doctortaamir

doctortaamir

نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو کجاست؟

در صورتی‌ که لباسشویی شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتواند در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی لباسشویی بکو در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر مرکزی لباسشویی بکو از این خدمات بهره‌مند شوید. اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش لباسشویی بکو بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه لوازم خانگی بکو تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما نمایندگی بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس لباسشویی بکو خود به دست آورید ارائه خدمات باکیفیت به شما باتجربه چندین ساله به دست آمده است.

خط مشی تیم حرفه ای این مجموعه کسب رضایت مشتریان عزیز بوده و در جهت آسایش خیال آن ها خدمات با کیفیت خود را به صورت کاملا تضمین شده ارائه می دهد. جهت تماس با این مرکز می توانید به صورت زیر عمل کنید:

  • با شماره 47639 021 تماس گرفته و اقدام به ثبت درخواست نمایید.
  • یا از طریق پرکردن فرم در خواست قرار داده شده در سایت به صورت آنلاین اقدام به ثبت سفارش کنید.

بعد از تماس شما تمامی مشخصاتتان ثبت شده و نام تکنسین همراه با کد اشتراک به همراه شما پیامک خواهد شد و در کمتر از یک الی دو ساعت، تکنسین به ارائه خدمات در محل می پردازد.

عیب‌یابی و تشخیص صحیح علت خرابی، اولین مرحله در تعمیر ماشین لباسشویی بکو می‌باشد، اما این امر مهم باید توسط فرد واجد شرایط یا متخصص که دوره‌های آموزشی تعمیرات ماشین‌های لباسشویی بکو را گذرانده و تسلط و دانش کافی در این زمینه را کسب نموده انجام شود. تعمیرکاران ما در مجموعه بزرگ دکتر تعمیر با گذراندن دوره‌های پیشرفته و کسب مهارت و اطلاعات بروز قادر به تعمیر انواع ماشین‌های لباسشویی بکو در مدل‌های مختلف می‌باشند. پس از ثبت درخواست از سوی شما عزیزان تعمیرکاران نمایندگی مجاز دکتر تعمیر در کوتاه‌ترین زمان به محل شما مراجعه کرده و با عیب‌یابی صحیح و دقیق ماشین لباسشویی بکو، مشکلات و ایرادات جزئی دستگاه شمارا برطرف کرده و به افزایش عمر دستگاه شما کمک خواهند کرد.

خدمات‌دهی ما محدود به چه مناطقی است؟

تمامی خدمات تعمیراتی مربوط به شهر تهران و حومه (کرج، اسلامشهر) و استان گیلان بوده که در صورت نیاز شما می‌توانید در هر شهر یا استانی که هستید، با ما ارتباط بگیرید.

 

doctortaamir
doctortaamir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋