دنیا سامان

دنیا سامان

خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

فروزان: این شانس من است!

دروازه‌بان گل‌گهر روایت جالبی از گل ملوان در تقابل با آنها دارد.

ورزش سه: دروازه‌بان گل‌گهر روایت جالبی از گل ملوان در تقابل با آنها دارد.

محسن فروزان که آخرین بازی خود را در هفته بیست و نهم فصل گذشته لیگ برتر انجام داد، پس از حدود سه ماه دوباره به میادین بازگشت و در دیدار مقابل ملوان انزلی تبدیل به گلر ثابت گل‌گهر شد که با یک بدشانسی و برخورد شوت رضا جعفری، مهاجم ملوان به پای مسیح زاهدی، مدافع سیرجانی‌ها دروازه خود را باز شده دید.

فروزان: این هم شانس من است!

فروزان پس از این دیدار در جمع خبرنگاران عنوان کرد: می‌دانستیم بازی خیلی سختی داریم. ملوان تیم ریشه‌دار با کادر فنی و بازیکنان خیلی خوب است که در جریان بودیم رقابت دشواری برابر آنها خواهیم داشت. نمایش خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم ولی امتیاز گرفتن در فصل جدید سخت‌تر از همیشه شده و یک امتیاز هم برای ما بد نبود.

او درباره نمایش خوبی که مقابل ملوان داشت، ابراز کرد: از عملکرد خودم راضی بودم و خدا را شکر مربیان تیم هم از بنده رضایت داشتند. پس از ۳ ماه بازی نکردن که حتی در دیدارهای تدارکاتی نیز به میدان نرفتم، سعی کردم عملکرد خوبی برابر ملوان داشته باشم، ولی شانس من است دیگر!

دروازه‌بان گل‌گهر یادآور شد: در لیگ برتر اگر نگاه کنید، هر توپی به مدافع برخورد می‌کند، پس از کمانه کردن به بیرون می‌رود یا به تیرک می‌خورد، اما از شانس من اگر یک توپ کمانه کند، وارد دروازه می‌شود. با وجود اینکه مسیر توپ را خوب تشخیص دادم، اما متاسفانه توپ به پای یکی از مدافعان برخورد کرد و به همین دلیل کمانه کرد و نتوانستم توپ را بگیرم.

فروزان اضافه کرد: دید خوبی هم نسبت به توپ نداشتم ولی از شانس من است که توپ به پای مدافع برخورد می‌کند و به جای اینکه به بیرون برود، پس از کمانه کردن تبدیل به گل می‌شود و کار من را سخت می‌کند.

دروازه‌بان گل‌گهر تاکید کرد: نه فقط من، هر گلر دیگری بود این توپ را گل می‌خورد. به دلیل اینکه صحنه دور بود، کسی ندید و دقت نکرد چه اتفاقی افتاد.

دنیا سامان
دنیا سامان خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋