دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

شیائومی می بند ۵ با ۷ قابلیت جدید از راه می رسد

شیائومی می بند ۵ با ۷ قابلیت جدید از راه می‌رسد

شیائومی به زودی از جدیدترین مچ بند سلامتی محبوب خود یعنی می بند ۵ رونمایی می‌کند. شیائومی می‌گوید این محصول با ۷ قابلیت جدید از راه می‌رسد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید.

شیائومی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo، اعلام کرد که می بند ۵ از ۷ قابلیت جدید برخوردار است که عبارت‌اند از: نمایشگر دینامیک OLED بزرگ، شارژر آهنربایی، فناوری‌های پرداخت بیسیم QuickPass و NFC UnionPay، استفاده به عنوان شاتر دوربین، سنسور پایشگر سطح اکسیژن خون (SpO2)، ۱۱ حالت ورزشی و یک مد بهداشتی جدید برای بانوان.

شیائومی می بند ۵

یکی از قابلیت‌های جدید می بند ۵، مجهز شدن آن به سنسور جدید پایشگر سطح اکسیژن خون است که به کمک آن می‌توان سطح استرس و تنفس را پایش کرد. شیائومی قبلاً اعلام کرده بود که این مدل از دستیار صوتی الکسا نیز پشتیبانی می‌کند که احتمالاً فقط در نسخه گلوبال فعال بوده و به خاطر نبود اسپیکر امکان استفاده از پاسخ‌های صوتی الکسا وجود ندارد.

شیائومی می بند ۵ با ۷ قابلیت جدید از راه می‌رسد

شیائومی اطلاعات تازه‌ای در مورد شارژر آهنربایی می بند ۵ نیز منتشر کرده است. با توجه به تصویری که این شرکت منتشر کرده، برای شارژ کردن این محصول نیازی به جدا کردن بند نیست و تنها کافیست شارژر آهنربایی را به زیر قاب مچ بند و کنار سنسور ضربان قلب متصل کرد. کاربران می بند ۴  باید در پروسه‌ای تقریباً سخت، قاب را از بند جدا کرده و آن را درون شارژر جداگانه قرار دهند.

می بند ۵ از نمایشگر OLED با ابعاد ۱.۲ اینچ برخوردار است که به گفته شیائومی ۲۰ درصد از نمایشگر می‌بند ۴ (۹۵. اینچ) بزرگتر شده و کار کردن با آن را آسان‌تر می‌کند.

بر اساس گزارشاتی که قبلاً منتشر شده‌اند، می بند ۵ توانایی پایش ورزش‌های مختلف از جمله یوگا، دستگاه پله نوردی یا اسکی‌واره (Elliptical)، روئینگ، دوچرخه ثابت و طناب زنی را دارد.

می بند ۵ در چهار رنگ زرد، قرمز، سبز و مشکی در تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۲ خرداد) در چین معرفی خواهد شد و احتمالاً تابستان سال جاری میلادی عرضه جهانی می‌شود.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋