سوی دیگر باعث مطمئن و امیدوار شدن مردم کشورمان شدیم و هم توانمندی ما نشان داده شد که آمادگی بسیار بالایی چه در بعد موشک چه در بعد پهپاد و سایبری برخوردار هستیم.

همه خیال می‌کردند ایران اقدامی انجام نمی‌دهد، اما هرکار بزرگی زمان می‌برد و نیازمند شناسایی، طراحی و محاسبات دقیق برای انجام است تا با موفقیت انجام شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: ملت‌های محروم و مستضعف در راستای مستقل شدنشان امیدوارتر می‌شوند و از طرف دیگر، این توانمندی که ما در عمل نشان دادیم، برای جبهه مقاومت بسیار بسیار موثر بود، خصوصا مردم فلسطین. همچنین همه جبهه مقاومت از یمن تا لبنان و عراق، از این توانمندی درس می‌گیرند. ما به همه دشمنانمان این درس را دادیم.

ما به حرفی که می‌ز‌نیم حتما عمل می‌کنیم و اینگونه نیست که بلوف بزنیم و پاسخ‌شان را ندهیم. از سوی دیگر باعث مطمئن و امیدوار شدن مردم کشورمان شدیم و هم توانمندی ما نشان داده شد که آمادگی بسیار بالایی چه در بعد موشک چه در بعد پهپاد و سایبری برخوردار هستیم.

سردار کوثری با بیان این موضوع که حتی آمریکا هم می‌داند چه در جنگ ۸ ساله چه در بحث داعش از یک توانمندی بالا برخوردار هستیم، گفت: اگر اسرائیل باز اشتباه کند و بخواهد کاری انجام دهد، قطعا بدانند این دفعه کاری می‌کنیم که از همه کرده‌هایشان پشیمان شوند و اصلا در جهت نابودی آنها گام برداشته می‌شود.

اگر اسرائیل باز اشتباه کند و بخواهد کاری انجام دهد، قطعا بدانند این دفعه کاری می‌کنیم که از همه کرده‌هایشان پشیمان شوند و اصلا در جهت نابودی آنها گام برداشته می‌شود.

او در ادامه می‌گوید: احتمال پاسخ آنها را نمی‌دانم مگر اینکه اقدامات کوچکی را بخواهند انجام دهند که آن‌هم از روی نادانی آنها خواهد بود. هر حمله کوچکی از سمت اسرائیل یقینا پاسخ داده می‌شود اما نحوه پاسخگویی زمان و مکانش را ما انتخاب می‌کنیم.

 

دنیا سامان
دنیا سامان خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋