دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

رأی قطعی پرونده سکه ثامن صادر شد

رأی قطعی پرونده سکه ثامن صادر شد

وکیل مالباختگان پرونده سکه ثامن  در خصوص آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن، گفته که رأی قطعی در شعبه ۶۸ دادگاه تجدید نظر استان تهران صادر شده و بر این ساسا متهم به ۱۵ سال حبس و دو سال تبعید بعد از اتمام مدت حبس و همچنین دو سال ممنوعیت از اشتغال به مشاغل مرتبط با فعالیت‌های ارزی و طلا و کسب‌وکارهای آنلاین محکوم شده است.

«رسول کوهپایه زاده» در گفتگو با خبرگزاری فارس اعلام کرده که جزای نقدی متهم که باید به صندوق دولت پرداخت می‌شد، کاهش یافته و هنوز اجرایی نشده اما به زودی این مورد هم به مرحله اجرا خواهد رسید. به گفته کوهپایه زاده، «فرهاد زاهدی فر» بعد از اتمام حبس نیز نمی‌تواند در هیچ کسب و کار آنلاینی مشغول به کار شود و این رای قطعی دادگاه است که دیروز اعلام شده است.

گفتنیست در سال ۹۷ بود که سایت خرید و فروش آنلاین سکه ثامن بعد از سه سال فعالیت موفق آمیز در عرصه فضای مجازی، با مشکلات متعددی روبرو شد و بعد از فراز و نشیب‌های بسیار، دقایقی پیش رسما اعلام ورشکستگی کرد.

تشر شد، اعتراض شاکیان بیشتر و بیشتر شده و خواستار شفاف سازی مساله شدند و در نهایت در هفتم مهر ماه سال ۹۷ بود که فرار متهم تایید شد اما تاکید شد که  تمام حساب‌ها و اموالش از جمله املاک و تعدادی اتومبیل گران قیمت توقیف شده‌است.

تنها چند روز پس از اعلام این خبر نیروی انتظامی اعلام کرد که توانسته فرهاد زاهدی فر مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیکی ثامن معروف به «سکه ثامن» را از طریق همکاری با پلیس فتا و پلیس بین‌الملل دستگیر کرده و او را به کشور بازگرداند و در همان روز همسر متهم نیز شناسایی و از خارج کشور به ایران بازگردانده شد.

گفته می‌شود سکه ثامن اولین پرونده تشکیل شده برای متهم زاهدی فر نبوده چرا که او پیش تر کسب و کارهای مشابه را با همین شیوه مدتی انجام داده و سپس اعلام ورشکستگی می کرده است.

حکم ۱۵ سال حبس مدیرعامل سکه ثامن پیش‌تر توسط رسول کوهپایه زاده اعلام شده اما حکم قطعی نبود و امروز او خبر می‌دهد که اجرای این مجازات، قطعی شده است. می‌توانید برای مطالعه بیشتر درباره حواشی پرونده سکه ثامن و شرح حال وقایع رخ داده در این پرونده را از این لینک بخوانید و اخبار حواشی آن را در این لینک دنبال کنید.ارز

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋