دنیا سامان

دنیا سامان

خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

هدیه امباپه به هواداری که مصدوم کرد

کیلیان امباپه با هواداری که در جام جهانی ۲۰۲۲ او را ناخواسته مصدوم کرده بود دیدار کرد.

ورزش سه: کیلیان امباپه با هواداری که در جام جهانی ۲۰۲۲ او را ناخواسته مصدوم کرده بود دیدار کرد.

 در جریان گرم کردن پیش از بازی تیم‌های فرانسه-مراکش در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ برخورد شوت کیلیان امباپه به صورت یک هوادار باعث مصدومیت شدید او شد. ستاره فرانسوی‌ها بلافاصله به سمت این هوادار رفته و از او دلجویی کرد؛ هواداری که روز گذشته این فرصت را پیدا کرد تا دیداری به یادماندنی با امباپه در اردوی تیم ملی فرانسه داشته باشد.

او در مراسمی که برای اعضای فدراسیون و تیم ملی فرانسه همراه با خوانواده‌هایشان ترتیب داده شده بود حضور یافت. این هوادار ضمن دیدار با کیلیان امباپه و گرفتن عکس یادگاری با او از ستاره تیم ملی فرانسه خواست تا توپی که به صورتش شوت کرده بود را امضا کند.

این هوادار گیوم نام دارد و لیدر بخشی از سکوها بود که پشت دروازه قرار داشت. شوت امباپه از سمت راست به او برخورد کرد و باعث مصدومیتش شد تا گیوم بر حسب حادثه به چهره‌ای معروف در دنیای فوتبال تبدیل شود؛ چهره‌ای که حالا توپ امضا شده از امباپه دارد که ارزش مادی و معنوی آن قابل تخمین نیست.

هدیه امباپه به هواداری که مصدوم کرد

گیوم در حاشیه این مراسم در حالی که بسیار هیجان زده بود گفت: "این یک اتفاق کاملا غیرمنتظره بود. من بعد از برخورد توپ روی هوادار دیگری که مقابل قرار داشت افتادم و کاملا شوکه شده بودم. تقریبا چیزی از آنچه اتفاق افتاد متوجه نشدم و بعدا در فیلم فهمیدم چه شده است."

 

 

دنیا سامان
دنیا سامان خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋