دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

همکاری کوالکام و BOE؛ گوشی های مجهز به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک فراگیر می شوند

همکاری کوالکام و BOE؛ گوشی‌های مجهز به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک فراگیر می‌شوند

کوالکام در همکاری با یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نمایشگر دنیا یعنی شرکت چینی BOE قصد دارد حسگرهای اثر انگشت زیر نمایشگر اولتراسونیک خود را با نمایشگرهای OLED انعطاف پذیر این شرکت سازگار کند. بنابراین پیش بینی می شود در آینده نزدیک گوشی های بیشتری را با این نوع حسگرها ببینیم.

کوالکام روز سه شنبه اعلام کرد که فناوری حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خود را با نمایشگرهای شرکت BOE سازگار خواهد کرد. این دو شرکت با همکاری یکدیگر قصد دارند «نمایشگرهای نوآورانه مجهز به حسگرهای اثر انگشت اولتراسونیک 3D Sonic» بسازند.

کوالکام حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خود را با نمایشگرهای BOE سازگار می کند

کوالکام با همکاری با شرکت BOE فناوری حسگرهای زیر نمایشگر خود را برای کاربران بیشتری فراهم می کند و جایگاه خود را در بازار مهم چین مستحکم تر خواهد کرد. علاوه بر این شرکت های بیشتری می توانند از حسگرهای این شرکت استفاده کنند. تاکنون فقط سامسونگ گوشی هایی با حسگر اثر انگشت 3D Sonic کوالکام به بازار عرضه کرده است.

شرکت BOE پس از سامسونگ، دومین تولید کننده بزرگ نمایشگر OLED گوشی در دنیاست. پنل های این شرکت چینی در گوشی های تاشوی هواوی میت XS و موتورولا ریزر و محصولات شرکت هایی مثل اوپو و نوبیا به کار رفته اند.

همکاری کوالکام با این شرکت چینی فقط به گوشی ها ختم نشده و قرار است محصولات واقعیت ترکیبی (XR) و دستگاه های هوشمند را نیز شامل شود.

کوالکام و BOE پیش بینی می کنند گوشی های مجهز به حسگر اثر انگشت 3D Sonic از نیمه دوم سال 2020 روانه بازار شوند.

کوالکام اواسط آذر ماه سال قبل از بزرگترین حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اولتراسونیک دنیا به نام 3D Sonic Max Sensor رونمایی کرد. این سنسور 17 برابر از نسل قبلی بزرگتر بوده و دو انگشت را به طور همزمان اسکن می کند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋