دنیا سامان

دنیا سامان

خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

مقصد نهایی رضا اسدی کدام تیم است؟

مقصد رضا اسدی در لیگ بیست و سوم کدامیک از تیم‌های لیگ برتری خواهد بود؟

فوتبالی: مقصد رضا اسدی در لیگ بیست و سوم کدامیک از تیم‌های لیگ برتری خواهد بود؟

فصل گذشته تراکتوری‌ها با رضا اسدی قرارداد یک ساله بستند و اصلا تصور نمی‌کردند خیلی زود از این کار پشیمان شوند! 

اگر تراکتوری‌ها می‌دانستند که اسدی چه کیفیتی را از خودش نشان خواهد داد، حتما قراردادی درازمدت با او امضا می‌کردند. 

رضا از باشگاه‌های مختلفی پیشنهاد دارد و شانس ماندنش در تراکتور فعلا اصلا زیاد به نظر نمی‌رسد. هرچند که ریکاردو آلوز اخیرا از این بازیکن خواسته تا در تبریز بماند. خمز هم علاقه زیادی به این بازیکن دارد و سهمی انکارنشدنی در پیشرفت او داشته است.

این در حالی است که اسدی در لیست سرخابی‌های پایتخت هم حضور دارد و گفته می‌شود یحیی شخصا با او مذاکراتی داشته است تا بتواند شماره ۸ سابق تیمش را مجدد به پرسپولیس برگرداند.

قطعا جواد نکونام هم که در لیست خروجی‌های خود هم هافبک دفاعی دارد و هم مهاجم به دنبال جذب ستاره فصل گذشته تراکتور است و گویا استقلالیها هم تلاش‌هایی برای جذب او انجام داده‌اند.

هر چند برخی گمانه زنی‌ها حکایت از این دارد که اسدی به استقلال نمی‌رود و اولویتش پرسپولیس است اما برخی گمانه‌زنی‌ها می‌گوید او هرگز به پرسپولیس نخواهد رفت و شاید راهی سپاهان شود.

شاید یکی از تردیدهای اسدی برای بازگشت به پرسپولیس بحث استفاده از او در منطقه درست باشد چون بعید است یحیی هم مثل خمس و قلعه‌نویی دوست داشته باشد از این هافبک در نقش مهاجم نوک استفاده کند و شاید مثلاً همان جایی که امیری و عالیشاه بعضاً در سیستم ۱-۱-۴-۴ مورد استفاده قرار می‌گرفتند (مهاجم کاذب) مد نظر گل‌محمدی باشد.

در کنار اینها بحث مبلغ قرارداد اسدی هم باید مد نظر قرار بگیرد. مدیران باشگاه پرسپولیس در حالی یک سال قبل حاضر به تمدید قرارداد او با رقم ۱۰ میلیارد نشدند که حالا باید برای جذب سومین گلزن برتر لیگ و بازیکنی که حالا ملی‌پوش هم شده هم دست بجنبانند هم سر کیسه را شل کنند چرا که بعید است اسدی با مبلغی نزدیک به خواسته فصل قبل خود هم راضی به بازگشت شود و احتمالاً دور و بر سقف قرارداد این باشگاه دور می‌زند.

 

دنیا سامان
دنیا سامان خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋