دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۶ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

در رقابت با یوتیوب؛ نتفلیکس با همکاری اسپاتیفای پادکست‌های ویدیویی منتشر می‌کند

رقابت با یوتوب؛ نتفلیکس با همکاری اسپاتیفای پادکست ویدیویی منتشر می‌کند

نتفلیکس با همکاری اسپاتیفای ۱۶ پادکست ویدیویی محبوب را به پلتفرم خود می‌آورد.

نتفلیکس رسماً اعلام کرد که با همکاری استودیوی پادکست اسپاتیفای، The Ringer، پادکست‌های ویدیویی را به پلتفرم خود اضافه می‌کند. این اقدام، نتفلیکس را مستقیماً وارد رقابت با یوتوب می‌کند.

نتفلیکس در فاز اول این همکاری ۱۶ پادکست ویدیویی محبوب از استودیوی The Ringer اسپاتیفای را به سرویس خود اضافه خواهد کرد. این مجموعه شامل برنامه‌های پرمخاطبی مانند The Bill Simmons Podcast و برنامه‌های تخصصی این استودیو درباره لیگ‌های NFL ،NBA و فرمول یک می‌شود. این پادکست‌ها از سال ۲۰۲۶ ابتدا در ایالات متحده در دسترس قرار خواهند گرفت و سپس به تدریج در سایر کشورها نیز منتشر خواهند شد.

پادکست‌های ویدیویی نتفلیکس و اسپاتیفای

این همکاری یک جنبه بسیار مهم دارد؛ براساس گزارش نیویورک تایمز، به عنوان بخشی از این قرارداد، این برنامه‌ها دیگر در یوتوب منتشر نخواهند شد. این یک ضربه مستقیم به یوتوب است که درحال‌حاضر با بیش از یک میلیارد شنونده ماهانه، محبوب‌ترین پلتفرم برای پادکست‌ها (به ویژه پادکست‌های ویدیویی) در جهان محسوب می‌شود.

پادکست‌های ویدیویی نتفلیکس

نتفلیکس با جذب محتوای انحصاری و محبوب در تلاش است تا بخشی از این مخاطبان را به سمت پلتفرم خود بکشاند و جایگاهش را به عنوان یک مقصد اصلی برای تمام فرمت‌های سرگرمی تثبیت کند.

این حرکت از سوی نتفلیکس چندان غافلگیرکننده نبود. «تد ساراندوس» (Ted Sarandos)، مدیرعامل مشترک این شرکت، پیش‌ازاین در یک جلسه گزارش مالی به این موضوع اشاره کرده و گفته بود: «با افزایش محبوبیت پادکست‌های ویدیویی، گمان می‌کنم شاهد راه‌یافتن برخی از آنها به نتفلیکس خواهید بود.»

اما آیا مثل یوتوب باید منتظر تبلیغات در این پادکست‌ها باشیم؟ پاسخ هم بله و هم خیر است. نتفلیکس اعلام کرده است که در این فاز اولیه، هیچ‌گونه تبلیغات جداگانه‌ای از طرف این پلتفرم به برنامه‌ها اضافه نخواهد کرد. بااین‌حال، تبلیغاتی که توسط خود اسپاتیفای در داخل پادکست‌ها گنجانده شده‌اند، همچنان پخش خواهند شد.

برای اسپاتیفای نیز، این یک پیروزی بزرگ محسوب می‌شود. این شرکت با این همکاری یک کانال توزیع بسیار قدرتمند و پرمخاطب برای محتوای اختصاصی خود پیدا و اعلام کرده است که قصد دارد در آینده «فرصت‌های مشابهی را برای طیف وسیع‌تری از تولیدکنندگان محتوا» فراهم کند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋