dimaalesin

dimaalesin

بهترین برنامه سایت ساز فوری برای اندروید و iOS

آژانس دیجیتال مارکتینگ در مشهد آیا می دانستید که فقط با گوشی هوشمند خود می توانید یک وب سایت جدید ایجاد کنید؟ در اینجا بهترین سازندگان وب سایت ممکن است.
اگر به دنبال تبلیغ خود یا کسب و کار خود هستید، یک وب سایت ضروری است.
برنامه های گوشی های هوشمند یک قدم فراتر می روند و به شما امکان می دهند وب سایت خود را از تلفن یا رایانه لوحی خود ایجاد و ویرایش کنید. با استفاده از این خدمات می توانید به راحتی وب سایت ایده آل خود را بدون هیچ نگرانی ایجاد کنید. بیایید نگاهی به بهترین برنامه ها برای این کار بیندازیم.
1. Milkshake
Milkshake یک وب سایت ساز فوری است که به شما امکان می دهد در عرض چند دقیقه یک وب سایت ایجاد کنید. این برنامه به همان سرعتی است که می شود. شما یک پروژه را انتخاب می کنید، اطلاعات را وارد می کنید، پیوندها را پیوست می کنید و کارتان تمام می شود. طراحی ظریف و مینیمال است و برای کسانی که به دنبال ساخت نمونه کارها یا رسانه های اجتماعی هستند عالی است.
به غیر از ظاهر زیبا، این سازنده وب سایت هیچ خدماتی ارائه نمی دهد. اگر می خواهید یک وب سایت برای یک تجارت یا محصول ایجاد کنید، این برنامه ممکن است برای شما مناسب نباشد.
میلک شیک آماری را در وب سایت شما ارائه می دهد. شما می توانید تمام اطلاعات مهمی را که باید در مورد عملکرد وب سایت خود بدانید، مانند تعداد کلیک ها و بازدیدکنندگان، به دست آورید. اگر می‌خواهید مهارت‌های خود را به رخ بکشید یا از علاقه‌مندان به شبکه‌های اجتماعی هستید، میلک شیک برای شما مناسب است.
2. Squarespace
Squarespace یک سازنده وب سایت قدرتمند است که نیازهای همه نوع کاربران را برآورده می کند و می تواند هر کار وب سایت را انجام دهد. Squarespace بسته به نیاز شما طرح ها و چیدمان های مختلفی دارد. چه ویترین طراحی باشد یا یک وب سایت برای کسب و کار جدید شما، Squarespace می تواند هر آنچه را که نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد.
Squarespace ویژگی های مختلفی را برای کسانی که به دنبال ایجاد یک وب سایت تجاری هستند ارائه می دهد. ابزارهای تجزیه و تحلیل دقیق معیارها و ویژگی های مختلفی را نشان می دهد و ابزارهای تجارت الکترونیکی آن به شما امکان می دهد فروشگاه خود را بسازید.
انتخاب طرح کسب و کار Squarespace به شما امکان سفارشی سازی کامل را می دهد و به شما امکان می دهد وب سایت را تا کوچکترین جزئیات شخصی سازی کنید. حتی می‌توانید کد سفارشی را برای ویژگی‌هایی که Squarespace ندارد اضافه کنید.
برای هر کسی که به دنبال ایجاد یک وب سایت حرفه ای است، Squarespace یک مکان عالی برای شروع است.
3. weebly
Weebly یکی از بهترین وب سازهای ساخته شده برای تجارت الکترونیک و وب سایت های تجاری است. رسانه های مختلف مانند فوربس و پی سی مگ پتانسیل این برنامه را تشخیص داده اند. Weebly چیزی بیش از یک سازنده وب سایت است. همه ابزارهایی را که برای راه اندازی کسب و کار تلفنی خود نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.
جدا از ارائه یک طراحی مدرن و واکنش گرا، قابلیت کشیدن و رها کردن آن به شما امکان می دهد بدون تلاش زیاد یک وب سایت ایجاد کنید. این ابزار منوی واضحی را ارائه می دهد که برای گوشی های هوشمند طراحی شده است تا وب سایت شما را سازماندهی و طراحی کند. شما به راحتی می توانید اطلاعات وب سایت خود را تغییر دهید.
Weebly یک سازنده وب سایت قدرتمند برای کسانی است که به دنبال ایجاد یک وب سایت برای تجارت خود هستند.
Weebly یک نسخه آزمایشی رایگان با ویژگی های اساسی ارائه می دهد تا آن را امتحان کنید و ببینید آیا برای شما مناسب است یا خیر.
4. Strikingly
درست مانند Squarespace و Weebly، Strikingly یکی دیگر از سازندگان وب سایت است که هدف آن وب سایت های تجاری است. شما ابزارها و قالب های مختلفی را دریافت می کنید که می درخشند. قالب ها واکنش گرا هستند و به شما امکان می دهند بدون نیاز به بازسازی سایت خود بین آنها جابجا شوید.
در حالی که مدل ها عالی هستند، انتخاب ها کوچک هستند و سفارشی سازی در مقایسه با سایر پلتفرم ها کمتر است. علاوه بر این، اکثریت قریب به اتفاق ویژگی‌های استاندارد پشت اشتراک هستند. اگر سبک Strikingly را دوست دارید و می توانید آن را بپردازید.
5. بایا
بایا یک سازنده وب سایت است که برای کاهش کارهایی که باید انجام دهید طراحی شده است. با بایا نمی کشی و رها نمی کنی. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک قالب را انتخاب کنید، تمام اطلاعات مورد نیاز خود را وارد کنید تا سازنده وب سایت این کار را برای شما انجام دهد. اگر برای ایده خود به یک وب سایت کوچک و ساده نیاز دارید، چه راه اندازی یک وبلاگ یا یک راه اندازی، بایا عالی است.
با این حال، با توجه به تقریباً همه چیز بایا، شما آزادی و عرف زیادی در ساخت وب سایت آنطور که می خواهید ندارید. شما می توانید هر مدلی را که می خواهید انتخاب کنید، اما برای پروژه های کوچک، کلیک یک راه خوب برای انجام سریع کارها است، برای هر هدف بلندمدتی، باید به جای دیگری نگاه کنید.
جمع بندی
اگر تا به حال می خواهید یک وب سایت ایجاد کنید اما نمی خواهید تلاش زیادی انجام دهید، این برنامه ها برای شما مناسب هستند. توسعه وب سایت می تواند یک کار دلهره آور باشد و استفاده از بهترین نرم افزار سازنده وب سایت عالی است حتی اگر خودتان یک توسعه دهنده وب سایت باشید! یکی از این برنامه ها را دانلود کنید، گوشی هوشمند خود را باز کنید و همین امروز شروع به ساختن وب سایت شگفت انگیز خود کنید.

dimaalesin
dimaalesin

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋