دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

گوشی میان رده زد تی ای اکسون 11 با پشتیبانی از 5G معرفی شد

گوشی میان رده زد تی ای اکسون 11 با پشتیبانی از 5G معرفی شد

در برهه کنونی تکنولوژی 5G محبوبیت بالایی دارد، اما تلاش هایی که برای فراگیرتر نمودن آن صورت می گیرد کافی نیست. شبکه نسل پنجم جدای از پوشش محدودی که دارد حالا به خاطر شیوع کرونا ویروس با سرعت کمتری نیز گسترش می یابد.

از سوی دیگر، گوشی هایی که از این تکنولوژی پشتیبانی می کنند مرتبا بیشتر و بیشتر می شوند اما قیمت آنها نیز پیوسته افزایش می یابد؛ حال آنکه برای فراگیر شدن 5G ضروریست که دسترسی کاربران به این گوشی ها سهولت پیدا کند و این دقیقا همان هدفی است که شرکت چینی ZTE با معرفی نسخه 5G اکسون 11 قصد تحققش را دارد.

زد تی ای اکسون 11

زد تی ای اکسون 11 بر خلاف نسخه های قبلی اش در زمره گوشی های پریمیوم قرار نمی گیرد. این محصول بیشتر یک گوشی میان رده است که از چیپست جدید اسنپدراگون 765G بهره می گیرد و در قالب دو نسخه با رم های ۶ و ۸ و حافظه های داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه می شود.

زد تی ای اکسون 11 همچنین به یک نمایشگر ۶.۴۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی مجهز شده است و طبق ادعای شرکت سازنده اش به خاطر بهره گیری از دوربین اصلی چهارگانه اش با ترکیب حسگرهای ۶۴ مگاپیکسلی سوپر اچ دی، ۸ مگاپیکسلی واید، دو مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی عمق سنج گزینه ای ایده آل برای وی لاگرها (ضبط ویدیو و انتشار در شبکه های اجتماعی) به شمار می رود. البته از آنجایی که اغلب وی لاگرها از دوربین جلویی برای تهیه محتوای خود استفاده می کنند کمپانی زد تی ای یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی سلفی را هم برای این گوشی در نظر گرفته که درون بریدگی قطره ای شکل جلوی نمایشگر تعبیه شده است.

زد تی ای اکسون 11

قیمت حدودی تعیین شده برای این گوشی 5G برابر با ۴۲۰ دلار است و انتظار نمی رود که به این زودی ها به خارج از بازار چین راه پیدا کند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋