digi24.irr

digi24.irr

مزیت های لنز های زایس آلمان چیست ؟

برند زایس یکی از شناخته شده ترین نام ها در حوزه تولید عناصر اپتیکی به شمار می آید و برای زمینه های مختلفی اقدام به ساخت عدسی ها می کند و چندین سال است برای عکاسی و فیلمبرداری هم لنز هایی را تولید کرده است که هم تنوع بالایی دارند و هم محبوبیت زیادی بین حرفه ای ترین عکاسان دارند اما چه چیزی این محبوبیت را برای محصولات زایس به ارمغان آورده است ؟ چه مزیت هایی دارند که در برابر سایر برند های تخصصی تر باز هم مشتری دارند ؟

در ابتدا بهتر است بگوییم با اینکه زایس خود دوربین خاصی را تولید نمی کند اما تخصص آن از برند هایی نظیر کانن نیکون و سیگما و..در ساخت لنز ها بیشتر است چرا که در کل کمپانی است که تمام سرمایه اش را در حوزه ساخت عدسی ها قرار داده است و این اپتیک ها را ترکیب کرده و لنز هایی بسیار با کیفیت را تولید می کند که کیفیت مثال زدنی تصویر را ارائه می دهند. 

 

دومین مزیت لنز های زایس تنوع بالای آن هاست. این برند به خوبی می داند که عکاسی و فیلمبرداری زیر مجموعه ها و سبک های فراوانی را در دل  خود جای داده اند و هر کدام از این سبک ها نیاز مند یک لنز خاص هستند برای مثال عکاسی در طبیعت و از مناظر نیاز به یک لنز واید دارد و عکاسی از سوژه هایی که بسیار دور هستند نیازمند یک لنز زوم قوی و تله فوتو می باشد و همه این فاصله کانونی ها را می توانید در مدل های تولید شده توسط زایس مشاهده کنید. 

سومین مزیت قیمت لنز دوربین زایس است. این کمپانی آلمانی نسبت به کیفیتی که محصولاتش دارند قیمت های بسیار مناسبی را عرضه کرده است و از مبتدی تا حرفه ای می توانند محصولاتش را خریداری کنند.

در ضمن محصولات این شرکت هم برای دوربین های بدون آینه و هم DSLR ساخته می شوند و هم سازگار با مدل های فول فریم وهم کراپ سنسور هستند. در ضمن چه دوربین سونی چه کانن و یا نیکون داشته باشید می توانید از هر لنزی یک نسخه که با مانت شما سازگار است را انتخاب کنید. استفاده از فناوری های جدید که کیفیت تصویر را بیشتر می کند و کار کردن به صورت اتومات را هوشمند وسریع می کند نیز از دیگر مزیت های محصولات ساخت این شرکت هستند.

digi24.irr
digi24.irr

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋