digimelk360

digimelk360

توسط ۱ نفر دنبال می شود

پنج تا از مناطق دیدنی ماسال را قبل از اجاره ویلا از ایران آهانا بشناسید

 

ماسال به عنوان یکی از زیباترین شهرهای استان گیلان هر ساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است که علاقه بسیار زیادی به گردش در طبیعت بکر و تماشای جنگل ها و درختان چند هزار ساله دارند. اگر شما هم می خواهید از طبیعت بی نظیر ماسال انرژی بگیرید، همین امروز برای رزرو و اجاره ویلا در ماسال از سایت ایران آهانا اقدام نمایید. همچنین شما عزیزانی که در ماسال برای پذیرایی از گردشگران عزیز، اقامتگاه مناسب دارید، می توانید برای ثبت اقامتگاه به سایت ایران آهانا مراجعه کنید. اگر می خواهید پنج تا از مناطق دیدنی ماسال را قبل از اجاره ویلا از ایران آهانا بشناسید حتما این مطلب را دنبال کنید.
پنج تا از مناطق دیدنی ماسال را قبل از اجاره ویلا از ایران آهانا بشناسید
برای تماشای مناطق دیدنی و زیبایی های شهر ماسال باید به استان گیلان در کنار کوه‌های تالش سفر کنید. مسافت ماسال تا رشت حدود ۲ ساعت می باشد. مناطق بخش های مختلف شهرستان ماسال مانند بخش مرکزی و شاندرمن آن به عنوان بهشت روی زمین شناخته می شوند. خوشبختانه ماسال یکی از شهرستان های بکر و دست نخورده در شمال ایران است که هنوز کسی نتوانسته آرامش و طبیعت زیبای آن را بهم بزند.
جاذبه های گردشگری کلی در ماسال عبارتند از: بازارهای محلی که به صورت هفتگی برپا می شوند و مردم محلی در این بازارها محصولات کاملا ارگانیک خود را به فروش می رسانند و همینطور جنگل های زیبا، آبشار، غار، ییلاق، رودخانه، باغ پرندگان و غیره. بنابراین اگر می خواهید مناطق دیدنی ماسال را از دست ندید همین امروز برای اجاره ویلا در ماسال از طریق سایت ایران آهانا اقدام کنید. در این سایت مردم محلی ماسال به صورت مستقیم اقدام به ثبت اقامتگاه خود کرده اند و در نتیجه شما می توانید بدون واسطه و با قیمت مناسب در ماسال اقامتگاه پیدا کنید.
برخی مناطق دیدنی ماسال عبارتند از:

۱_بازدید از غار آویشو در دل طبیعت
برای بازدید از غار آویشو در دل طبیعت و تماشای رودخانه بسیار زیبایی که در داخل غار جریان دارد و در پایان مسیر خود به آبشارهای بسیار زیبایی می رسد؛ باید حدود ۲۲ کیلومتر از مرکز شهر ماسال دور شوید. چاه های طبیعی آب و قندیل های که از جنس آهک بوده و ارتفاع آنها حتی به یک متر هم می رسد از جاذبه های دیدنی این غار هیجان انگیز هستند.
۲_بازدید از روستای اولسبلنگاه در ارتفاعات شهر زیبای ماسال
روستای اولسبلنگاه در ییلاقات شهر ماسال با ارتفاعی بیش از ۱۸۰۰ متر از سطح دریا، یکی دیگر از مناطق دیدنی و مشهور در ماسال است که حتی یک اقامتگاه عالی برای گردشگران به شمار می رود. شما می توانید هتل یا خانه های چوبی روستایی را در روستای اولسبلنگاه اجاره کنید و از تماشای طبیعت بی نظیر و انبوه درختان آن در دل کوه لذت ببرید.
۳_بازدید از باغ پرندگان تمجیدی در ماسال
اگر از تماشای پرندگان منحصر به فرد که فقط در برخی از مناطق کشور امکان دیدن آنها وجود دارد لذت می برید، باید از باغ پرندگان تمجیدی در ییلاقات ماسال دیدن کنید. هر ساله گردشگران زیادی به تماشای پرندگان بومی این منطقه می آیند. این محل همچنین از اقامتگاه های بسیار عالی برخوردار است. اجاره ویلا در ماسال از طریق سایت ایران آهانا برای اقامت چند روزه در کنار جاذبه های گردشگری این شهر پیشنهاد ویژه ما به شما است.
۴_بازدید از پارک جنگلی و بسیار زیبای ریزمندان
استان گیلان از پارک های جنگلی بسیاری برخودار است که پارک جنگلی ریزمندان با مساحت ۲۰۰ هکتاری در ماسال یکی از زیباترین و مجهزترین پارک های جنگلی کشور برای میزبانی از مسافران گرامی می باشد. می توان گفت طبیعتی که در این پارک تماشا خواهید کرد در هیچ کجای دنیا وجود ندارد. این محل همچنین از اقامتگاه های عالی در دل جنگل برخوردار است که با غذاهای محلی بی نظیر میزبان شما عزیزان هستند.
۵_بازدید از آبشار رامینه؛ یکی از بکرترین مناطق ماسال
آبشارهای زیادی در این شهر کوچک و دوست داشتنی وجود دارد که تماشای آنها آرامشی وصف ناپذیر به شما می دهد. یکی از معروف ترین و زیباترین آبشارهای موجود در شهر ماسال آبشار رامینه است که در بالادست جاده اصلی و در دل جنگل قرار دارد. آبشار رامینه شیب تندی دارد و همین ویژگی این آبشار را بسیار دیدنی و منحصر به فرد کرده است.
شما می توانید در کنار آبشار رامینه اقامتگاه مورد نظر خود را اجاره کنید و برای چند روز از این طبیعت باشکوه لذت ببرید. برای ثبت اقامتگاه یا اجاره ویلا در ماسال همین امروز به سایت ایران آهانا مراجعه کنید.

منبع: فانوس زاگرس

digimelk360
digimelk360

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋