روبات پیشخدمت رستورانی از دست یکی از مشتریان که جلوی راهش ایستاده بود، عصبانی شد.
خبرآنلاین: روبات پیشخدمت رستورانی از دست یکی از مشتریان که جلوی راهش ایستاده بود، عصبانی شد.
پیشرفت در زمینه هوش مصنوعی، موجب ساخت روباتهای انساننمایی شده است که روزبهروز بیش از گذشته به زندگیهایمان وارد شده و بسیاری از کارهایمان را انجام میدهند.
رستورانی در اورلاندو، آمریکا، روبات پیشخدمتی دارد که با مشتریان رستوران در تعامل است. این روبات که «پینات» نام گرفته، اطراف رستوران میگردد و با مشتریان گفتگو میکند.
اخیرا ویدیویی از گفتگوی این روبات با یکی از مشتریان منتشر شده که در شبکههای اجتماعی، بیننده بسیاری داشته است. در این ویدیو صدای روبات که لحن عصبانی دارد، شنیده میشود که به یک مشتری میگوید، از سر راهش کنار برود. او دیرش شده و باید کارهایش را انجام بدهد. بعد روبات ادامه میدهد، اگر نتواند کارهایش را سر وقت انجام دهد، حتما اخراج میشود.
این ویدیو از این روبات عصبانی و نگران ابتدا در شبکه اجتماعی تیکتاک پخش شده بود و بعد در اینستاگرام قرار گرفت. در این ویدیو یک گروه از مردم را نشان میدهد که پشت میزشان نشستهاند و یکی از مهمانها بهطور تصادفی در مقابل یکی از مشتریها قرار میگیرد و روبات بهسرعت و کمی عصبانی به مشتری میگوید، «جلوی راهم را نگیر. من باید کار کنم، وگرنه اخراج میشوم.»
تعامل این روبات با مردم حاضر در رستوران، جالب و دیدنی است.
پاسخ ها