digilearn4u

digilearn4u

توسط ۱ نفر دنبال می شود

لیزر فوتونا برای بستن منافذ باز پوست (100% تضمینی)

زیبایی یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که باعث اعتماد به نفس افراد می‌شود. هر چند ایده آل این است که اعتماد به نفس خود را وابسته به هیچ چیزی نکنیم، اما تأثیر رسیدگی به پوست برای زیبایی روی اعتماد به نفس، غیر قابل انکار است. یکی از راهکارهای جدیدی که می‌تواند به شدت روی زیبایی شما تأثیر بگذارد استفاده از لیزر فوتونا است. لیزر فوتونا که به معجزه زیبایی قرن معروف است، می‌تواند زیبایی شما را بسیار افزایش دهد. یکی از کارکردهای لیزر فوتونا بستن منافذ پوست است که تأثیر بسیار زیادی را روی زیبایی می‌گذارد. در ادامه در خصوص این کار توضیح می‌دهیم تا بتوانید به بهترین وجه در مورد استفاده از فوتونا برای منافذ باز پوست تصمیم بگیرید.

نحوه تأثیر فوتونا روی منافذ

همان طور که گفتیم لیزر فوتونا نوعی تکنولوژی جدید است که برای اهداف زیبایی کاربرد بسیار زیادی دارد. این لیزر کمک می‌کند که پوست بهتری داشته باشید و با تأثیر زیادی که روی پوست می‌گذارد، به معجزه‌ی قرن بیست و یک در زمینه زیبایی تبدیل شده است. یکی از کارهایی که باعث می‌شود پوست بهتری داشته باشید بستن منافذ باز پوست است. منافذ باز پوست به دلیل این که باز هستند، می‌توانند آلودگی‌ها را جمع کنند و باعث بروز جوش و آکنه و سایر ضایعات پوستی بشود. هم چنین گاهی اوقات باز بودن این منافذ با چشم قابل مشاهده است و باعث می‌شود که زیبایی پوست یک پارچه را نداشته باشید. به این پوست‌ها در حالی که منافذ باز داشته باشند پوست پرتغالی گفته می‌شود. بستن منافذ باز روی پوست می‌تواند به شدت روی زیبایی شما مؤثر باشد.

 

یکی از بهترین کارها برای بستن منافذ باز روی پوست، استفاده از لیزر فوتونا است. لیزر فوتونا می‌تواند با تأثیری که روی پوست شما می‌گذارد، باعث بسته شدن این منافذ گردد. این باعث می‌شود هم ظاهر بهتری داشته باشید و هم جوش زدن و یا مشکلات مانند آن برای شما پیش نیاید. اما سؤالی که پیش می‌آید این است که با چه سازوکاری بسته شدن منافذ انجام می‌شود؟ لیزر فوتونا دو طول موج دارد و هم چنین در 4 مرحله روی پوست تأثیر می‌گذارد. این لیزر می‌تواند پوست را تحریک کند که کلاژن سازی بیشتری انجام دهد و به همین دلیل پیری ظاهری پوست بسیار کمتر می‌شود. لازم است بدانید که کلاژن سازی یک کار ناگهانی نیست و نباید انتظار بهبود کامل در جلسه اول را داشته باشید. اما بعد از طی کردن جلسات می‌توانید نتیجه بسیار مناسبی را مشاهده کنید.

مراحل مختلف بستن منافذ پوست با لیزر فوتونا

برای این که منافذ پوست با استفاده از لیزر بسته شوند در واقع پزشک دو کار انجام می‌دهد. کار اول این است که پوست را با استفاده از لیزر لایه برداری می‌کند. این که لایه برداری تا چه میزان انجام شود، بستگی به عمق ضایعه‌ی پوستی دارد و قابل تنظیم است. در مرحله‌ی بعدی پزشک میزان گرما و اشعه‌ای که باید به پوست وارد شود را تنظیم می‌کند و با تابش آن، پوست را به تولید کلاژن وادار می‌کند. با این کار لایه قدیمی پوست حذف می‌شود و با تولید کلاژن، یک لایه‌ی جدید و زیبا و سرحال روی پوست به وجود می‌آید. این موضوع باعث می‌شود که پوست جوان‌تر شده و منافذ نیز بسته شوند.

بستن منافذ پوست با لیزر فوتونا در بهترین مرکز لیزر

زمانی که قصد دارید برای بستن منافذ پوست خود با استفاده از لیزر فوتونا اقدام کنید، لازم است که به یک مرکز لیزر خوب مراجعه کنید. یکی از بهترین مراکز، مرکز لیزر دکتر غلامی است. شما می‌توانید برای دریافت انواع خدمات زیبایی با استفاده از لیزر فوتونا از قبیل بستن منافذ پوست، به مرکز دکتر غلامی مراجعه کنید تا زیر نظر یک پزشک حرفه‌ای بهترین خدمات را دریافت نمایید.

جمع بندی نکات بستن منافذ با لیزر فوتونا

لیزر فوتونا یک تکنولوژی جدید است که برای اهداف زیبایی استفاده می‌شود. در این مقاله در مورد این صحبت کردیم که این لیزر چه خاصیتی برای منافذ پوست دارد. این لیزر می‌تواند منافذ باز پوست را بسته کند و باعث بهبود ظاهر و زیبایی پوست شود. لیزر فوتونا با تحریک تولید کلاژن، پیری ظاهری پوست را کاهش می‌دهد. بستن منافذ پوست با لیزر فوتونا به دو مرحله اصلی لایه برداری پوست و تحریک تولید کلاژن تقسیم می‌شود. مرکز دکتر غلامی یکی از بهترین مراکز برای بستن منافذ باز پوست با استفاده از لیزر فوتونا است. برای دریافت بهترین خدمات زیبایی با لیزر فوتونا می‌توانید به این مرکز مراجعه کنید.

digilearn4u
digilearn4u

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋