
بیوایدی استرالیا هنوز تأیید نکرده است که آیا صفحه نمایشهای چرخان از همه مدلهای آینده حذف خواهند شد یا خیر.
بی وای دی آتو ۱ یکی از اولین مدلهای این خودروساز چینی در بازار استرالیا خواهد بود که از نمایشگر چندرسانهای چرخان مخصوص این برند بهره نخواهد برد. دلیل حذف این ویژگی تمرکز روی اجرای روانتر برنامهها بوده است.
این ویژگی در ابتدا توسط خودروساز به منظور ارائه عملکرد بهینه برای برنامههای مختلف تبلیغ شده بود. صفحه نمایش چرخان امکان چرخش ۹۰ درجه صفحه نمایش بین حالت عمودی و افقی را فراهم میکرد. بااینحال، اپل کارپلی و اندروید اتو فقط در حالت افقی کار میکردند.
«استلا لی»، نایب رئیس بیوایدی، با اشاره به معرفی فناوری گوگل در آتو ۲ DM-i مخصوص بازار اروپا گفت: «آتو ۲ اولین مدل ما با اندروید اتو و اپل کارپلی خواهد بود و صفحه نمایش چرخان عملکرد آنها را محدود میکند. ما بازخورد بازار را دیدهایم. مردم عاشق صفحه نمایشهای چرخان هستند، اما آنها کاربرد بسیار محدودی دارند.»

خانم لی با اشاره به الزامات فنی موردنیاز برای توسعه این فناوری گفت: «تمرکز بعدی ما رانندگی خودکار خواهد بود. ما میخواهیم پلتفرمهای خود را جهانیتر کنیم تا بهترین تجربه را ارائه دهیم. برای برخی از برنامهها، مانند گوگل، پلتفرم ما نیاز به پیشرفت دارد.»
درحالیکه این تصمیم موضع جهانی برند را نشان میدهد، بیوایدی استرالیا هنوز تأیید نکرده است که آیا صفحه نمایشهای چرخان از همه مدلهای آینده حذف خواهند شد یا خیر.
در عوض، این شرکت اعلام کرد که تصمیم برای عدم ارائه نمایشگر چرخان در مدلهای محلی براساس بازخورد مشتریان استرالیایی است که نمایشگرهای ثابت بزرگتر را به نسخههای چرخان کوچکتر ترجیح میدهند.
این درحالی است که بی وای دی آتو ۱ در انگلستان نمایشگرهای چرخان هماندازه با نسخههای ثابت در استرالیا را ارائه میدهد. این مدل که با نام دلفین سرف در بریتانیا فروخته میشود، با صفحه نمایش لمسی مرکزی ۱۰.۱ اینچی با قابلیت چرخش موجود است.

بی وای دی آتو ۱ یکی از سه مدل این برند است که از صفحه نمایش ثابت استفاده میکند. شاسیبلندهای سیلاین ۵ و سیلاین ۸ که بهزودی عرضه میشوند هم قرار است از صفحه نمایشهای لمسی ثابت استفاده کنند.
صفحه نمایشهای چرخان در مدلهای برند لوکس دنزا هم مورد استفاده قرار گرفتهاند. برند دنزا این ماه با شاسیبلندهای آفرود B5 و B8 وارد بازار استرالیا شد.
پاسخ ها