دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

توییتر قبل از ری توییت مقالات کاربر را به خواندن آن ها تشویق می کند

توییتر قبل از ری‌توییت مقالات کاربر را به خواندن آن‌ها تشویق می‌کند

بسیاری از کاربران توییتر بدون خواندن مقالات آن‌ها را ری‌توییت کرده و در برخی موارد موجی از گفتگوهای جنجالی و خشن را به راه می‌اندازند. توییتر برای جلوگیری از این اتفاق در حال آزمایش قابلیت جدیدی برای کاربران اندروید است که کاربر را پیش از ری‌توییت کردن مقاله به خواندن آن تشویق می‌کند.

به کمک این قابلیت اگر کاربر پیش از خواندن مقاله‌ تصمیم بگیرد آن را ری‌توییت کند، توییتر ممکن است از او بخواهد تا مقاله را مطالعه کند. این قابلیت در حال حاضر فقط برای کاربران انگلیسی زبان اندروید در حال آزمایش بوده و توییتر در مورد فعال کردن آن برای سیستم عامل‌های دیگر صحبتی نکرده است.

توییتر قبل از ری‌توییت مقاله شما را به خواندن آن تشویق می‌کند

توییتر با انتشار پستی اعلام کرد: «اشتراک گذاری یک مقاله می‌تواند جرقه ایجاد گفتگو را بزند، بنابراین بهتر است پیش از توییت کردن آن را بخوانید. برای ترویج بحث‌های آگاهانه در حال آزمایش قابلیت جدیدی در اندروید هستیم. اگر بخواهید مقاله‌ای را بدون باز کردن ری توییت کنید، ممکن است از شما بخواهیم تا اول آن را باز کنید.»

این قابلیت یکی از آخرین اقدامات توییتر در زمینه مبارزه با پخش اخبار جعلی و تشویق کاربران به شرکت در بحث‌های معنی دار و مفید است. این شبکه اجتماعی اوایل خرداد ماه امسال قابلیت محدود کردن پاسخ دادن به توییت ها را در اندروید، iOS و نسخه وب آزمایش کرد. به کمک این قابلیت که در حال حاضر برای عده محدودی از کاربران فعال شده، امکان پاسخ دادن به توییت‌ها برای همه، دنبال شوندگان و یا کاربرانی که منشن شده‌اند به وجود آمده است.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋