دنیا سامان

دنیا سامان

خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

عکسی از فرونشست ناگهانی زمین در قلب تهران

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از نشست آسفالت در خیابان کارگر و اعمال محدودیت‌های ترافیکی در این محور خبر داد.

تسنیم: معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از نشست آسفالت در خیابان کارگر و اعمال محدودیت‌های ترافیکی در این محور خبر داد.

عکسی از نشست ناگهانی زمین در قلب تهران

سرهنگ فیروز کشیر معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: در ساعت 22:30 شب گذشته  بالاتر از میدان قزوین ابتدای خیابان کارگر نشست آسفالتی ناشی از جابه‌جایی بستر زمین به عمق 2 الی 3 متر و به پهنای عرض کل خیابان کارگر در  سمت جنوب به شمال به سامانه‌های امدادی و انتظامی اعلام شد.

وی افزود: از همان دقایق ابتدایی نیروهای امدادی، آتش نشانی و ماموران اداره‌های آب و گاز و همچنین پلیس راهور در محل حضور دارند تا این محل رفع خطر شود.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به منظور انجام بهتر عملیات در این محل، در میدان قزوین از جنوب به شمال محدودیت تردد اعمال شده است.

سرهنگ کشیر از شهروندان درخواست کرد به سمت میدان قزوین و خیابان کارگر حرکت نکند و گفت: به محض اینکه عملیات مورد نظر مرتفع شد، محدودیت ها برداشته می‌شود.

دنیا سامان
دنیا سامان خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋