دنیا سامان

دنیا سامان

خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

شگفتی جام جهانی از جام ملت ها حذف شد

مراکش با قبول شکست ۲-۰ برابر آفریقای جنوبی از جام ملت‌های آفریقا کنار رفت

ورزش سه: مراکش با قبول شکست ۲-۰ برابر آفریقای جنوبی از جام ملت‌های آفریقا کنار رفت

در آخرین دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آفریقا مراکش به مصاف آفریقای جنوبی رفت. کارشناسان و رسانه‌ها از تیم ولید رگراگی به‌عنوان یکی از مدعیان اصلی جام نام می‌بردند اما در کمال ناباوری آنها هم در این مرحله شکست خوردند و مانند مصر و سنگال وداعی زودهنگام با جام داشتند.

بازی از همان ابتدا با برتری آفریقای جنوبی همراه بود. آنها که در دور گروهی عملکرد متوسطی داشتند، در این بازی قدرتمند ظاهر شدند و مراکش را به‌طور کامل زمین‌گیر کردند.

با اینکه آفریقای جنوبی در نیمه اول تیم برتر میدان بود اما نتوانست دروازه مراکش را باز کند و بازی در ۴۵ دقیقه ابتدایی بدون گل خاتمه یافت. در دقیقه ۵۷ نیمه دوم اویدنس ماکگوپا روی پاس تمبا زوانه با یاسین بونو تک به تک شد و گل اول را به ثمر رساند

مراکش در ادامه نیمه دوم مالکیت توپ و زمین را در اختیار گرفت اما از خلق حمله جدی ناتوان بودند. در دقیقه ۸۲ پس از خطای امولا روی ال‌خابی داور برای مراکش پنالتی گرفت و  بهترین موقعیت ممکن برای به تساوی رساندن بازی را به آنها داد. اشرف حکیمی ضربه پنالتی را زد اما توپ در کمال ناباوری به تیر افقی خورد و به بیرون رفت.

در دقایق پایانی سفیان امرابت پس از خطا روی موکوئنا با دریافت کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد. همان ضربه آزاد را خود موکوئنا به شکل چشم‌نوازی وارد دروازه مراکش کرد تا تیر خلاصی بر آنها وارد کند.

آفریقای جنوبی در مرحله بعد برابر کیپ ورد قرار خواهد گرفت.

 

دنیا سامان
دنیا سامان خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋