دنیا سامان

دنیا سامان

خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

تراکتور بدون راننده وارد استقلال شد

بعد دو باخت متوالی تراکتور برد و خمس هم دعوا نداشت اما مهندس معمار این پیروزی را از دست داد.

خبرورزشی: بعد دو باخت متوالی تراکتور برد و خمس هم دعوا نداشت اما مهندس معمار این پیروزی را از دست داد.

پیروزی تراکتور مقابل نساجی - تقابل دو تیم قدیمی و پرطرفدار و پرافتخار فوتبال ایران - کم حاشیه و جنجال نداشت. بعد از دو شکست متوالی، تراکتور در خانه دوباره با پیروزی آشتی کرد. جالب آنجا بود که هواداران در شروع مسابقه به جای تشویق بازیکنان، شخص خمس را تشویق کردند که یک موضع کاملا آشکار در قبال حرف‌های مربی اسپانیایی بود.

این بازی جنجال بسیار داشت؛ از جمله گلی که داور ابتدا آن را آفساید گرفت و سپس بعد مشورت با کمک آن را پذیرفت تا مهدی رحمتی تهدید به بیرون کشیدن تیمش کند. از آن اتفاقات هزار سال قبل که فقط در فوتبال ایران رخ می‌دهد!

اما این پیروزی برای سرخ‌های آذری با گریه تمام شد. «ریکاردو آلوس» مهندس این تیم و آقای گلسازی فصل قبل در این دیدار هم کار خودش را کرد. حرکت منجر به گل دوم با پاس استثنایی او آغاز شد و گل سوم را هم با یک ارسال بی‌نظیر ساخت تا شجاع خلیل‌زاده پس از سال‌ها دوباره در لیگ ما گل بزند. اما این بازی درخشان و پیروزی خوب برای مهندس معمارش تلخ تمام شد.

آلوس با گرفتن کارت زرد دوم در وقت‌های تلف شده مسابقه اخراج شد تا بازی با استقلال – تیمی که او را ابتدای فصل می خواست - را از دست بدهد. او با گریه از زمین بیرون رفت و مربی اسپانیایی هم پس از مسابقه حسابی نسبت به اخراج ستاره تیمش اعتراض داشت.

البته که نقد قضاوت داور جوان این مسابقه بر عهده کارشناسان است اما آنچه همگان دیدند از بعد از گل اول تراکتور در دقیقه ۳۰ بازی به طور کلی از دست این داور جوان خارج شد.

دنیا سامان
دنیا سامان خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋