دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

جنرال موتورز با اولتراکروز به جنگ اتوپایلوت تسلا می رود

جنرال موتورز با اولتراکروز به جنگ اتوپایلوت تسلا می رود

یکی از ویژگی‌های محصولات تسلا که آنها را از دیگر خودروها متمایز می‌کند، سیستم اتوپایلوت است. حتما می‌دانید این سیستم با تکیه بر سخت‌افزار و نرم‌افزار پیشرفته، می‌تواند در برخی شرایط معین هدایت خودرو را بر عهده بگیرد.

اما به غیر از اتوپایلوت، سیستم دیگری به نام سوپر کروز وجود دارد که قابلیت‌های آن اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این سیستم توسط جنرال موتورز توسعه یافته و در برخی از محصولات رده‌بالای کادیلاک دیده می‌شود.

جنرال موتورز با اولتراکروز به جنگ اتوپایلوت تسلا می رود

سوپرکروز برای اولین بار در سال 2017 و با مدل لوکس کادیلاک CT6 معرفی شد. برخلاف اتوپایلوت که هنگام فعال بودن آن راننده باید دست‌های خود را روی فرما حفظ کند، در سوپرکروز جنرال موتورز اجباری برای این کار وجود ندارد.

گفته می‌شود جنرال موتورز اکنون در حال کار بر روی نسخه‌ای ارتقا یافته از سیستم سوپرکروز است. این نسخه پیشرفته‎تر با نام داخلی اولتراکروز شناخته شده و در مدل 2021 از کادیلاک CT4-V و CT5 و همچنین مدل 2021 از شاسی‌بلند پرطرفدار اسکلید شاهد بکارگیری آن خواهیم بود.

جنرال موتورز با اولتراکروز به جنگ اتوپایلوت تسلا می رود

آنگونه که داگ پارکس (Doug Parks) معاون ارشد بخش توسعه محصولات جنرال موتورز در مصاحبه اخیر خود اشاره کرده اولتراکروز از لحاظ کنترل فرمان و سرعت در سطحی فراتر قرار دارد و حتی حین رانندگی در خیابان‌های داخل شهر، راننده را از دخالت دست بی‌نیاز خواهد کرد.

آقای پارکس افزوده «یک تیم بزرگ» مشغول توسعه اولترا کروز است و این سامانه به غیر از اتوبان‌ها، در خیابان‌ها و کوچه‌ها توانایی هدایت خودرو را خواهد داشت.

جنرال موتورز با اولتراکروز به جنگ اتوپایلوت تسلا می رود

با وجود قابلیت‌های پیشرفت باید پذیرفت که اولتراکروز هم هنوز یک سیستم هدایت کاملا خودکار نیست و نباید رانندگان از آن انتظار کنترل خودرو در تمام شرایط و سناریوها را داشته باشند.

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم اولتراکروز جنرال موتورز برخلاف اتوپایلوت تسلا رانندگان را به حفظ دست بر روی فرمان مجبور نمی‌کند، اما با این حال فرد پشت فرمان همواره باید مسیر پیش رو را تحت نظر داشته باشد.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋