دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

ترامپ به همکاری آمریکا با سازمان جهانی بهداشت پایان داد

ترامپ به همکاری آمریکا با سازمان جهانی بهداشت پایان داد

رئیس جمهور آمریکا روز گذشته به روابط مالی این کشور با سازمان جهانی بهداشت پایان داد. بر اساس گفته‌های ترامپ، این سازمان نتوانسته شیوع همه‌گیری ویروس کرونا را مدیریت کند و در عین حال با چین همکاری کرده تا از نشر اطلاعات موثق جلوگیری شود. از این پس، آمریکا حمایت‌های مالی خود را به دیگر سازمان‌های بهداشتی بین‌المللی تخصیص می‌دهد.

اتهامات دونالد ترامپ به این سازمان در رابطه با همکاری با چین بوده و او مدعی شده که «این سازمان در ابتدای شیوع همه‌گیری کرونا، جهان را گمراه کرده است». همچنین او می‌گوید «چین به صورت کامل بر سازمان جهانی بهداشت کنترل دارد». یکی دیگر از دلایلی که دونالد ترامپ برای قطع حمایت مالی آمریکا با این سازمان عنوان کرده، «عدم توجه چین به ارائه به موقع گزارش‌های مربوط با ویروس کرونا به این سازمان است».

سازمان جهانی بهداشت

رئیس جمهور آمریکا می‌گوید «بارها از سازمان جهانی بهداشت درخواست کرده تا گزارش‌های چین را مشاهده کند»، اما این سازمان هیچگاه اجازه دسترسی آمریکا به گزارش‌های چین به این کشور را نداده است. ترامپ در این رابطه می‌گوید:

«به دلیل این که آن‌ها [سازمان جهانی بهداشت] درخواست‌‌های ما مبنی بر بررسی گزارش‌ها را نپذیرفتند، از امروز رابطه خود با سازمان جهانی بهداشت را قطع می‌کنیم.»

البته سازمان جهانی بهداشت هنوز واکنشی در این زمینه نشان نداده است. مشخص نیست که دیگر سازمان‌های بهداشتی بین‌المللی که قرار است از حمایت‌های مالی آمریکا برخوردار شوند، کدام سازمان‌ها هستند. با این حال این طور که به نظر می‌رسد WHO بزرگترین حامی مالی خود را از دست داده و آمریکا هم از این پس بودجه سالیانه ۶۰ میلیون دلاری خود را به حساب این سازمان واریز نمی‌کند.

یکی از وظایف سازمان جهانی بهداشت هماهنگی با دیگر سازمان‌های بهداشتی به منظور نظارت بر روند پخش دارو و واکسن‌ها و همچنین هماهنگی فوریت‌های بهداشتی در سراسر جهان است. با این حال چندان دور از ذهن نیست که با قطع بودجه سازمان جهانی بهداشت، روند تولید و پخش واکسن ویروس کرونا نیز با مشکل روبرو شود.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋