دیجیتال

دیجیتال

توسط ۱ نفر دنبال می شود

ریویو و نظرات خریدارن عطر اویدنس ایوروشه

 

عطر اویدنس ایوروشه یکی از پر طرفدارترین عطرهای کمپانی فرانسوی ایوروشه است. عطرسازان قدرتمندی این عطر را امضا کرده اند.

نام کامل این عطر به انگلیسی Comme une Evidence Eau de Parfum Yves Rocher for women است. در ایران به آن عطر اویدنس ، ادوپرفیوم اویدنس و ادکلن اویدنس هم گفته می شود.

این عطر جذاب در سایز های مختلف به بازار عرضه شده است. که سایز ۱۰۰ میل بزرگترین و پرفروشترین مدل است. علاوه بر این لوسیون بدن اویدنس ، شامپو بدن اویدنس و ست هدیه اویدنس نیز با همین رایحه موجود هستند.

 

 

 

 

 عطر آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید

مهم این است که نظر کسانی که این عطر را خریده و استفاده کرده اند چه نظری دارند. در این مقاله تعداد از نظرات خریدارن عطر زنانه اویدنس را جمع آوری کرده ایم.

 

نظر اول:

این عطر یک دسته گل بسیار دوست داشتنی ، خاکی و تازه از رنگ سفید است. سیلائی کاملاً چشمگیر برای این نوع عطرهاکه شما یا هر کس دیگری را به چالش نمی کشد.

 

من جذب این نوع عطرها نمی شوم ، اما چند مورد برای بهار دارم. بنابراین وقتی دیدم تخفیف خوبی دارد با محصولات دیگری از ایوروشه خرید کردم ، زیرا در تمام فروشگاه ها به طور مداوم کامنت های مثبت خوبی می گیرد.

 

نظر دوم:

من عاشق این عطر هستم که سبک بود و دوست داشتم این را برای تابستان بپوشم ، برای تابستان عالی بود

 

نظر سوم:

چنین عطر زیبایی که واقعا ماندگار است. من عطر و بوی تمیز ، تقریباً شبیه پودر تالک را دوست دارم. وقتی عطرم تمام شد بلافاصله برای خرید به وب سایت مراجعه کردم.

 

نظر چهارم:

من عطر اویدنس را در کیفم حمل می کنم! بوی عالی دارد.

 

نظر پنجم:

من به عنوان یک دانشجو فقط در تخفیف می توانستم عطر اویدنس را تهیه کنم. وقتی واقعاً می توانستم با قیمت خیلی خوب عطرهای "بزرگ" را بخرم ، فهمیدم که کیفیت Yves Rocher چقدر خوب است.

علاوه بر عطر اویدنس، هنگام ورزش از اسپری لویدنس استفاده می کنم. در ابتدا تیز ، تازه اما در پایه نیز عمیق با ماندگاری طولانی است.

 

 

 

 

نظر ششم:

من سایز ۵۰ میل اویدنس را خریدم و الان کاملا عاشق این عطر هستم! خیلی شیک و باکلاس است. من در اندازه کامل خریداری خواهم کرد ،

 

نظر هفتم:

اگر عطرهای گل تازه را دوست دارید و به دنبال استفاده در روزهای بهار یا تابستان هستید ، Comme une Evidence ارزش یکبار امتحان را دارد.

 

نت های بالایی به لطف برگ بنفشه و گل سوسن بسیار سبز و گلدار هستند. خزه بلوط خیلی سریع بیرون می آید ، به آن جنبه "درجه یک" می دهد و همچنین بسیار متنوع ، برای پوشیدن عادی یا حتی در موارد رسمی.

 

مانند سایر رایحه های Yves Rocher که قبلاً آزمایش کرده ام ، این یک عطر خطی است: از ابتدا تا انتها گلی و سبز است.

دیجیتال
دیجیتال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋