digi24.irr

digi24.irr

آیا GH6 می تواند با دیگر بدون آینه های بازار رقابت کند ؟

به تازگی خبر رسیده است که شرکت پاناسونیک قصد دارد دوربین عکاسی پاناسونیک GH6 را به بازار عرضه کند. این محصول که ادامه لاین Gh5 محسوب می شود به نظر یکی از خاص ترین مدل های ساخته شده توسط این شرکت خواهد بود. اما اکنون با توجه به اینکه چیز خاصی از آن نمی دانیم نمی توانیم با قاطعیت راجع به عملکرد آن نظر بدهیم 

مشخصاتی هم که در ادامه عنوان می کنیم با توجه به تصاویر لو رفته از این محصول و یک سری شایعات است که بوی حقیق می دهند! در کل باید گفت که از آن جا که این مدل جدید بعد از 5 سال از مدل قبلی عرضه می شود انتظارات از آن بالاست به خصوص با توجه به تغییراتی که نیکون سونی و کانن در بدون آینه ها خود در این بازه زمانی داشته اند. 

 

طبق گفته های خود پاناسونیک این دوربین عکاسی یک سنسور میکرو چهار سوم خواهد داشت که قادر به فیلمبرداری با کیفیت 5.7 کی بوده و سرعت خوانشی استثنایی خواهد داشت البته باید صبر کنیم تا این محصول توسط حرفه ای ترین عکاسان و فیلمبرداران تست شود و سپس نظرات دقیق را راجع به آن داد. به نظر می رسد سرعت فرم ریت نیز بیشتر خواهد بود و با کیفیت 4کی می توان با سرعت 120 فریم کار کرد. در ضمن قابلیت های ادیت کردن درون دروبین نیز بیشتر می شوند . انتظار می رود دوربین پاناسونیک از یک سیستم جدید فوکوس عمیق نیز استفاده کند تا این محصول قادر باشد تا مدل های تازه عرضه شده توسط سونی کانن و نیکون رقابت کند.

digi24.irr
digi24.irr

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋