دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

گوگل ارائه به روزرسانی برای مرورگر و سیستم عامل کروم را متوقف کرد

گوگل ارائه به‌روزرسانی برای مرورگر و سیستم عامل کروم را متوقف کرد

گوگل امروز اعلام کرده که ارائه نسخه‌های جدید مرورگر کروم و سیستم عامل کروم او اس را به دلیل تغییرات جدیدی که در وضعیت کاری پرسنلش انجام گرفته، موقتا متوقف خواهد کرد. غول فناوری با انتشار توییتی هدف از این کار را اطمینان از پایداری، امنیت و قابل اعتماد بودن این به‌روزرسانی‌ها برای کاربران عنوان کرده است.

اگر پیگیر اخبار بوده‌اید، حتما می‌دانید که گوگل هفته گذشته به کلیه پرسنل شاغل خود در آمریکای شمالی اعلام کرد که کار خود را حداقل تا تاریخ دهم آوریل (بیست و دوم فروردین) در خانه انجام داده و به دلیل پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، در محل کار حاضر نشوند. این موضوع طبیعتا باعث شده که مدیران گوگل برای هماهنگی میان بخش‌های مختلف جهت ارائه محصولات با کیفیت نیاز به تلاش مضاعفی داشته باشند.

گوگل

با گسترش شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده، میلیون‌ها نفر مجبور به دورکاری شده‌اند و روی مرورگر کروم و کروم‌بوک‌هایشان برای انجام وظایف کاری حساب باز می‌کنند. بنابراین گوگل باید اطمینان حاصل کند که به‌روزرسانی‌هایش کاملا بی‌نقص و بدون مشکل باشند تا در کار میلیون‌ها کاربر اختلالی ایجاد نشود. این موضوع دلیل اصلی به تعویق افتادن ارائه آپدیت‌ها بوده است.

گوگل اعلام کرده که با وجود به تعویق افتادن ارائه به‌روزرسانی‌های اعلام شده، تمرکز خود را بیش از هر چیز روی آپدیت‌های امنیتی قرار خواهد داد و انتشار نسخه 80 مرورگر کروم در اولویت این شرکت قرار خواهد داشت. با این وجود هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این نسخه اعلام نشده است.

بحران همه‌گیری جهانی ویروس کرونا، تأثیر بسیار بزرگی روی روند کاری گوگل و سایر غول‌های فناوری ایالات متحده گذاشته، به طوری که سران این شرکت‌ها هفته گذشته برای مدیریت شرایط کنونی جلسه‌ای اضطراری در کاخ سفید برگزار کردند.

بد نیست بدانید که گوگل پیش از برگزاری این نشست اعلام کرده بود که قریب به صد هزار نفر از کارمندانش را برای کمک به جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا به دورکاری فرستاده است.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋