dimaalesin

dimaalesin

نمایش اسکیمای پرسش و پاسخ در نتایج گوگل چگونه است؟

فقط ایجاد یک قالب آژانس دیجیتال مارکتینگ در مشهد تضمین نمی کند که در نتایج جستجو نشان داده شود. به طور معمول، گوگل این طرح را در صفحه اول نتایج جستجو برای عبارات خاصی نمایش می دهد. ابتدا وب سایت شما باید در صفحه اول نتایج جستجو باشد. سپس گوگل یکی از این نتایج را انتخاب می کند. به علاوه در برخی موارد معمولا گوگل این طرح را نشان نمی دهد. ممکن است انواع مختلفی از محتوای غنی را برای صفحه در نظر بگیرد یا اطلاعات اضافی را نمایش ندهد. اما در صورت نمایش، پیش نویس پرسش و پاسخ در قالب چند سوال در زیر لینک شما قرار می گیرد.
رابطه بین سئو و طرحواره چیست؟
نشانه گذاری طرحواره به سئو مربوط می شود. اگر به هر شکلی در وب فعال هستید، باید تگ عنوان را با استفاده از تگ های H1.H2.H3، ساختار محتوا، اضافه کردن عملکرد ALT برای تصاویر و بهینه سازی کلمات کلیدی در سئو داخلی (SEO) دنبال کنید. . مقدار مهم است. کدهای طرحواره توسط Schema.org ایجاد می شوند و شکلی از ریزداده در نظر گرفته می شوند. وقتی تگ های طرحواره را به محتوای خود اضافه می کنید، محتوای توصیفی بیشتری ایجاد می کنید که به عنوان قطعه های غنی نیز شناخته می شود که در نتایج جستجو ظاهر می شود. گوگل و سایر موتورهای جستجو مانند یاهو، بینگ و یاندکس برای اولین بار در سال 2011 شروع به جمع آوری این داده ها کردند و schema.org را ایجاد کردند. اکنون که در عصر الگوریتم های مغز رتبه ای و مرغ مگس خوار زندگی می کنیم، کدهای نشانه گذاری طرحواره اهمیت بیشتری دارند. کیفیت تفسیر عبارتی که کاربر به دنبال آن است و نمایش بهترین پاسخ برای آن هدف اصلی موتور جستجو است که با کمک یک طرح به راحتی می توان به آن دست یافت.
اکثر وب مسترها با تگ های HTML آشنا هستند و از آنها برای نشان دادن هدف هر بخش استفاده می کنند. اساساً برچسب ها به مرورگرها می گویند که چگونه محتوای هر تگ را نمایش دهند. به عنوان مثال، قرار دادن کلمه آواتار به عنوان در تگ H1 به مرورگر می گوید که کلمه آواتار باید در قالب هدر نمایش داده شود. اما این نمادها معنی کلمه آواتار را به کسی نمی دهند. کلمه آواتار به معنای فیلم جیمز کامرون یا مانکن و پرتره است، این موارد معانی مختلفی دارند و برای موتورهای جستجوگر دشوار است که نتایج مربوط به علاقه کاربر را نشان دهند. شواهد بسیار کمی وجود دارد که نشان دهد این ریزداده بر صاحب نتایج جستجو تأثیر می گذارد، اما حضور شما همچنان در نتایج قابل مشاهده است. سایت محبوب شما می تواند CTR شما را افزایش دهد و به طور غیر مستقیم رتبه شما را بهبود بخشد.
نحوه استفاده از علامت گذاری
این یک زبان مشترک بین موتورهای جستجو است که به آنها کمک می کند اطلاعات موجود در صفحات وب را راحت تر و سریع تر تشخیص دهند. راه های مختلفی برای این کار وجود دارد.
Config در واقع کدی است که برای افزودن اطلاعات لازم در زیر برچسب عنوان سایت استفاده می شود و به موتورهای جستجو کمک می کند محتوای شما را بهتر درک کنند و اطلاعات بیشتری را در صفحه به آنها نشان دهند. نتایج علاوه بر نتایج مورد نیاز. برای همه انواع محتوا مانند مقاله ها، فیلم ها، رویدادها، رستوران ها، مشاغل و غیره کاربرد دارد.
برنامه‌ها به موتورهای جستجو می‌گویند داده‌های شما به چه معناست
ممکن است فکر کنید که نمودارها فقط داده‌ها را در اختیار موتورهای جستجو قرار می‌دهند (مثل یک مکالمه ساده بین دو نفر)، اما اینطور نیست، آنها معنای این داده‌ها را نیز در اختیار موتورهای جستجو قرار می‌دهند. محتوای سایت شما ایندکس می شود و در نتایج جستجو بازگردانده می شود، اما با این طرح، برخی از آن محتوا به روش دیگری ایندکس شده و برگردانده می شود.
به عنوان مثال، اگر وب سایت شما در زمینه نمایش فیلم فعال است، راه حل های خوبی برای کمک به ربات های گوگل برای درک بهتر وب سایت شما وجود دارد. نشانه گذاری طرحواره به شما امکان می دهد مستقیماً به Google بگویید که در مورد یک فیلم صحبت می کنید! برای این کار کافی است از استانداردهای ویژه مربوط به فیلم در سایت schema.org استفاده کنید.
باید بدانید که استفاده از طرح های نشانه گذاری یا فرمت های دیگر در html شما یک هک سئو نیست، در عوض استفاده از طرح ها در سایت شما راهی برای کمک به موتورهای جستجو برای نشان دادن سایت شما در صفحه دریافت نتایج گوگل است.
جمع بندی
به این ترتیب، نحوه نمایش نتایج سایت شما با سایر رقبا متفاوت خواهد بود و همین تغییر ساده (مانند نمایش رتبه بندی ستاره ها) شانس کلیک کردن وب سایت شما را افزایش می دهد. بنابراین شما رتبه سوم را در نتایج گوگل کسب کردید، اما تعداد ورودی های شما بیشتر از فردی است که رتبه دوم را برای همان عبارت دارد.
نشانک گذاری صفحات کار سختی است، به خصوص اگر سایت شما صدها یا هزاران صفحه داشته باشد. صفحه بندی باید به صورت دستی برای تمام صفحات سایت وارد شود و برای صفحات بزرگتر کار زیادی انجام شود. البته در بسیاری از سیستم های مدیریت محتوا و با برنامه ریزی صحیح ساختار سایت می توان این حاشیه نویسی را برای تمامی محصولات و صفحات به یکباره انجام داد. سایت انجام داد.

dimaalesin
dimaalesin

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋